Met welke 10?

DeletedUser

Guest
1. Arnout
2. HVDD
3. Angelo waarvan ik de AF-naam kwijt ben.
4. Amber Heard
5. mijn dorp is sterk
6. Molkiek
7. LekkerFresh.
8. Plantj
9. Galaxia Darkness.
10. Peuter Power

Waarschijnlijk kwalitatief niet de beste stam maar ongeveer de 10 leukste spelers waarmee ik al gespeeld heb.

En met Castiel. maar dat spreekt voor zich natuurlijk x

Rotjoch
 
Reactiescore
255
Reactiescore
2.508
Laten we hier nu geen gewoonte van maken, jullie dwingen me nu op tijd te besteden op het AF :(

* Kragtwijk
Verrek ik weet niet eens of dit het af account van Aldo is. Aldo is een speler die solo bijna iedere situatie aankan. Behoorlijk actief en weet dondersgoed waar hij mee bezig is. Menig speler onderschatten Aldo en dat komt hen dan vervolgens duur te staan. Tevens is Aldo alleen al gezien zijn weekblad een echte aanwinst binnen iedere stam.

Als jij het zegt geloof ik het bijna zelf:Embarrassment:

Aldo (kragtwijk)
Ken ik van w42 en is nu mijn leider op w45, ook een super gozer met enorme potentie. Zet zich voor 200% in.
Zou met hem co'en maar een ander account had helaas prioriteit. Komt nog wel een tijd dat ik met je samen ga spelen Aldo!

Je moet niet teveel gaan verwachten hoor, ik doe meestal waar wat :D

2. Kragtwijk/Aldo. Met hem goeie tijden beleefd op W22 en W29, blijft een topper die zich ook echt sterk inzet voor een stam, zodra hij tijd heeft. Een echte topper om bij in een stam te zitten <3.

Precies, als ik tijd heb:cool:
 

DeletedUser56859

Guest
1 adriaanw
2 bigarrow
3 Kyro.
4 FeroliciouZ
5 Der Eisbär
6 EdjeRaketje
7 Koning Noob.
8 ikklapderop
9 JuggRNaut
10 Reeken

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik zit wel graag met mensen in een stam die veel geld/pp hebben :)
 

DeletedUser69389

Guest
Oke even een lijstje maken.

1. Sander14. Heb met hem een prima tijd beleefd op W37, waren dan wellicht vijanden maar tussen ons zat wel een goeie klik, praten nog steeds regelmatig met elkaar en zou me echt geweldig lijken om bij hem in de stam te zitten.
2. Kragtwijk/Aldo. Met hem goeie tijden beleefd op W22 en W29, blijft een topper die zich ook echt sterk inzet voor een stam, zodra hij tijd heeft. Een echte topper om bij in een stam te zitten <3.
3. DemocratischeZwijmelaars/Gijs. Ook een topper, nooit echt bij in de stam gezeten of veel van hem gezien, maar ik ken hem wel goed en weet dat hij erg goed kan spelen.
4. Ceesar/Pieter. Van wat ik nog op W37 van hem weet, is het echt een topper. Zet zich regelmatig in voor de stam, daarnaast aanvallend erg sterk en imo ook gewoon erg sterk en leuke speler om bij in de stam te zitten.
5. UndergroundTacticz/Martinos. Erg sterke speler, wilt soms iets te veel maar zeker een stam speler, zit zich altijd in voor de stam, elk moment van de dag. Soms teveel dat ik ineens in 5 nieuwe skype groepen zit en ik geen idee meer heb wat er gaande is. Maar hij is zeker iemand bij wie ik wel in de stam wil.
6. McAwsome/Tom. Speelt dan niet op deze wereld maar zeker iemand bij wie ik graag weer in de stam wil zitten, gezien we samen op W36 ook in de stam zaten, erg gezellige speler is die Tom ;)
7. Conabonita. Zag hem in een lijstje en die moet er zeker ook bij, zet zich ook in voor de stam en erg sterke speler.

Laatste 3 meer gebaseerd op wat ik hier op het AF zie, lijken me leuke spelers om eens mee te spelen:
8. The White Puppy. Tja speelde in Vitae he :D
9. Nikki. Lijkt me een erg goeie stabiele speler.
10. Jordi| CBC. Is altijd al een topper geweest.

Dankje Richard. Leuk trouwens dat je weer begint. Eigen acc is helaas al vol zat, maar als je een andere wereld erbij zoekt, je weet mijn skype.;)

He 6 en 8 van dat lijstje edelde ik op w42 :p

Jammer voor je dat je het helaas niet voor de 2e keer kunt doen.:(
 

DeletedUser75237

Guest
6. McAwsome/Tom. Speelt dan niet op deze wereld maar zeker iemand bij wie ik graag weer in de stam wil zitten, gezien we samen op W36 ook in de stam zaten, erg gezellige speler is die Tom ;)

Ah dankje <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
allemaal kutlijsten hier, ik sta nergens in :(

Mijn lijst:

Mijn team. Telt als 1, momenteel nog onbekend. :cool:
Howlin. : Iedere stam heeft zo zijn noob nodig.
De Joey. Aardige kerel, weet hoe het spelletje in elkaar zit.
Thomas/MuotoS. : geen idee wat zijn AF account is.
Bjarne.: Momenteel spelen we al voor de derde wereld samen op de classic, en elke wereld word ik hem steeds meer en meer beu. Nee, grapje. :)D) Bjarne is een baas.
Nickyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.: Mijn cancelsnipe noobje.
LMNT. : omdat die houdt van hoofdletters.
Mats. Echt een baas.
Sseg. Op W16 gezien wat ik aan hem had als hij actief is, een ongelooflijk beest qua speler en als ik iemand nodig zou hebben om mee te vven etc, he's my man.
Emile.: Niet zozeer voor de skills, als hij die überhaupt al zou bezitten, maar voor de sfeer. Die lamme dikzak is 1 van de beste kerels op TW qua persoon. :D
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
1. N1i1k1k1i12 (Niet gekopieerd :D) - Nikki
Sterke propaganda, veel kennis van het spel, interessant en positief persoon.

2. Democratische Zwijmelaars - Gijs
Gijsje is tof. Af en toe wel een beetje een anti-held.

3. Rufty - Gewoon Rufty, Grapje Ollekebolleke!
Mijn Rufty, erg gezellige persoon.

4. Kragtwijk - Aldo
Aldo toont erg veel inzet, heeft verstand van het spelletje en probeert mensen dichter bij elkaar te brengen. Van zulk soort stamgenoten heb je nooit teveel. (alhoewel^^)

5. Poo - Weet zijn naam niet eens :D
Leuke Mod, lijkt me gewoon eens gaaf om mee te maken!

6. Conceived by Communism - Jordi
Heel naief misschien, maar ik vind deze AF naam een grandioze uitstraling hebben. Het geeft me een goed gevoel en het wekt mijn interesse naar de speler er achter.

7. Tuam - Henk Jan
Maker van 1Command naar mijn weten, speler met veel kennis van het spel en meer. Zou ik vast veel van kunnen leren!

Wauw, bedankt voor dit enorme compliment. :D

Zal ook zelf iets in elkaar flansen. Eerste 10 spelers die bij me opkomen.. No offence naar anderen. :D Willekeurige volgorde:

1. Jeremy (Vitalise): mijn eeuwige maatje/dikzak.
2. Martinos (Amber Heard): het mexicaantje van Jeremy en mij. Wat zouden we zonder 'm moeten. :D
3. Fre (careless): bijzonder genoten van de tijd dat ik samen met hem |D| leidde. Fantastische vent.
4. Bjarne (Zaeres): topgozer, zeer stam-minded. Een aanwinst voor elke stam.
5. Jurriën (Maakjenietdruk): zelfde reden als Bjarne.
6. Emile (MyPride): hartstikke gezellige gozer die ook nog eens aardig kan spelen.
7. Laurens (dragonshield3): waar ik een compleet verne*kte account in mijn stam heb, daar roep ik Laurens! :D
8. Maick (Perfect Hatred): zeer inzichtelijke speler.
9. Robin (De Herrezen Draak): een beest van een speler en staat altijd klaar voor je stam. Als je front met deze jongen hebt: gewoon rennen. #okdoei.
10. Last but not least: Mats (Big Bang.): extreem vriendelijke jongen die toch een zwaar geoliede machine zijn tijdens aanvallen uitvoeren.

En Sven is een verrekte koekwous en komt er niet in! Oké, stiekem mag die op 11.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan