Met welke 10

DeletedUser69389

Guest
Heeft iemand nog een leuk lijstje? De laatste van mij is van anderhalve maand terug dus nog een beetje te accuraat.:(
 

DeletedUser75798

Guest
1) Twan met z'n blauwe mesjes, topspeler en zet zich altijd voor de volle 100% in.
2) Mijn medespeler Cas, topkerel en doet verschrikkelijk veel voor Psycho atm.
3) Bonaya van Purr, Echt een aangename speler om mee te praten of om een vv te doen :)
4) Mikey, altijd leuke gesprekken met hem gehad op skype :p
5) Gilles van NK, idem als hierboven.
6) Gijs (DZ) moest hij nou hier eens gaan spelen :(
7) Jeremy, ex-medespeler, enige actievelingen toen, we moesten wel wat he...

That's it for now.
 

DeletedUser63354

Guest
Gaan we lijstjes posten ja? :p

Zo maar even een paar namen waar ik wel (weer) eens mee in de stam wil zitten. (Daap leden buitengesloten)

1. Maxxieee (Legendary k)
2. Thomas & Yago (San Holo)
3. Marc & Jessey (Ithy)
4. Manu (Deceived)
5. Maick (Globalized Pandopoly)
6. Akash (Space Piraten)
7. Niels (Deathwing)
8. Robbeke op t af, Useless one iig
9. Linewaver
10. Laurens & Jeremy (SjEiNeN)


Lijkt me wel een degelijk lijstje :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
853
Op willekeurige volgorde:

1. Nigel
2. Maick & Manu (1+1 gratis idee)
3. Jan
4. Jessey
5. Martijn
6. Raymon(d)(< met de d een stuk leuker)
7. Inge
8. Jim
9. Matthias
10. Laurens

Toegift:
11. Seppe
12. Daan
13. Yago
14. Twan (blueknifez)
15. Hans (haranu)
16. Rene (haranu)
17. Damien
 

DeletedUser71655

Guest
Op willekeurige volgorde:

1. Medespelers op Ithy natuurlijk(Marc & Lander)
Beide topspelers waar je mee kan lachen, Marc de laatste tijd wat inactief helaas door stage, en Lander staat gewoon altijd klaar voor het accie. Zou niet meer zonder deze spelers willen spelen op Ithy:D

2. Team Sjon(Jan & Daan & Thijs)
Alle 3 natuurlijk toppers, staan voor de stam klaar, en defensief én offensief echte beesten. Heerlijke buurtjes om mee samen te werken.

3. Daan(Lion)
Mijn andere buur dan, niet per definitie een van de topspelers in deze lijst, maar wel een van de spelers met een goeie dosis humor en waar ik altijd goed mee kan praten.
Niet zo ervaren in het spel nog, maar dat is geen probleem zolang men maar iets wil opsteken:)

4. Yago(San Holo)
Toffe kerel, offensief een beest, en op w44 zie ik ook steeds meer van zijn defensieve kwaliteiten.
Staat altijd voor de stam klaar, zeker iemand die erbij moet.

5. Manu(Deceived by the Devil)

Mano beter gezegd denk ik, heeft in de tijd op deceived netjes de massa's gedeffed. Geen grote verliezen geleden onder toch bij de eerste massa's vrij lastige omstandigheden.
Verder tsja, wie wil nou geen Mano in zijn stam hebben:cool:

6. Jeremy & Laurens(Sjeinen)
Jeremy iets meer op de voorgrond dan Laurens door zijn leidinggevende taak, maar wanneer nodig staat Laurens er altijd voor het defensieve werk.
Beide staan er voor de stam, toffe spelers om er bij te hebben:)

7. Davey(Fietsventiel)
Dé rimnoob van Finity, ook hij geeft altijd clears/def voor de stam als het nodig is, ook al belemmerd dat zijn eigen groei.
Nu wat in mindere mate, maar in het verleden belangrijk geweest als vv'er.

8. Damien(DeathWing)
Gekke Mientje, sinds Damien op DeathWing zit wil het account weer een beetje groeien, heeft een boost in het account gegeven. Daarbij altijd leuk om te praten met gekke Mien:D

9. Gilles( ex Satraps of Bonum)
Jammer genoeg is die gestopt, in het begin toen die nog een grote mond had heb ik zo op dit moment gehoopt om op Gilles te kunnen bashen, nu heb ik eindelijk front, is die gestopt:(
Anyways, sinds een tijd geleden post hij normaal, en sinds ik op Skype met Gilles praat lijkt het mij gewoon een fijne speler om in je stam te hebben. Ik ken zijn kwaliteiten verder niet echt dus dat zou hij nog moeten bewijzen.

10. Twan(Amber Heard)
Qua speelstijl en dergelijke weet ik weinig van hem, ken Twan een beetje van Marc en van het AF en dat is het dan ook wel.
Nu hij terug is in Daap om leiding te geven verwacht ik toch een beter georganiseerde stam dan het voorheen was, ik vind het allesinds al mooi om te zien dat hij terug komt om zijn oude stamgenootjes uit de put te helpen:)

EDIT:
Heb mijn post ook even beargumenteerd, lijkt wat beter.:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9529

Guest
1)
2) Mijn medespeler Cas, topkerel en doet verschrikkelijk veel voor Psycho atm.

Dank je Aron, ik doe mijn best :) Ondanks wat van je beweerd wordt op het AF had ik me ook een slechtere co kunnen indenken :D

1. Manu. Even in een korte chat (psycho/sjeinen) gezeten en eens de andere kant (aka naast het AF) van deze speler leren kennen. Lijkt me een toffe kerel!
2. Jeremy van Sjeinen: idem als Manu.
3. Twan (met de blauwe messen) steekt de laatste tijd enorm veel tijd in Daap, en lijkt er echt op gebrand een degelijke fair play oorlog te gaan spelen!
4. GIEDOOOOOOOOOOOOOO (prinsesjoni). Topkerel. Top-, top-, topkerel!
5. Aron, ondanks de soms iets te grote bek best een aangename speler om mee samen te spelen :)
6. Maick, just because. Ben best benieuwd hoe je je verhoudt tegenover medespelers. Je lijkt nogal een ferme aanhanger van P&P te zijn, maar ik hoop dat je binnen een stam even chill bent als je op het AF soms arrogant overkomt :D
7. Bonaya van Purr: toffe kerel om mee samen te werken, heeft een enorm flexibele instelling. +1000 voor de bekendmaking van de stab! Steekt eveneens veel tijd in Daap.
8. Jessey en Yago van Ithy/San: lijken me zeer bekwame spelers met regelmatig degelijke posts hier op het AF. Ben het niet meteen altijd met jullie akkoord maar jullie weten je standpunt meestal goed te verwoorden.
9. Ik weet zijn naam niet, maar damn, Dragon Slasher hier weet zijn standpunt altijd verdomd goed te verwoorden. Ook bewonder ik het feit dat hij zich steeds (itt Jokersbrain) neutraal weet op te stellen en geen conclusies trekt voordat er bewijs is geleverd. Top van je!
10. Arjan van killb: steekt veel tijd in het spel en is een topgozer om afspraken mee te maken of samen iets te plannen!

11. Laurens... voor zover ik heb gehoord is het een top deffer! Altijd handig en gewaardeerd.

Also Rene van Haranu is, voor zover ik hem ken, een topkerel!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.165
Gaan we lijstjes posten ja? :p

Zo maar even een paar namen waar ik wel (weer) eens mee in de stam wil zitten. (Daap leden buitengesloten)

1. Maxxieee (Legendary k)
2. Thomas & Yago (San Holo)
3. Marc & Jessey (Ithy)
4. Manu (Deceived)
5. Maick (Globalized Pandopoly)
6. Akash (Space Piraten)
7. Niels (Deathwing)
8. Robbeke op t af, Useless one iig
9. Linewaver
10. Laurens & Jeremy (SjEiNeN)


Lijkt me wel een degelijk lijstje :D

Thanks Twan, zit trouwens niet meer op DW maar op Fiets.
 

Deleted User - 487776907

Guest
3) Bonaya van Purr, Echt een aangename speler om mee te praten of om een vv te doen :)
7. Bonaya van Purr: toffe kerel om mee samen te werken, heeft een enorm flexibele instelling. +1000 voor de bekendmaking van de stab! Steekt eveneens veel tijd in Daap.

Helden <3 Jullie zullen ook beiden mijn lijstje vullen, maar ben te lui om een compleet lijstje te maken. Worden te veel namen :eek::p
 
Reactiescore
768
Gaan we lijstjes posten ja? :p

Zo maar even een paar namen waar ik wel (weer) eens mee in de stam wil zitten. (Daap leden buitengesloten)

1. Maxxieee (Legendary k)
2. Thomas & Yago (San Holo)
3. Marc & Jessey (Ithy)
4. Manu (Deceived)
5. Maick (Globalized Pandopoly)
6. Akash (Space Piraten)
7. Niels (Deathwing)
8. Robbeke op t af, Useless one iig
9. Linewaver
10. Laurens & Jeremy (SjEiNeN)


Lijkt me wel een degelijk lijstje :D

Danku Twanneman. En onthou Gliscor is awesome.
 
Bovenaan