Met welke 10?

Reactiescore
219
.

2. Kayo en ook een beetje Rebecca van SummerVibes. Dit is een leuk/goed/actief team. Echt een schade dat Fide ze heeft afgewezen toen ze nog wilde komen. Nu hebben ze daar een zure appel aan. Ik ben benieuwd hoelang zij het tegen Fide kunnen opnemen. Ik geef ze nog wel een wave of 2/3 voor dit account compleet is weggespeeld(op z’n vroegst). Beide zijn het goede spelers en zou ik blindelings mijn vv aan afgeven. (al zal in PM’s uitzetten zodat Rebecca geen Rebecca’tje kan doen)
Ik ben er echter nog altijd van overtuigd dat Rebecca een typetje is en het eigenlijk een man van 60/70 jaar is.
1 blitz verder...
 

DeletedUser7072

Guest
Dit keer hadden ze geen massale OS, nee holsappel heeft het veel beter gedaan. Ikzelf had ook wel meer verwacht van Kayo en Rebecca eigenlijk.
 
Reactiescore
2.508
Klopt echt achterlijk dat ze zosnel de handboek in de ring gooien, nu maar hopen dat de rest van m'n lijstje wel klopt.
 

DeletedUser61134

Guest
Heel simpel. ik kwam toen de massa al 19 uur liep pas thuis :)
En toen had Kayo al opgegeven.

En er was geen VV, stamgenoot ofzo
Dus na 19 uur zonder dodgen ben ik lekker op bed gaan liggen en series kijken met vrienden :)
 

DeletedUser7072

Guest
de handdoek in de ring

het handboek zou ietwat vreemd zijn

Waarom een handdoek in de ring gooien, als je ook een handboek erin kan gooien? Is interessanter ;)

Laten we allemaal lief blijven, maar moet eerlijk zeggen dat ik ook wat meer had verwacht :eek:

Deze discussie over iemands RL slaat idd nergens op, is ook niet relevant, behalve dan als verklaring van waarom er niet gedefd kon worden eventueel.
 

DeletedUser61134

Guest
Snap niet wat zo lastig is.
Als er niemand tijd heeft te deffen kan je gratis internen.

Denk dat je eerder moet vragen wrom Summervibes nog steeds bestaat
Fide incompetent? Ja want Deluxe is al beter :p
 

DeletedUser75237

Guest
Doet me denken aan de Mereenese fighting pits dit, ik zet m'n geld in op Laurens :cool:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ik schaar mij eveneens hiertot :D

6ab6104f2b11d6daa12a2539ed615126.gif
 
Bovenaan