Mephitis

Reactiescore
634
Die van F5en kunnen wel via AF komen piepen, maar dat veranderd niks aan de feiten :)

Los van de leden die "oud" Methode hadden verlaten, zij hielden zich aan de Nap.
Maar de rest is gewoon triest en veel F5en Noobs zijn daarmee op AF komen pronken.

Tyler Cest > verlaat zijn stam en valt gelijk zijn (ex) stam genoten aan, gelijk erna intern. > Nap niet nageleefd
Robbo > verlaat zijn stam en valt gelijk spelers aan > 2 weken Nap niet nageleefd
Angel Of Destruction > verlaat zijn stam en valt gelijk de spelers aan > Nap niet nageleefd
Mephitis > is hier te lezen

Dus dat er met zo een zwak spel, binnen stammen gaten vallen en daardoor dorpen verlies gaat zijn is niks om mee te pronken.


Het was om jou te kunnen afhouden van je aanvallen

we zeggen zelf het was dom en ook nog een sorry daarvoor

Denk jij dat je Sorry hebt getypt dat jou zwak spel vergeten gaat worden :)
Meeste van jullie zitten te pronken hoeveel ze hebben geïnvesteerd met hun zondags centjes in TW om hun rang in te kunnen kopen.
Maar vele zijn niet mans genoeg om zich aan hun woord te houden.
 

Deleted User - 487967552

Guest
Die van F5en kunnen wel via AF komen piepen, maar dat veranderd niks aan de feiten :)

Los van de leden die "oud" Methode hadden verlaten, zij hielden zich aan de Nap.
Maar de rest is gewoon triest en veel F5en Noobs zijn daarmee op AF komen pronken.

Tyler Cest > verlaat zijn stam en valt gelijk zijn (ex) stam genoten aan, gelijk erna intern. > Nap niet nageleefd
Robbo > verlaat zijn stam en valt gelijk spelers aan > 2 weken Nap niet nageleefd
Angel Of Destruction > verlaat zijn stam en valt gelijk de spelers aan > Nap niet nageleefd
Mephitis > is hier te lezen

Dus dat er met zo een zwak spel, binnen stammen gaten vallen en daardoor dorpen verlies gaat zijn is niks om mee te pronken.






Denk jij dat je Sorry hebt getypt dat jou zwak spel vergeten gaat worden :)
Meeste van jullie zitten te pronken hoeveel ze hebben geïnvesteerd met hun zondags centjes in TW om hun rang in te kunnen kopen.
Maar vele zijn niet mans genoeg om zich aan hun woord te houden.

Ik snap dat het vanwege de hitte misschien niet allemaal gaat zoals normaal.. maar vraag nou in het vervolg eens aan mensen hoe de vork in de steel zit.
Er klopt zo ontzettend weinig van wat je hierboven weer neergezet hebt. Het is werkelijk een kleine moeite om het uit te zoeken. Ik ga er zelf verder ook geen tijd meer in stoppen om netjes uit te typen hoe het wel in elkaar zit. Het enige waar jij goed in bent is selectief reageren, dingen uit verband halen en een prachtige opsomming van drogredenen neerzetten. Is toch nergens voor nodig?
 
Reactiescore
634
Hetgeen wat ik typ heeft niks ermee te maken, waarom ze hun "oude" stam verlaten.
Opzicht hoeven ze daar ook geen reden voor op te geven.

Punt wat ik aankaart en jij niet kan begrijpen is dat de Nap niet nageleefd wordt.
Of speel jij in een wereld waar de afspraken niet na leven een rage gaat worden ?
 
Reactiescore
1.647
Hetgeen wat ik typ heeft niks ermee te maken, waarom ze hun "oude" stam verlaten.
Opzicht hoeven ze daar ook geen reden voor op te geven.

Punt wat ik aankaart en jij niet kan begrijpen is dat de Nap niet nageleefd wordt.
Of speel jij in een wereld waar de afspraken niet na leven een rage gaat worden ?

Vraag me af of ze überhaupt een NAP hebben aangeboden
 
Reactiescore
634
Vraag me af of ze überhaupt een NAP hebben aangeboden

Er zijn duidelijke afspraken opgesteld geworden tussen de 5 stammen.
Die houden o.a. in dat de stammen met elkaar en stammen intern een Nap van 2 weken afspreken, zodra de samenwerking stopt.
Dus zodra een stam of een account zicht uit de samenwerking stapt, dan gaan die 2 weken Nap in.

De bovengenoemde accounts waren allen hiervan op de hoogte, maar alsnog vallen ze gelijk na leave aan.
Door die stab, kan de (ex) buren zich niet voorbereiden en krijgen dus uit een onverwachte hoek aanvallen binnen.

Tyler Crest stapt uit zijn stam en valt gelijk in de ochtend zijn ex stamgenoten aan.
Doordat de stam ervan uitging dat er een Nap van 2 weken was, werden ze dus verrast.
Achteraf wordt zijn account ter intern aangeboden.


green.png
Fivefal [0043] (530|528) K556,202Tyler Crest [Lonely]GruttePi3r [F5en]2020-06-20 16:20:46
green.png
Fivefal [0042] (530|536) K556,400Tyler Crest [Lonely]GruttePi3r [F5en]2020-06-20 13:34:45
green.png
Fivefal [0041] (529|534) K555,893Tyler Crest [Lonely]GruttePi3r [F5en]2020-06-20 11:56:00
green.png
Fivefal [0040] (534|525) K555,644gerkovdh [CTRL+R]GruttePi3r [F5en]2020-06-20 04:48:58
yellow.png
Fivefal [0039] (526|528) K558,838GruttePi3r [F5en]GruttePi3r [F5en]2020-06-19 22:47:09
green.png
Fivefal [0039] (526|528) K558,838Tyler Crest [Lonely]GruttePi3r [F5en]2020-06-19 22:47:09
green.png
Fivefal [0038] (529|529) K557,706Tyler Crest [Lonely]GruttePi3r [F5en]2020-06-19 01:25:08
green.png
Fivefal [0037] (532|532) K559,163Tyler Crest [Lonely]GruttePi3r [F5en]2020-06-18 19:51:08
green.png
Fivefal [0036] (533|526) K557,352Tyler Crest [Lonely]GruttePi3r [F5en]2020-06-18 13:59:53
green.png
Fivefal [0035] (528|530) K5510,000Tyler Crest [Lonely]GruttePi3r [F5en]2020-06-18 09:35:49
green.png
Fivefal [0034] (528|523) K557,591Tyler Crest [Lonely]GruttePi3r [F5en]2020-06-18 03:22:13
 
Reactiescore
155
Angel Of Destruction verbreekt nap?! Informeer je maar eerst eens goed voor je hier van alles loopt te brullen...
Angel Of Destruction heeft een nap aangeboden maar die is geweigerd geweest! En wie is er aangevallen geweest dan?
 
Reactiescore
634
Angel Of Destruction verbreekt nap?! Informeer je maar eerst eens goed voor je hier van alles loopt te brullen...
Angel Of Destruction heeft een nap aangeboden maar die is geweigerd geweest! En wie is er aangevallen geweest dan?

De afspraken staan duidelijk vermeld in de gedeeld forum van de 5 stammen.
Dus is het jou verantwoording om Forum van je stam te lezen.

Daarnaast val jij jou ex stamgenoten als eerste aan, terwijl jij weet dat zij F5en aan het aanvallen zijn.
Dat zij jou achteraf aanvallen, betekent dus niet dat zij de Nap verbreken, notabeen val jij als eerste aan.

Op een achterbakse manier maak jij er dus misbruik van en komt nu op AF met een lul verhaal aanzetten waarom jij je ex stam had verlaten.
Terwijl er niet wordt gevraagd, waarom iemand een stam verlaat.
 
Reactiescore
634
Als een nap geweigerd wordt, moet je ook niet komen zeiken hier.

Ze zitten allemaal in de stam en worden middels een inventaris voorbereid op de stam massa.
Datum wanneer er aangevallen gaat worden is dus bekend bij die spelers.

Tijdens de aanvallen van zijn stamgenoten de stam verlaten en daarna zelf je ex stamgenoten aanvallen is goedkoop.
Daarnaast je niet aan de 2 weken Nap houden is stab.
Zo hebben de bovengenoemde accounts allemaal gehandeld en F5en is ermee komen pronken.

Dan mag je wel eens met de bewijzen komen dat Angel Of Destruction als eerste heeft aangevallen?!

Jij kan zelf de oorlog stats inzien en daarnaast was jij er dus van op de hoogte wanneer F5en aangevallen zou worden.
Als je toch zo ontevreden was over je stam, dan had je voor de datum van de Massa je stam moeten verlaten.

W74 spelen best veel "nieuwere" spelers. Opzicht iets wat positief is.
Helaas de spelers die langer TW spelen, zouden niet op zo een goedkope manier misbruik moeten maken van de spelers die een Nap verbreken als een prestatie zien.
 
Reactiescore
634
Als een aangeboden nap geweigerd wordt, hoe is deze dan gebroken ?

Best vermoeiend dit en serieus lachwekkend om te zien hoe sommige van F5en het alsnog proberen goed te praten.
Check eens over hoeveel accounts we het hebben.

Hier nog een andere voorbeeld dan :)


TheRipper | Team Robbo20/06/2020
Oke goed dat je me hieraan herinnerd. Wij hebben vanmorgen iemand van Heerlijk aangevallen, wij dachten namelijk dat dit vanzelfsprekend was. Ik zal het melden aan de stammen waar wij de NAP mee willen opzeggen. Bedankt.

Daarbij gelden tussen de stammen en F5en volgende afspraken.

- Geen CF via BB
- Kata enkel op VZ en Muur.

Als de leiding van F5en nog steeds zo achterbaks gaat doen, dan zullen we de afspraken stoppen en overgaan op een wereld waarbij Kata op Boer en Smed toegestaan zal worden.
Dus is het de keus aan F5en :)
 
Reactiescore
399
Ik snap de discussie niet meer helemaal.

Mephitis geeft ze stam aan dat hij inactief is en de keuze maakt om als DU/MB te gaan spelen voor F5. In mijn mening is dat totaal niet netjes, maja het is en blijft een Mephitis.

Dan ontstaat er hier een discussie dat F5 zich niet aan NAP afspraken houdt omdat mensen zoals Mephitis en AOD de overstap maken naar f5 en hun oude stam-leden aanvallen?

Kan dit niet gewoon met de leiding worden besproken ipv het AF
 
Reactiescore
236
Ik snap de discussie niet meer helemaal.

Mephitis geeft ze stam aan dat hij inactief is en de keuze maakt om als DU/MB te gaan spelen voor F5. In mijn mening is dat totaal niet netjes, maja het is en blijft een Mephitis.

Dan ontstaat er hier een discussie dat F5 zich niet aan NAP afspraken houdt omdat mensen zoals Mephitis en AOD de overstap maken naar f5 en hun oude stam-leden aanvallen?

Kan dit niet gewoon met de leiding worden besproken ipv het AF
Heb berichten gezien die leiding van method stuurt ja....
 
Reactiescore
65
Hahahahahah dit is gewoon hilarisch wat je schrijft @Coruscant . Slaat op niks.

Angel of Destruction

Zoals al aangegeven als een Nap wordt geweigerd bij P. zie ik niet eens in hoe hij die dan kan verbreken. Er liepen al aanvallen van een Inv. lid een paar uurtjes nadat AoD leavde op hem. Wie begint hier eerst aan te vallen dan?

@devotie kan dit wel gewoon bevestigen denk ik.

Mephitis

Ik weet niet super goed of hij überhaupt nap afspraken heeft of hoe jullie die daar allemaal afspreken binnen je 5 stammen. Maar als die er is heeft hij die nochtans niet verbroken want hij heeft nog niemand aangevallen.

Tyler

Dit is al eens besproken geweest dat hij helemaal niet akkoord ging met al die nap afspraken waardoor hij dus uit de stam gestapt is. @Kwint heeft dit verhaal mooi uitgelegd in een uitgebreide post.

Over Robbo spreek ik me niet uit omdat ik niet weet hoe de vork aan de steel zit.

Hoeveel modder kan een mens gooien...
 
Reactiescore
271
Ze zitten allemaal in de stam en worden middels een inventaris voorbereid op de stam massa.
Datum wanneer er aangevallen gaat worden is dus bekend bij die spelers.

Tijdens de aanvallen van zijn stamgenoten de stam verlaten en daarna zelf je ex stamgenoten aanvallen is goedkoop.
Daarnaast je niet aan de 2 weken Nap houden is stab.
Zo hebben de bovengenoemde accounts allemaal gehandeld en F5en is ermee komen pronken.



Jij kan zelf de oorlog stats inzien en daarnaast was jij er dus van op de hoogte wanneer F5en aangevallen zou worden.
Als je toch zo ontevreden was over je stam, dan had je voor de datum van de Massa je stam moeten verlaten.

W74 spelen best veel "nieuwere" spelers. Opzicht iets wat positief is.
Helaas de spelers die langer TW spelen, zouden niet op zo een goedkope manier misbruik moeten maken van de spelers die een Nap verbreken als een prestatie zien.

Ik heb plaque een nap aangeboden voor onbepaalde tijd met opzeg van 24 uur.
Die hebben ze geweigert.

Daarnaast heb ik pas aangevallen toen hun massaal mij begonnen aan te vallen.
 
Reactiescore
634
Ik heb plaque een nap aangeboden voor onbepaalde tijd met opzeg van 24 uur.
Die hebben ze geweigert.

Een afspraak die je na 24 uur kan opzeggen, is geen goede afspraak.
Want jij wist exact wanneer de massa op F5en zou zijn.
Dus kan jij gelijk na de aankomst van de Massa de Nap opzeggen en 24 uur later erop knallen ;)

Je geeft hierbij dus ook zelf aan dat jij het hebt over nap met 1 account, terwijl jij front hebt met meerdere van The Plague.
Standpunt dat The Plague. Nap niet heeft geaccepteerd ontkracht je dus zelf

Hoeveel modder kan een mens gooien...

Als de spelers zelf toegeven, dan is dit geen modder gooien ;)
Dit is momenteel ook de reden waarom er met F5en geen gesprek gevoerd kan worden.

Jullie ontkennen zelfs de berichten van jullie "huidige" stamgenoten, terwijl zij het toegeven ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
155
Om het nog eventjes te herhalen, AoD heeft niemand van P. als eerste aangevallen!!

Waar blijf je die flauwe kul halen?!

Nap is geweigerd, dus in jou visie zou P. AoD mogen aanvallen en AoD mag niet terug aanvallen?!
 

Bijlagen

  • 5ED858D8-9CF5-4886-B5F8-299E8BA2B038.jpeg
    5ED858D8-9CF5-4886-B5F8-299E8BA2B038.jpeg
    44,9 KB · Weergaven: 34
Bovenaan