Met welke 10

DeletedUser71618

Guest
6. Maick, just because. Ben best benieuwd hoe je je verhoudt tegenover medespelers. Je lijkt nogal een ferme aanhanger van P&P te zijn, maar ik hoop dat je binnen een stam even chill bent als je op het AF soms arrogant overkomt :D

Is ook op skype een klootzak helaas :(
 

DeletedUser73082

Guest
[20-08-15 21:43:09] Maick: AH liegt dan
[20-08-15 21:43:21] Maick: Enige wat door beide partijen ondertekend is, is de screenshot die je net toonde
[20-08-15 21:43:38] Twan: Pm Maick, kun je die nogmaals doorsturen naar mij?
[20-08-15 21:43:40] Willhelmus: gaatn iet over liegen
[20-08-15 21:43:46] Willhelmus: maar hij kan ook iets vergeten zijn
[20-08-15 21:43:52] Willhelmus: of verkeerd begrepen hebben :p
[20-08-15 21:43:54] Maick: Ik ben exact, precies, perfect, ik laat geen ruimte over voor verkeerde interpretaties
 

DeletedUser73082

Guest
Trouwens, ex-BaBe'ers. Willem heeft dus niet tegen jullie gelogen over de stab. Hij is gewoon iets vergeten te zeggen, of jullie hebben het simpelweg verkeerd begrepen.
 

DeletedUser54299

Guest
Trouwens, ex-BaBe'ers. Willem heeft dus niet tegen jullie gelogen over de stab. Hij is gewoon iets vergeten te zeggen, of jullie hebben het simpelweg verkeerd begrepen.

9HLGFSr.png

Dat is niet bepaald ontwijken, hij zegt gewoon straight up dat ie er niets van af weet, wat dikke leugens zijn.
 
Reactiescore
661
Ik zou graag in de stam zitten op w43 met:

1. altijd met lmnt12, hij is gewoon rechtdoor en dat moet ik bij me in de buurt hebben
2. konijnen, één van de beste spelers die ik ken en gezien heb (en dat zijn er wel heeeeeeel veel), zegt weinig, maar wat hij zegt is voor iedereen van toegevoegde waarde, een ware topper

1-2 beide spelend op lineweaver (eeffie niet vergeten, om de dode momenten op te vullen)

3. ownageforyou: moest die weer zijn activiteit kunnen op krikken (rl gaat nu eenmaal voor, niks aan te doen): geen comment nodig, echte topper. Telt eigenlijk net evengoed voor Pieter, de eigenaar van useless one.

4. voor de gezelligheid de spelers van marcvs200 : Marc en Iris, zogezegd noobs, maar is niks van waar hoor.

5. Jeroen van Blackbull: super stil maar volgens mij schuilt er wel wat achter deze jongen

6. Joris van finalzero, rimspeler op deze wereld, maar verder ook hulpvaardig, voor BBK een leuke extra speler

7. Strange subject: ik hoef maar iets te vragen en hij doet het, top

8. spelers van het account sjeinen: zijn er wel een boel, maar ze helpen echt goed en zijn totaal niet egoïstisch.

9. Verder een paar spelers van finity die me echt goed mee vallen

10. sorry voor het niet opnoemen van diegene die zich toch bij de lijst willen zien, ik ben nu eenmaal niet zo betrokken op deze wereld en kan dus vijanden maar slecht inschatten, maar er zitten vast een paar leuke bij
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Ik zou graag in de stam zitten op w43 met:

1. altijd met lmnt12, hij is gewoon rechtdoor en dat moet ik bij me in de buurt hebben
2. konijnen, één van de beste spelers die ik ken en gezien heb (en dat zijn er wel heeeeeeel veel), zegt weinig, maar wat hij zegt is voor iedereen van toegevoegde waarde, een ware topper

1-2 beide spelend op lineweaver

3. ownageforyou: moest die weer zijn activiteit kunnen op krikken (rl gaat nu eenmaal voor, niks aan te doen): geen comment nodig, echte topper

4. voor de gezelligheid de spelers van marcvs200 : Marc en Iris, zogezegd noobs, maar is niks van waar hoor.

5. Jeroen van Blackbull: super stil maar volgens mij schuilt er wel wat achter deze jongen

6. Joris van finalzero, rimspeler op deze wereld, maar verder ook hulpvaardig, voor BBK een leuke extra speler

7. Strange subject: ik hoef maar iets te vragen en hij doet het, top

8. spelers van het account sjeinen: zijn er wel een boel, maar ze helpen echt goed en zijn totaal niet egoïstisch.

9. Verder een paar spelers van finity die me echt goed mee vallen

10. sorry voor het niet opnoemen van diegene die zich toch bij de lijst willen zien, ik ben nu eenmaal niet zo betrokken op deze wereld en kan dus vijanden maar slecht inschatten, maar er zitten vast een paar leuke bij

Merci
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik noem het maar in algemene volgorde: Buiten team Sjeinen.

Robin
Twan
Bonaya, puur door ons mee te helpen de stab op te lossen.
Jessey
Yago
wil Dragonslasher ook eens echt meemaken
Maick als die zich kan gedragen en erkent dat ik beter ben in fifa :)D)


Rest kies je zelf maar.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik noem het maar in algemene volgorde: Buiten team Sjeinen.

Robin
Twan
Bonaya, puur door ons mee te helpen de stab op te lossen.
Jessey
Yago
wil Dragonslasher ook eens echt meemaken
Maick als die zich kan gedragen en erkent dat ik beter ben in fifa :)D)


Rest kies je zelf maar.

Thanks Laurens :)
 
Bovenaan