Met Welke 10?!

Reactiescore
90
Liefste AF'ers

Aangezien ik dit topic nergens terug vond en er best wat nieuw leven op ons trieste forum mag komen - afgezien van het dagelijkse gejammer tussen Deca, SiQ. en Jonathan, maak ik dit aan. De bedoeling lijkt me duidelijk: Met welke 10 spelers zou jij graag samenspelen / Geef jullie Top 10 van beste spelers op W46.

Bram | AK
 
Reactiescore
1.853
Leuk initiatief Brammeke, een klassieker. Zal vannacht eens een lijstje plaatsen.
 

DeletedUser27049

Guest
Leuk!

Niet op volgorde (ik stop er bewust weinig SiQ. spelers in aangezien dat een beetje lame is).


1) Team Evoker: Daan wil ik graag wel eens aan het werk zien, ongetwijfeld een erg sterke speler en ookal kan ik het niet zo met hem vinden wil ik wel eens met hem in de stam zitten.

Niek (als die er nog speelt), ik heb even in Seau. gespeeld maar bijna onmiddelijk moeten stoppen door tijdtekort omdat een co van ons hier op 46 stopte. De korte tijd met hem in de stam heeft een heel goede indruk op me gemaakt.

2) El Terror Amenaza: Op wereld 22 stonden we tegenover elkaar en nu weer maar Frederik is een erg aangename speler met wie ik graag toch eens wat langer in de stam wil zitten.

3) Team AK: oud en nieuw. Hier zitten altijd leuke spelers op. (Nikki pls come back)

4) As.ilaydying: met natuurlijk ook Davey erbij. Ik zou deze buurman voor niemand ruilen.

5) Drogyn/Legitius, hier heb ik even mee samengespeeld op w42 en wat contact mee gehad op 46. Lijkt me een erg aangename stamgenoot en goede speler.

6) Liquicity: ongetwijfeld goede spelers en Louis komt over als iemand met wie je altijd wel plezier kan hebben in de stamchat.

7) Kong Qui, ook al is hij gestopt, heb ik al een goed conflict met hem gehad en kreeg hij veel haat op 46, ik vind het voor zover ik hem ken een aangename speler. Ik ken hem enkel niet qua skills maar ik vermoed dat ook Kong geen slechte speler is.

8) Art ofcourse

Ik denk dat ik eigenlijk al over mijn benoemingen zit qua spelers (als je de teams die ik heb neergezet meerekend) dus ik ga het hier bij houden.



P.S. natuurlijk nog een erevermelding voor Jordi (De Sukke)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.853
Ook deze is niet op volgorde, voel je dus niet vereerd als je op #1. staat. Ook zitten er een aantal spelers in die reeds zijn gestopt op W46, maar anders werd mijn lijstje wel erg kort.

1. Luuk. '
Een speler die zeker de kwaliteiten in huis heeft om een sterk account neer te zetten, maar vooral sterk te houden mits hij gemotiveerd is. Helaas was dit op W46 niet meer het geval, waardoor hij is gestopt. En absoluut een speler die zegt waar het op staat, houd ik wel van.

2. Jurgen.
Gewoon een sterke speler die zich altijd inzet. Of dit nu in eigen stambelang is of voor zichzelf. Verder een rustige en beheerste speler die je er zeker bij kan hebben.

3. Niek
Nog nooit mee gespeeld, maar komt op me over als iemand die het spelletje zeker goed begrijpt. Ook een speler waar je zeker een fatsoenlijk gesprek mee kunt voeren.

4. Louis
Zoals ook bij mijn GA lijstje te lezen is vind ik Louis gewoon een enorm goede stamspeler. Verder is hij enorm actief, gezellig in de chats en altijd in voor een lolletje.

5. Bram
Jaja, Bram ook. Over de kwaliteiten van onze Anarchist kan ik me niet uitspreken. Dat zal hij nog moeten laten zien. Wel valt er tenminste met Bram een deftig gesprek te voeren en zou ik het wel eens met hem in een stam willen proberen.

6. BaBa.
Hij heeft hier maar kort gespeeld en het is zonde op welk een manier dat is geëindigd. Hij gaat ook al enorm lang mee en kent het spelletje donders goed. Ook zeker een persoon die je in een stam er zeker bij kunt hebben.

7. Reinoudt
Ook deze speler is al enige tijd gestopt. Misschien een speler die kwalitatief niet de sterkste speler is, maar een gouden kerel waar je goed mee kan lachen.
 

DeletedUser

Guest
Eens kijken...

1) Charlie van SdB
Hele aardige speler die probeert te helpene waar het kan. Ook binnen de stam helpt hij graag.

2) Ruben van De Sukke
Jammer genoeg speelt hij nu wat minder en heeft hij minder tijd voor P&P. Maar ik kan me altijd goed in zijn woorden vinden. En eigenlijk delen we bijna altijd dezelfde mening.

3) Art
Ik heb veel over deze speler gehoord. Zijn mooie posts gelezen. En dat maakt me eigenlijk toch wel nieuwsgierig.

4) Daan van Evoker of Laments
Er valt wat te zeggen over hoe hij zijn passie uit, maar hij heeft het wel. Daan geeft echt om zijn stam. En mensen die tot het einde voor je gaan zijn belangrijk.

5) Joren van Chef Roadkill
In dezelfde categorie hebben we Joren. Mooie posts, lekker actief. Loopt de extra meter voor zijn stam.

6) Bram van AK
Ben het eigenlijk altijd eens met wat hij zegt. Plus deze man in de stam is een goed geregelde stam.

7) Mika van bloodking
Geen AF'er dit keer. Deze speler zit in |RQ|. En heeft mij altijd van begin tot het eind met respect behandeld. Hij draaide graag VV, en is iemand die de stam nooit zou tegenwerken.

8) Thomas van Drie Muskebiers
Ik was het niet altijd met hem eens. Maar hij weet hoe dit spel werkt en komt voor zijn standpunten op. Belangrijk voor een frisse visie op zaken.

9) Freek van Team Templar
Mijn ex-leiding. Heb ik al vaker benoemd. Een goede speler die altijd voor je klaar staat.

10) Benjamin van lemarcq
Humor en skills. Gewoon een baas.
 

DeletedUser77243

Guest
Eens kijken...
7) Mika van bloodking
Geen AF'er dit keer. Deze speler zit in |RQ|. En heeft mij altijd van begin tot het eind met respect behandeld. Hij draaide graag VV, en is iemand die de stam nooit zou tegenwerken.

Dankje voor de vermelding, hopelijk in een volgende wereld aan de zelfde zeiden.
 
Reactiescore
65
6) Liquicity: ongetwijfeld goede spelers en Louis komt over als iemand met wie je altijd wel plezier kan hebben in de stamchat.

4. Louis
Zoals ook bij mijn GA lijstje te lezen is vind ik Louis gewoon een enorm goede stamspeler. Verder is hij enorm actief, gezellig in de chats en altijd in voor een lolletje.

Dankje voor de benoemingen ;)

Hier zelf mijn lijstje (niet op volgorde)

1) Jordi van de sukke; Lijkt me een zeer goede speler en hij is altijd in voor een praatje op skype.

2) Bram van AK; Zijn TW skills ken ik nog niet zo goed, maar ik denk dat die wel goed zitten. Zéér actief tenzij die het met zijn werk druk heeft :rolleyes: of geen goesting meer had in w46 :p

3) Joren van Chef; Eigenlijk ken ik jou totaal niet, maar je ziet er me wel een aardige gozer uit :D

Tot zover de SiQ. spelers.

4) Sergio van sergioman; Jij mag zeker niet in dit lijstje ontbreken. Altijd geweldige sfeer met jou erbij!

5) Jurgen van Ftype; Een speler die weet waar hij mee bezig is! Zal je altijd helpen waar nodig. Ook is hij voor de stam van een zéér grote meerwaarde.

6) Wouter van mdis; Je bent gewoon een toffe kerel met veel ervaring op TW, blij dat ik je heb leren kennen!

7) Alexander van Spiderbigxxs; Je kan hem altijd bereiken wanneer het nodig is. Heeft zeer veel voor de stam over

Tot zover Deca.

8) Jonathan van Fallen Angels/Dream Team; Heeft veel over voor zijn stam, een vv'kje draaien is geen probleem. Helpt je ook steeds als je met vragen zit!

9) Nick, Vroegere GameBreak speler; Farmt als een zot :) Van deze zware gast kan je nog veel leren :eek:


10) Frank, jij nuub Geen commentaar
 

DeletedUser

Guest
P.S. natuurlijk nog een erevermelding voor Jordi (De Sukke)

1) Jordi van de sukke; Lijkt me een zeer goede speler en hij is altijd in voor een praatje op skype.

Bedankt jongens! :p

Bij deze ook mijn lijstje dan maar, het is op willekeurige volgorde behalve de nummer 1 dan, omdat ik weet hoeveel waarde Douwe er aan hecht :D

1) DOUWE van AK, ken deze jongen ondertussen aardig en is zeker weten een topper mits hij actief is :p gelukkig is dat nu weer het geval dus zullen we weer kunnen genieten van zijn acties!

2) Louis van Liquicity, ook nog een bekende vanuit de oude Elegy tijden, heb je helaas nog niet zien spelen nu op Liquicity maar ben er zeker van dat je nog ver gaat komen. Verder ook altijd leuk om aan te spreken op Skype en een beetje modder te gooien :p

3) Joren van Chef, wat valt er nog te zeggen over Joren? Is een topspeler en gaat zeker nog veel laten zien!

4) Gaat die het doen? Ja hij doet het echt: Jonathan van Dream Team, ken je niet erg goed maar hoor veel positieve verhalen over je, ben nu zelf toch ook wel erg benieuwd geworden naar je kunnen.

5) Art, helaas heb ik Art niet mee kunnen maken binnen SiQ. op onze sollicitatie na, had altijd goed onderbouwde posts en was voor zover ik weet een uitstekende leider.

6) Jurgen van Ftype, domineert niet voor niets al maanden lang de ranglijst, daar kan ik enkel respect voor hebben alhoewel ik me ook wel sterk afvraag of het ondertussen niet een beetje saai begint te worden :p

7) Reinoudt, een speler die bij ons zou zitten op De Sukke, is helaas gestopt maar heb nog altijd goede hoop dat hij z'n gezicht weer een x laat zien en gaat vlammen! :D

8) Bram van AK, nog een speler van AK, Bram is een uitstekende leider gebleken en heeft ook zeker weet van het spelletje. Ik kan niet wachten om die gasten binnenkort los te zien gaan!

9) Mikey van AILD, veel mensen hebben problemen met Mikey zijn manier van posten, ik heb Mikey de afgelopen maanden een beetje leren kennen en het is gewoon een topspeler. In het begin kan hij wat lastig zijn maar uiteindelijk kan ik het prima met hem vinden!

10)

Ik hou het trouwens bij deze 9! Als ik nog iemand vergeten ben die er ook nog heel graag in wil/hoort, let me know :D
 

DeletedUser

Guest
Je zet mij er niet in omdat ik jou er ook niet in heb gezet he!
 
Reactiescore
241
Daarom heb ik jullie er allebei niet instaan :mad:
 
Reactiescore
1.853
4) Gaat die het doen? Ja hij doet het echt: Jonathan van Dream Team, ken je niet erg goed maar hoor veel positieve verhalen over je, ben nu zelf toch ook wel erg benieuwd geworden naar je kunnen.

Als je in een 'Preau.' eerder had gezeten had je het gezien. :D
 

DeletedUser

Guest
Je zet mij er niet in omdat ik jou er ook niet in heb gezet he!

Daarom heb ik jullie er allebei niet instaan :mad:

Klopt, voor wat hoort wat :p Nee hoor Jesse, speel al met jou en ga niet m'n eigen acc benoemen :)

Als je in een 'Preau.' eerder had gezeten had je het gezien. :D

Hmm wellicht een andere keer dan maar!


Altijd Douwe (LOVE) :p

Ik sta er nog niet in :D Komt nog wel :bijl: ;)

Ik weet niet op welk acc je speelt :D
 
Bovenaan