Met welke 10?

Reactiescore
2.303

DeletedUser75262

Guest
Mijn team (weet niet of ik tot 10 kom)

Vito Corleone
The Surgeon
Gildor Inglorion
Khavi
Cede Majori

Kom op 't moment niet echt verder, veel namen zijn vergeten :(
 

DeletedUser75262

Guest
Argumentatie? :(

Sorry:

Vito Corleone - Goede speler. Hardnekkige farmer. Erg trouw en algemeen toffe peer. Goede ervaringen met hem gehad.
The Surgeon - Zeer slimme strategische speler. Toen ik "undercover" ging als Ocaryx en destijds de #1 positie op ik geloof W11 of W12 of zo (kan me niet meer herinneren welke wereld het was) innam, was hij de enige die me direct op de hielen zat. Ging bijna uitmonden in een 1 op 1, maar we zijn ipv een gevecht aan te gaan samen in een stam gegaan die Warcore oid heette.
Gildor Inglorion - Vriendelijke knul en goede speler. Dacht altijd veel stappen vooruit.
Khavi - Erg lieve mevrouw, die altijd spelletjes speelde met het jonge broertje van 1 van mijn beste vrienden IRL, haha.
Cede Majori - Joachim was de eerste co die ik ooit aannam (nooit veel vertrouwen gehad in anderen). Erg leuke vent. Had een keer een aparte situatie, waarbij we aan 't Skypen waren en hij halverwege ineens van de pot moest komen, lol.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik had heel graag ooit eens met detlef of amokro gespeeld helaas nooit uitgekomen ripriprip
 
Bovenaan