Met welke 10

Reactiescore
31
Het wereld 16 Astra* stammetje. Dat waren toptijden. ^^
En wereld 17 F=p*a was gewoonweg genieten. ^^

Met die mensen zou ik nog eens weer in de stam willen zitten.
 
Reactiescore
1.039
De volgorde zegt hier niks;)

1. Dutchgangster
2. Theonl2
3. eci86
4. Spamoholic
5. TCOMC
6. Sseg
7. DeJoey (nog nooit mee gespeeld, ben nieuwschierig)
8. Howlin (indien actief:D)
9. Dream on Dreamer
10. KPHS
11. Zaeres
12. Perfect Hatred
13. Boregore

Ik gok dat er hiervan 2 spelen waarvan maar 1 serieus haha
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Om toch eens serieus te zijn:

1. Rawberry
Denk dat hij de oldscoolplayer is van deze wereld. Hij heeft wel heel wat gemist, maar ik zie hem als peter (science religion). Oldscool players gaan voor spelers bij te leren, niet om enkel de top.
2. Concieved with communism
Baddass player die spelers die denkt top te zijn gewoon kan verslaan met tactiek. Hij is gewoon een bevestiging dat een speler met skills gemakkelijk kan neerhalen (bij mij had hij zeker geen moeite moeten doen lol)
3. Fatality.
Pracht van een co geweest van me. Niet zo actief maar skillop zijn best. Enorm leergierig geweest op account molotov. welk account geen schijn van kans had. Supergozer gewoon.
4. Farmox
Een beest bij het starten. Met beest bedoel ik echt BEEST!
5.vito corleone
Zijn uren en inzicht... enkel dit al heb je een enorme winst in de stam. Wel niet op zijn teentjes trappen op de late uren.
6. Science religion
Die speelt niet meer sedert w17, maar hij was degene die voor spelers als noob wou opkomen en opleren. Iedereen wou hem volgen, superleider gewoon.
7. Perfect hatred
Een speler ik kende vanuit zijn noobtijden. Hem zien uitgroeien als topspeler en goed propaganda, ik ben jaloers op hem.
8. Vanquisher
Zijn starts = wtf? Ik vraag me nog steeds af hoe die het doet om zo vlug en te blijven in detop te staan.
9. Hannibal lector.
Een spammer als ik is altijd leuk voor een stam. Iemand die de sfeer kan houden tijdens moeilijke situaties, deze lama houdt je wel cool.
10. Door de muur om 7 uur
Een speler die echt talloze uren vv wilt doen omdat hij graag defft. Die gozer = wtf? Deffgeilert

Nu heb nog namen te benoemen maar hier mijn top 10

1. Jordi (Gewoonweg baas)
2. Elko (Gewoonweg baas)
3. Kenneth (Leuke kerel om erbij te hebben)
4. Het Puss in Boots-Team (Met stan altijd fun)
5. Thorsten (Ook weer een baasje :))
6. Ambrose (leuke speler)
7. Rawberry (omwille van zijn voorbeeldige gedrag op het AF, lijkt me ook weer een leuke speler)



Verder heb ik geen idee wie er op w42 zit dus hou het momenteel bij top 7 :D

1. TheMountOfMonteChristo
2. CbC
3. Lionel
4. Door de muur om 7 uur (Bickymeister)
5. Jessey (BehindTheScenes)
6. Thomas van Leeuwen
7. Jurrien
8. Robbeke
9. Martijn :Embarrassment:
10. Spamoholic

1: Tompeter (w37)
2: Ethnocentric (w37)
3: Noire
4: Vitalise
5: iMmen
6: Poo.
7: Dorine (co van wereld 37)
8: Nick (co van wereld 37)
9: Roboro (w33)
10: Het team van "Puss in Boots" :)

1. Jory
2. Jurrien
3. Melle
4. Siemen
5. Jordi
6. Rogier
7. Rogier
8. Aus
9. Elko
10 Thorsten
11. Ambrose
12. Howlin
13. Bjarne

Danku allemaal. :D En Kenneth, u too kind!

En stop aub met Gideon roepen. Is het niet verboden de duivel op te roepen? Ik vond de wereld net lichtelijk interessant worden. :(
 

DeletedUser35742

Guest
Ik heb geen idee wie jij bent, maar het kost niks extra om een vriendelijke toon aan te slaan. En of je me nu mag of niet, ik heb wel de goede gewoonte om m'n werelden van kleur te voorzien.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Ik heb geen idee wie jij bent, maar het kost niks extra om een vriendelijke toon aan te slaan. En of je me nu mag of niet, ik heb wel de goede gewoonte om m'n werelden van kleur te voorzien.

Slecht geheugen, slecht geheugen. Jordi van Totally Spies, Fools Gold/Bananass zegt je niks? Oh ja, dan weet je misschien wel langzaam waarom. :D

Gezelligheid jongens.

Is geen pré hè.
 
Bovenaan