P.S. natuurlijk nog een erevermelding voor Jordi (De Sukke)
1) Jordi van de sukke; Lijkt me een zeer goede speler en hij is altijd in voor een praatje op skype.
Bedankt jongens!
Bij deze ook mijn lijstje dan maar, het is op willekeurige volgorde behalve de nummer 1 dan, omdat ik weet hoeveel waarde Douwe er aan hecht
1)
DOUWE van AK, ken deze jongen ondertussen aardig en is zeker weten een topper mits hij actief is
gelukkig is dat nu weer het geval dus zullen we weer kunnen genieten van zijn acties!
2)
Louis van Liquicity, ook nog een bekende vanuit de oude Elegy tijden, heb je helaas nog niet zien spelen nu op Liquicity maar ben er zeker van dat je nog ver gaat komen. Verder ook altijd leuk om aan te spreken op Skype en een beetje modder te gooien
3)
Joren van Chef, wat valt er nog te zeggen over Joren? Is een topspeler en gaat zeker nog veel laten zien!
4) Gaat die het doen? Ja hij doet het echt:
Jonathan van Dream Team, ken je niet erg goed maar hoor veel positieve verhalen over je, ben nu zelf toch ook wel erg benieuwd geworden naar je kunnen.
5)
Art, helaas heb ik Art niet mee kunnen maken binnen SiQ. op onze sollicitatie na, had altijd goed onderbouwde posts en was voor zover ik weet een uitstekende leider.
6)
Jurgen van Ftype, domineert niet voor niets al maanden lang de ranglijst, daar kan ik enkel respect voor hebben alhoewel ik me ook wel sterk afvraag of het ondertussen niet een beetje saai begint te worden
7)
Reinoudt, een speler die bij ons zou zitten op De Sukke, is helaas gestopt maar heb nog altijd goede hoop dat hij z'n gezicht weer een x laat zien en gaat vlammen!
8)
Bram van AK, nog een speler van AK, Bram is een uitstekende leider gebleken en heeft ook zeker weet van het spelletje. Ik kan niet wachten om die gasten binnenkort los te zien gaan!
9)
Mikey van AILD, veel mensen hebben problemen met Mikey zijn manier van posten, ik heb Mikey de afgelopen maanden een beetje leren kennen en het is gewoon een topspeler. In het begin kan hij wat lastig zijn maar uiteindelijk kan ik het prima met hem vinden!
10)
Ik hou het trouwens bij deze 9! Als ik nog iemand vergeten ben die er ook nog heel graag in wil/hoort, let me know