Met welke 10

DeletedUser62970

Guest
Ik schiet niet. Schieten zou een goed gevecht doden. Tenslotte zijn we beide van het mannelijke geslacht, we zijn niet onbedekt bij het gebruiken van de vuist.

Voor de rest. Nog steeds onsmakelijk om te delen dat jij graag worst in de mond heb. Wat is het volgende etenswaar waar je over gaat praten, bananen?

als je die van the top of the stairs laat vallen gaan ze stuk:(
 

DeletedUser

Guest
Me myself and Irene.

Bekende spelling geneuzel begint weer blah blah blah blah ga op wordfeud forum neuzelen..

Iemand erop wijzen is wel degelijk een correctie. Kijk nu hebben we een discussie ;) Je kan op verschillende manieren iemand corrigeren, feedback, politiepet, wederkerigheid, geef het beestje een naam. Denk na alvorens je gebakken lucht post!

Hahaha we kunnen niet allemaal op dezelfde golflengte zitten ;)

Kerel, ga jij maar eens een inburgeringscursus of een cursus Algemeen Beschaafd Nederlands doen. Je profileert jezelf als geweldig persoon, maar op wat voor manier:eek: Ik ken je niet, maar als ik iemand zo zie, dan denk ik echt dat je het IQ van een baksteen hebt. Veel succes met je cursus!
 

DeletedUser

Guest
Kerel, ga jij maar eens een inburgeringscursus of een cursus Algemeen Beschaafd Nederlands doen. Je profileert jezelf als geweldig persoon, maar op wat voor manier:eek: Ik ken je niet, maar als ik iemand zo zie, dan denk ik echt dat je het IQ van een baksteen hebt. Veel succes met je cursus!

Grammar Nazi Incoming! Jij zit in Levi zeker.!!
 

DeletedUser58625

Guest
Ik haat dat spellinggejank...
Alsof spelling zo moeilijk is :rolleyes:
 

DeletedUser15937

Guest
Kerel, ga jij maar eens een inburgeringscursus of een cursus Algemeen Beschaafd Nederlands doen. Je profileert jezelf als geweldig persoon, maar op wat voor manier:eek: Ik ken je niet, maar als ik iemand zo zie, dan denk ik echt dat je het IQ van een baksteen hebt. Veel succes met je cursus!
Natuurlijk ken je me niet. Laag IQ? Mwah genoeg om auditie te doen bij de jostiband
 

DeletedUser62970

Guest
jongens, ik ga nu slapen dus wil je me alsjeblieft niet aanvallen? er staan 200 lc's onbeeschermd in mn dorp morgen om 12:00 ben iik terug :eek:
 
Bovenaan