Met welke 10

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Omdat iedereen stiekem bij het VF wil horen maar er ofwel nog niet klaar voor is, ofwel faalangst hebben en bang zijn dat ze niet aanvaard worden. Vraag maar aan @Rob.
Aandacht tekort Jonas?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Heel verdacht als je eerste AF naam sanoj was en mensen je aanspreken met jonas???
 
Reactiescore
34
Zal ook eens wat accounts/mensen noteren die toch wel tot mijn top 10 horen !

1)) @TimeDoesMatter (Tiaro) : speelt helaas voor de pp op deze wereld :( Maar deze jongen is stiekem zwaar verslaafd aan TW en weet zeker hoe hij het moet spelen ! W76 gaan we zeker samen starten ;)

2) @prone (Bjorn) : Ben benieuwd wat dit account deze wereld gaat doen , zeer zeker ervaren en een sterk account !

3) @QQEEZZ (Vooral Nico. indien deze nog speelt) : Een stamlid geweest van ons, is zeker een team speler en een beest van een planner ! Activiteit zit daar genoeg !
Helaas dat het de andere wereld niet is gelopen tot wereldwinst (Oprecht een dikke proficiat aan Modus!).
We hebben onze meningsverschillen gehad,we hebben veel problemen gehad, maar alsnog zou ik je bij mijn 10 zetten ;)

4) @Red Sky at Morning : een paar werelden met/tegen gespeeld,nooit een extreem hechte samenwerking.
Dit zou ik wel eens willen met RSM ! Ervaring,activiteit,... Dat is er zeker aanwezig !!

5) @Abuser : Denk niet dat ze hier gaan doorspelen,
maar zeker wel een account waar ik wel eens deftig mee wil samenspelen !
Of nogmaals tegen spelen is ook nog wel eens leuk :p
Dit account zorgt wel dat er geen nachtrust is en dat je s'morgens gewoon door moet ...

6) @TheProphecy. (Devin) : Was zeker een aartsmoeilijke vijand indertijd,
zou graag eens samen spelen met hem !
Een/meerdere vv('s) , deffen , snipen,... niks is te veel voor dit account denk ik ...

7) @AyVamos (Team van 64) : zeker teamspelers en ervaring alom.
Benieuwd of het het zelfde team nog is !

8) @Warre (Schedel) : Mijn liefste schat ! :p
Nooit beste vrienden geweest,ondanks ik dacht dat hij van me hield...
Veel ruzie en meningsverschillen gehad !
En jawel !! toch zet ik je hier neer ! Dit omdat ik weet dat je al lang meegaat,je het spel zeker kent (als je het zelf al niet hebt gemaakt :p)
En je er ook altijd,maar dan ook altijd bent om te kutten ....
Daarom zou ik eens met je willen spelen om te kijken of je stiekem ook niet van mij houd...

9) Arjan van KillB : Speelt helaas tegenwoordig iets anders,maar damn deze kerel heeft solo hard gedeffed op 71 waardoor ik zeker nog eens met hem wil spelen of zelfs al extra co wil ! Degene die tegen hem speelde,kunnen denk ik wel beamen wat ik bedoel...

10) Een deel spelers waarmee ik nog nooit echt mee heb samen gespeeld of een band mee heb gehad.
Maar wel altijd heb zien groeien op andere werelden en waar je kan zien dat het toch wel krakken zijn op tw vlak !
Enemy With A Purpose
Savior of the North

@Against All Odds
@TheTrainGoesChuChuuu
Hope and Despair (Abuser)
@Sons of Durin (Komt me heel bekend voor , speelt Tommie hier of heeft die gespeeld op 62?)

Uiteindelijk ga ik het houden op 15 ...
Liken mag,reageren niet !
Tenzij je @Warre bent , dan graag !!
 
Reactiescore
2.386
Haal Sons of Durin aub uit je lijstje. En geen idee hoe je aan Hope and Despair komt, maar sure.
 

DeletedUser79704

Guest
Ik ben vrij om er in te zetten wie ik wil denk ik ?
Of is er een ongeschreven wet dat er bepaalde accounts in moeten staan en bepaalde die er absoluut niet in mogen staan ?
als je met accounts als hope and despair of sod zou willen samenspelen heb je ofwel weinig waarden & normen ofwel weet je niet wat voor vieze zaken aan hun naam kleven
 
Reactiescore
34
als je met accounts als hope and despair of sod zou willen samenspelen heb je ofwel weinig waarden & normen ofwel weet je niet wat voor vieze zaken aan hun naam kleven
Dit kan,hoewel ik hier geen weet van heb :)

Daarlangs zijn er veel accounts die vieze dingen hebben gedaan,maar desondanks zijn het wel accounts die ik als de betere bekijk.
Mijn excuses moesten jullie hier niet instaan en mij daarom willen afbreken
Dat ze ooit iets vies hebben gedaan,wil daarom niet zeggen dat ze dit altijd doen...

Maar ik dacht een lijstje te plaatsen om dit topic wat ❤ te geven...

Ik zie liever lijstjes dan negatieve commentaar om zo aandacht te krijgen...
 

DeletedUser79704

Guest
Dit kan,hoewel ik hier geen weet van heb :)

Daarlangs zijn er veel accounts die vieze dingen hebben gedaan,maar desondanks zijn het wel accounts die ik als de betere bekijk.
Mijn excuses moesten jullie hier niet instaan en mij daarom willen afbreken
Dat ze ooit iets vies hebben gedaan,wil daarom niet zeggen dat ze dit altijd doen...

Maar ik dacht een lijstje te plaatsen om dit topic wat ❤ te geven...

Ik zie liever lijstjes dan negatieve commentaar om zo aandacht te krijgen...
je noemt legit 2 accounts waar @Kerouac op gespeeld heeft en zwaar genaaid is geweest door die beide accounts, 1 waarvan nog geen maand geleden die een hele wereld verneukt heeft maar ok
 
Reactiescore
2.386
Kerel wilt het niet snappen, ook goed.
 
Reactiescore
34
Kerel wilt het niet snappen, ook goed.
Met jou heb ik ook nog kort samengespeeld ...
Ik snap het wel,heeft los gewoon niks te maken met mijn lijstje...

Ik noem gewoon namen met welke 10(15) ik eens zou willen samenspelen...
Maar ga hier verder geen tijd meer insteken... Dit is toch hopeloos :p

Ik heb niemand willen kwetsen of willen zorgen dat er negatieve reacties kwamen .

Helaas

Volgend lijstje....
 
Bovenaan