Met welke 10?

DeletedUser61134

Guest
Jij zit al bijna 10 uur per dag op het AF, dan is het moeilijk voor mijn brein om je leugen te verwerken ja.

Ik zit onder werk gewoon op AF.
Ik zit namelijk altijd op de telefoon en niemand die weet wat er op mijn schermpje staat.
Maar met een degelijk capabel brein kon je dat zelf ook begrijpen.
 

DeletedUser73505

Guest
Ik zit onder werk gewoon op AF.
Ik zit namelijk altijd op de telefoon en niemand die weet wat er op mijn schermpje staat.
Maar met een degelijk capabel brein kon je dat zelf ook begrijpen.
Laten we gewoon hierover stoppen, als jij stopt met reageren en jezelf te verdedigen dan hoeft niet elk topic hierover te gaan rebec :O
 

DeletedUser61134

Guest
Laten we gewoon hierover stoppen, als jij stopt met reageren en jezelf te verdedigen dan hoeft niet elk topic hierover te gaan rebec :O

Ik raak geïrriteerd van domme reacties waar de poster zelf nog niet de moeite deed tot nadenken :p
Vandaar dat ik reageer
 

DeletedUser75237

Guest
Welcome back lost son. :D

Dankje :smile:
Ik schaar mij eveneens hiertot :D

6ab6104f2b11d6daa12a2539ed615126.gif

Jij bent zeker die 2de man van rechts? Ik denk dat ik je herken :spear:
 

DeletedUser61134

Guest
Domme reacties, hahaha ironisch.

Je zou best kunnen deffen ipv hier te spammen meid. x

Again, als je beetje oplet wist je allang dat ik sinds 6-7-8 september niet meer op Summer logde.
Alleen wanneer er iemand me benaderde of ik wat kon doen.

Massa Razor heb ik eruit gezet en toen alle 80 edels gezet.
Dat iemand na de tijd de edels dumpt krijg ik niet eens mee ;)

Laat staan dat er een massa is.
Ik kreeg dat pas na 9 uur te horen en toen had ik al plannen :p

Side note: Co's weten dat als ze me een App sturen dat ik om 6:30 al aanwezig ben om te deffen.
Maar heb geen app of bericht gehad :)
 

DeletedUser75237

Guest
Kijk 1 iemand die het snapt.
SV kon de blitz opvangen met activiteit.

Maar niemand wist dat er alleen al incomings liepen dus RIP

Je zei dat je inlogde toen de aanvallen al 19 uur liepen. En dat je co het toen "al opgegeven had". Met andere woorden, deze had al eerder gelogd. Misschien toch eerder een gebrek aan kunde om deze aanvallen te stoppen (wat je motivatie doet kelderen) dan gewoon "een tekort aan activiteit".
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Again, als je beetje oplet wist je allang dat ik sinds 6-7-8 september niet meer op Summer logde.
Alleen wanneer er iemand me benaderde of ik wat kon doen.

Massa Razor heb ik eruit gezet en toen alle 80 edels gezet.
Dat iemand na de tijd de edels dumpt krijg ik niet eens mee ;)

Laat staan dat er een massa is.
Ik kreeg dat pas na 9 uur te horen en toen had ik al plannen :p

Side note: Co's weten dat als ze me een App sturen dat ik om 6:30 al aanwezig ben om te deffen.
Maar heb geen app of bericht gehad :)

Jij zei dat je enkel logt als er aanvallen zijn. Er zijn aanvallen, je account wordt geowned en volgens Kayo ben je gerund. Jij daarentegen zegt geen tijd te hebben, wat aanduidt op falen van het account, dus ook van jou o machtige deffer.
 

DeletedUser73505

Guest
Ik denk niet dat we kayo kunnen blamen, wat ik heb opgevangen is dat rebec de recap edels had laten doodlopen om ze dichterbij het front tegen fide te zetten waardoor er dus geen recap edels beschikbaar waren
 

DeletedUser61134

Guest
Je zei dat je inlogde toen de aanvallen al 19 uur liepen. En dat je co het toen "al opgegeven had". Met andere woorden, deze had al eerder gelogd. Misschien toch eerder een gebrek aan kunde om deze aanvallen te stoppen (wat je motivatie doet kelderen) dan gewoon "een tekort aan activiteit".

Ik kan niet voor mijn Co's spreken.
Ik weet alleen dat ik al plannen had toen ik het ontdekte en weer weg moest na een gros snipen.

Kayo logde half uur nadat ik weer op de weg was en wat hij in de 10 uur deed kan ik niet oordelen want ik was niet aanwezig.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik denk niet dat we kayo kunnen blamen, wat ik heb opgevangen is dat rebec de recap edels had laten doodlopen om ze dichterbij het front tegen fide te zetten waardoor er dus geen recap edels beschikbaar waren

Lol?

Ik heb alle edels gezet. Wie ze daarna dumpt weet ik niet.
Ik was het iig niet -.-
Zou logisch zijn joh, ik zet 30 edels bij Act en ga ze dag later dumpen... jajaja
 

DeletedUser73505

Guest
Lol?

Ik heb alle edels gezet. Wie ze daarna dumpt weet ik niet.
Ik was het iig niet -.-
Zou logisch zijn joh, ik zet 30 edels bij Act en ga ze dag later dumpen... jajaja
Niet boos doen hoor :eek: ik zeg alleen wat ik heb opgevangen :(
 

DeletedUser61134

Guest
Jij zei dat je enkel logt als er aanvallen zijn. Er zijn aanvallen, je account wordt geowned en volgens Kayo ben je gerund. Jij daarentegen zegt geen tijd te hebben, wat aanduidt op falen van het account, dus ook van jou o machtige deffer.

Onzin.
Kayo weet zelf ook dat de fout lag bij het feit dat ik plannen had :)
Als Kayo me 's nachts appte dat er incs waren had ik de hele dag kunnen deffen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Collectief falen noem ik het. Van het hele account dus ook van jou.
 

DeletedUser7072

Guest
Wat ik me afvraag aan dit alles is, waren er geen langlopende clears nodig om SV te slopen?

Ik begrijp dat de aanvallen s'ochtends aankwamen en Reb en Kayo toen beide offline waren. Kayo ging om ong 12 uur naar bed, dus clears met een langere looptijd dan 8 uur zouden opgemerkt moeten worden. Maar is er op minder dan 8/9 uur loopafstand wel genoeg vuurkracht om SV echt flinke klappen toe te dienen waar het acc niet meer bovenop komt? Een 60k account kun je nog wel slopen in een nachtblitz, maar een 1.5 mil acc?
 
Bovenaan