Met welke 10

DeletedUser

Guest
Gezien jouw reactie ben je niet bijster snugger. Zie jij enig verband tussen een discussie voeren en iemand corrigeren op taalgebruik?

Jij bent anders ook niet heel snugger, ik heb je nergens gecorrigeerd, heb je er alleen op gewezen ;)
 

DeletedUser56576

Guest
1. Plantj. Wat een beest!
2. Nanake
3. Leider vd Dag
4. Prince of Saiyans
5. Ex Monsigneur
6. Held vd Dag
7. Mijn held vd dag op w27. (diegene weet wel wie dat is <3)
8. Terorsn0r
9. Douwejanus
10. Marneusz

ook niet te vergeten: mijn bro's uit D-stam.

ereplek voor: Secret Speech.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15937

Guest
Jij bent anders ook niet heel snugger, ik heb je nergens gecorrigeerd, heb je er alleen op gewezen ;)

Iemand erop wijzen is wel degelijk een correctie. Kijk nu hebben
we een discussie ;) je kan op verschillede manieren iemand corrigeren, feedback, politiepet, wederkerigeid geef het beestje een naam. denk na alvorend je gebakkenlucht post!
 

DeletedUser

Guest
Iemand erop wijzen is wel degelijk een correctie. Kijk nu hebben
we een discussie ;) je kan op verschillede manieren iemand corrigeren, feedback, politiepet, wederkerigeid geef het beestje een naam. denk na alvorend je gebakkenlucht post!

Verschil in opvatting van het begrip corrigeren dan ;).

Gebakken lucht zijn trouwens 2 woorden, dit is wel een correctie imo :p
 

DeletedUser55242

Guest
Als je hier alleen maar komt bitchen en komt doen alsof je zelf geweldig bent, raad ik je graag aan weg te gaan.

Ik herken jou trouwens nog wel. Onlangs had je ook praatjes en werd je door iedereen uitgelachen ;) W18 volgens mij.

Haha :p
Gooo goo gooo Ithy :D
 

DeletedUser55242

Guest
Hoe zit dat met jou en gebakken lucht?
Is jouw vocabulaire zo klein dat je continu dezelfde woorden moet gebruiken om een 'punt' te maken?

Voor de rest ga ik niet met een andere man over worst praten. Misschien dat het iets is wat jij graag in jouw vrije tijd doet, maar ik niet.

Stiekem heeft hij het over zijn "worst" hihi :p:rolleyes:
 

DeletedUser62970

Guest
lijstjes mensen...


1. Demolition Team
2. .The Enemy
2. .Kraai
4. Dub Incorporation x3
5. Why So Serious ???
6. The Nameless.
7. arssus
8. .Final Meltdown
9. A Crazy Big Mouth
10. .WeGotABadassOverHere.

:D:D:D
 

DeletedUser55242

Guest
Heb er teveel, zou een stam van 25 willen samenstellen :p
 

DeletedUser55242

Guest
Ik schiet niet. Schieten zou een goed gevecht doden. Tenslotte zijn we beide van het mannelijke geslacht, we zijn niet onbedekt bij het gebruiken van de vuist.

Voor de rest. Nog steeds onsmakelijk om te delen dat jij graag worst in de mond heb. Wat is het volgende etenswaar waar je over gaat praten, bananen?

#steekjuuh :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Secret Speech
Vitalise
.molotov
Conceived in liberty
Defying The Odds
Saiyan Trunks
Strangebuttrue?
Leider vd Dag
Mr Starkid
Phobia
 
Bovenaan