Met welke 10?

Reactiescore
2.303
Reactiescore
661
Laurens van Antwerpen? Ow, stijgt die in mijn achting. Vandaar dat gedrag. Hij kan er dus niet aan doen?
 
Reactiescore
14
Het valt heus wel mee! Maar thanks xx



ly2!



Sinds w45 waar hij altijd lappen tekst neerpende, best boeiend hoor! Hielt het af soms solo in leven met lange teksten.



Ik pinkte spontaan een traantje weg.
Hihi jij bent ook de enige die me echt doorheeft qua skills :D



Als je het extra gezellig wil kan ik altijd kaarsjes aansteken! Wel oppassen met het bier, ik ben geminderd! :confused:

Zal dan ook maar eens een lijstje in elkaar flansen!

Jeremy, Vitalise: Ook al was hij een immense tamzak op w43, hij owned me nog steeds dik in alle videospelletjes :( Bier staat altijd fris voor je!
Jordi, CbC: Hij is meer belg dan nederlander, merk je ook wel in zijn werelds beslissende acties. Nog steeds friendzoned maar ik help je er wel door heen, cutie xx
Philippe, Jack torrance: Persoon die ik leerde kennen op w23 en nog steeds goede vrienden! Nuja ik doe het alleen voor Annie, jij boeit me niks hihihihii
Laurens, Antwerpenaar: Meest arrogante speler die ik ooit op tw gezien heb, echt het ergste van het ergste. Nuja als je de beste tw'er bent die er rondloopt mag dat wel eens zeker? Altijd leuk met je in een chat!
Fre, Careless: Nog steeds een biercontest te goed van deze boer. Kzal es me zijne zetor in zijn kont crossen!
Howlin: Nog nooit mee samengespeeld, altijd wel contact mee gehad op Skype. Altijd boeiende gesprekken met die kerel! Zou wel eens in een stam willen zitten die hij leidt
Robin, de herezen wankeur: Deze persoon is dikker dan mij, hij verdient gewoon spontaan een medaille!
Glen, palmboom: Al even arrogant als die laurens, en die is dan niet de beste tw-er die er rondloopt :eek: Samen met laurens, robin het gouden trio om mensen uittelachen in chats! Als je denkt dat je het allemaal gehoord hebt, dan hoorde je nog niks!
Martin, Martinos, Mauricce: Bijna de lekkerste persoon die rondloopt op heel tw, na mij dan! Ook wel de beste farmer, slaaf, sletje die er rondloopt! Personen die martin een simpele spammer vinden zijn zelf zielig! Martin is love, martin is life!
Fabian, Erebos: Dan als laatste een speciale afsluiter! Persoon die ik op w41 leerde kennen, altijd goed contact mee gehouden! Ook wel een toffe pee en zo. Snapt het spel door en door!
Wouter, TCOMC: Nja ik moest wel een 11de maken, anders zijn we weer geen vrienden meer en geef je me een keiharde burn :( Pestkop!

De personen die ik niet opnoemde zijn ook allemaal lief, jullie hebben allemaal een plaatsje in mijn hart!
Wanneer de wereld start geef ik dan wel mijn coords, kan je de liefde teruggeven met keiharde boosts!(martin)




Sorry van de scheldwoorden! ik deed al 1 iets goed!

Spreek je Fré toevallig og wel eens? Heb hem al heel lang niet meer gezien! Hele mooie gast om mee samen te spelen.
 

DeletedUser

Guest
KPHS - Groninger, mooie vent
JdeVisser - Groninger, mooie vent
Dalailagman ofzo - Groninger, mooie vent
Thef1chesser - Groninger, mooie vent
Vito Corleone - Groninger, Robier, mooie vent
Lex Tallonis - Wil in Groningen gaan studeren, mooie vent dus
Protector of the Throne - Wou eigenlijk in Groningen studeren maar z'n studie zat in dat lelijke leeuwarden, partyt wel met mij in Groningen dus mooie vent

ZO DOEN WIJ DAT

Ben je ook een Groninger laat het weten dan neem ik in overweging of je ook een mooie vent bent

Woon er niet meer maar toch geboren Groninger :D:D
 
Reactiescore
2.303
Spreek je Fré toevallig og wel eens? Heb hem al heel lang niet meer gezien! Hele mooie gast om mee samen te spelen.

Stuur hem af en toe wel eens een haat smsje of een pic op facebook!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
4. Amber Heard

Ow sexy hoor:eek:

Nikki, sinds wanneer ben jij ontpopt tot zo'n propaganda beest? Als ik al die lijstjes moet geloven mag ik deze wereld wel erg veel verwachten van je.

Hij is gek!

2. Martinos (Amber Heard): het mexicaantje van Jeremy en mij. Wat zouden we zonder 'm moeten. :D

Zonder mij kun je niks natuurlijk:D:D

Martin, Martinos, Mauricce: Bijna de lekkerste persoon die rondloopt op heel tw, na mij dan! Ook wel de beste farmer, slaaf, sletje die er rondloopt! Personen die martin een simpele spammer vinden zijn zelf zielig! Martin is love, martin is life!
Wanneer de wereld start geef ik dan wel mijn coords, kan je de liefde teruggeven met keiharde boosts!(martin)

Je wil me gewoon he en hard ook zie ik wel weer:eek::eek:
 

DeletedUser69389

Guest
allemaal kutlijsten hier, ik sta nergens in :(

Mijn lijst:

Mijn team. Telt als 1, momenteel nog onbekend. :cool:
Howlin. : Iedere stam heeft zo zijn noob nodig.
De Joey. Aardige kerel, weet hoe het spelletje in elkaar zit.
Thomas/MuotoS. : geen idee wat zijn AF account is.
Bjarne.: Momenteel spelen we al voor de derde wereld samen op de classic, en elke wereld word ik hem steeds meer en meer beu. Nee, grapje. :)D) Bjarne is een baas.
Nickyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.: Mijn cancelsnipe noobje.
LMNT. : omdat die houdt van hoofdletters.
Mats. Echt een baas.
Sseg. Op W16 gezien wat ik aan hem had als hij actief is, een ongelooflijk beest qua speler en als ik iemand nodig zou hebben om mee te vven etc, he's my man.
Emile.: Niet zozeer voor de skills, als hij die überhaupt al zou bezitten, maar voor de sfeer. Die lamme dikzak is 1 van de beste kerels op TW qua persoon. :D

De enige dikzak dat ben jijzelf en dat weet je.:cool: Emile is een dunne lat vergeleken met jou. Alleen Conabonita is erger.:D

9. Robin (De Herrezen Draak): een beest van een speler en staat altijd klaar voor je stam. Als je front met deze jongen hebt: gewoon rennen. #okdoei.

Heb ik iets verkeerds gedaan op 23 zo te zien. Had dus een Boltje moeten doen.:(

Maken je matties eens lijstjes wordt je gewoon genaaid

Beter een goede beurt van een oude bekende dan een slappe beurt van een onbekende zegt mijn pa altijd.:cool:
 

DeletedUser64230

Guest
HAHAHAHA
ff dat je het weet, zodra jij het af sluit gaat je acc hele rare dingen ondernemen
 
Reactiescore
151
KPHS - Groninger, mooie vent
JdeVisser - Groninger, mooie vent
Dalailagman ofzo - Groninger, mooie vent
Thef1chesser - Groninger, mooie vent
Vito Corleone - Groninger, Robier, mooie vent
Lex Tallonis - Wil in Groningen gaan studeren, mooie vent dus
Protector of the Throne - Wou eigenlijk in Groningen studeren maar z'n studie zat in dat lelijke leeuwarden, partyt wel met mij in Groningen dus mooie vent
Dragoon22 - Geboren Groninger dus mooie vent

ZO DOEN WIJ DAT

Ben je ook een Groninger laat het weten dan neem ik in overweging of je ook een mooie vent bent

Als je deze stam serieus neerzet is het basically insta win. Ik zou er wel voor in zijn.

Dronken aanvallen yoleauuu :D

Plus Rawberry natuurlijk voor die ekte ekte oldschool skillz.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Als je deze stam serieus neerzet is het basically insta win. Ik zou er wel voor in zijn.

Dronken aanvallen yoleauuu :D

Plus Rawberry natuurlijk voor die ekte ekte oldschool skillz.

Het is dat je naam JdeVisser is. Anders dacht ik dat het een gigantische pisstraal was op je ava:eek:
 
Bovenaan