Met welke 10

Reactiescore
756
Shots fired. Daar gaat je DragonShield. Gelukkig heb je er nog 2. Pas je even je naam aan?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Twen hoe jij dat doet wel ja. En gelukkig hoort hij bij het vf.
Twen zoals ik dat doe? Je bedoelt 1x per 3 weken loggen? Ja das mooi. Jij weet jammer genoeg ook niet veel he? Je bent er iig niet veel slimmer op geworden doorheen de jaren. Nog steeds even iqloos en dom.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ik bekijk het VF meer voor mensen die wel een leven hebben buiten TW en gewoon af en toe eens willen lol maken online.
Zulke taal hoort niet hier. Komt dan groot doen op het VF
Moet er heel leuk zijn met verzuurde mensen zoals jou? Eerst weken lang in mensen hun hol zitten om geaccepteerd te geraken daar om nu te doen alsof mensen die op het VF posten superieur zijn. Zielig mannetje
 
Reactiescore
756
Moet er heel leuk zijn met verzuurde mensen zoals jou? Eerst weken lang in mensen hun hol zitten om geaccepteerd te geraken daar om nu te doen alsof mensen die op het VF posten superieur zijn. Zielig mannetje
Ook een goedemorgen
 
Reactiescore
1.701
Twen zoals ik dat doe? Je bedoelt 1x per 3 weken loggen? Ja das mooi. Jij weet jammer genoeg ook niet veel he? Je bent er iig niet veel slimmer op geworden doorheen de jaren. Nog steeds even iqloos en dom.

Wat goed van jou, heb je eindelijk een leven gevonden. Ik ben trots op je knul.
 
Reactiescore
1.089
Op een dood forum van een dood spel tegen andere zeggen dat ze 'no-lifen'
Ga lekker weer klagen over hoe mods het VF slopen. Is precies alles wat jullie VF'ers doen ook weer beschreven in 2 regels. Over geen leven gesproken
 
Bovenaan