Met welke 10?

Reactiescore
1.019
nee, en raakt topic alleen maar inactief van voor later als er wel lijstjes leuk worden
 

DeletedUser75262

Guest
Zijn er nog oude spelers hier? Ik wil evt wel met oudere spelers in een stam willen :)
 

DeletedUser77632

Guest
Oude spelers in de zin van leeftijd? Of oude spelers in de zin van het spel al lang spelen?
 

DeletedUser75262

Guest
Oude spelers in de zin van leeftijd? Of oude spelers in de zin van het spel al lang spelen?

In principe beide; iedereen die sinds 2006 speelt is ondertussen wel wat jaartjes ouder :p ben niet zo heel goed in rekenen hé, dus lief blijven.
 

DeletedUser69459

Guest
In principe beide; iedereen die sinds 2006 speelt is ondertussen wel wat jaartjes ouder :p ben niet zo heel goed in rekenen hé, dus lief blijven.

Achja, je bent al een jaartje ouder, begrijpelijk dat je niet goed kunt tellen ;)
 

DeletedUser77632

Guest
Tsja wat is dan oud he :p. Ben zelf 27, ansich niet heel oud maar als ik soms rondkijk in dit spel denk ik soms wel dat ik bij de groep "oudere" spelers behoor.
 

DeletedUser75262

Guest
Tsja wat is dan oud he :p. Ben zelf 27, ansich niet heel oud maar als ik soms rondkijk in dit spel denk ik soms wel dat ik bij de groep "oudere" spelers behoor.
Ik ben ook 27. Vind het ook niet heel oud. Toen ik begon speelde ik veel met een paar spelers die allen in de 30-40-50 waren.
 
Bovenaan