Mentaliteit W24

DeletedUser53985

Guest
Dan mis je het punt van de redenatie. Dat is namelijk helemaal niet het punt. Zou er iets no-life zijn, dan zou het alleen 24/7 online zijn. Dat is niet de discussie, ik ben overigens ook niet van mening dat het één wel no-life is en het ander helemaal niet.
Het gaat over de opstelling van de spelers die met vijf co-spelers hoog staan, en dan gaan de 'stoere boys' de credits ophalen op dit forum. Maar in hoeverre is het jouw prestatie om een topaccount te hebben, wanneer je geschaduwd wordt door zes mensen die 'no-life' (bij wijze van) voor je farmen en aanvallen? Dat je dat verwerpt door te vergelijken met een voetbalteam is gewoon onjuist. Een account moet niet als voetbalteam gezien worden, maar als individu van het voetbalteam. De stam is het 'team' waarover je het hebt. Je vergelijking raakt kant noch wal.

'That's my fucking point', als je dan toch van die verschrikkelijke uitdrukkingen wil gebruiken.

Ik snap het punt van jou post, dat gaat over de mentaliteit van het AF. De mentaliteit van het AF laat me echter totaal koud. Hetgeen me 'stoort', (wat in het algemeen is en niet specifiek naar jou gericht) is dat hier niet het x aantal uur dat je individueel achter tw zit als no-life wordt gezien, maar het x aantal co's dat je hebt. 24/7 online zijn met 6 co's (= gemiddeld 4 uur per speler per dag) is lang niet zo no-life als iemand die 6 uur per dag in z'n eentje achter tw zit. Hoe langer je er individueel achter, hoe no-lifer als je het mij vraagt. Als je co's toevallig op die tijden online zijn waar jij er niet bent, dan is dat alles behalve no-life.

De stoere boy op het AF uithangen en deze prestaties dan ook nog in discussies gebruiken om je argumenten zogenaamd sterker over te laten komen, daar kan ik mij inderdaad ook echt mateloos aan irriteren, maar het is maar een enkeling die dit doet en dat kan je dan dus niet gelijk als 'de mentaliteit van het AF' bestempelen. Echter vallen deze posters meer op, omdat dit soort spelers aanzienlijk aanweziger zijn dan de rest. Verder of je het account of de stam nou als voetbal team bestempeld als voetbal team, dat is in principe exact hetzelfde. Nu impliceer je echter dat door in een stam te zitten jouw 'zelf' opgebouwde account niet meer enkel je eigen prestatie is maar ook die van de stam, omdat de stam je in het verleden ongetwijfeld wel een keer hulp heeft geboden in de vorm van ondersteuning, of vooredelen en ga zo maar door. Maar zie jij jouw account dan echt niet als je eigen prestatie, doordat je in een stam zit? Nee, natuurlijk niet. Mijn punt, ons punt, ging over meerdere bespelers op 1 account. En ja, het is inderdaad een team prestatie die je neerzet, maar dat neemt niet weg dat je er plezier in hebt/aan hebt beleefd of dat jij ook deelgenomen hebt in het neerzetten van die prestatie? Zo is dat toch ook met elke teamsport? Ik vind zelf dat een co-speler altijd een meerwaarde is, alleen de gezelligheid is het het al waard. :)

Ik moet eerlijk gezegd wel toegeven dat ik nu misschien een beetje hypocriet ben, aangezien ik over het algemeen toch zeer competitief ben en zeer prestatie gericht. Anderzijds denk ik er toch wel echt zo over. :)

objectief: NOM NOM NOM komt overtuigend over.

Trollpost? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51944

Guest
ik snap het punt van jou post, dat gaat over de mentaliteit van het af. De mentaliteit van het af laat me echter totaal koud. Hetgeen me 'stoort', (wat in het algemeen is en niet specifiek naar jou gericht) is dat hier niet het x aantal uur dat je individueel achter tw zit als no-life wordt gezien, maar het x aantal co's dat je hebt. 24/7 online zijn met 6 co's (= gemiddeld 4 uur per speler per dag) is lang niet zo no-life als iemand die 6 uur per dag in z'n eentje achter tw zit. Hoe langer je er individueel achter, hoe no-lifer als je het mij vraagt. Als je co's toevallig op die tijden online zijn waar jij er niet bent, dan is dat alles behalve no-life.

De stoere boy op het af uithangen en deze prestaties dan ook nog in discussies gebruiken om je argumenten zogenaamd sterker over te laten komen, daar kan ik mij inderdaad ook echt mateloos aan irriteren, maar het is maar een enkeling die dit doet en dat kan je dan dus niet gelijk als 'de mentaliteit van het af' bestempelen. Echter vallen deze posters meer op, omdat dit soort spelers aanzienlijk aanweziger zijn dan de rest. Verder of je het account of de stam nou als voetbal team bestempeld als voetbal team, dat is in principe exact hetzelfde. Nu impliceer je echter dat door in een stam te zitten jouw 'zelf' opgebouwde account niet meer enkel je eigen prestatie is maar ook die van de stam, omdat de stam je in het verleden ongetwijfeld wel een keer hulp heeft geboden in de vorm van ondersteuning, of vooredelen en ga zo maar door. Maar zie jij jouw account dan echt niet als je eigen prestatie, doordat je in een stam zit? Nee, natuurlijk niet. Mijn punt, ons punt, ging over meerdere bespelers op 1 account. En ja, het is inderdaad een team prestatie die je neerzet, maar dat neemt niet weg dat je er plezier in hebt/aan hebt beleefd of dat jij ook deelgenomen hebt in het neerzetten van die prestatie? Zo is dat toch ook met elke teamsport? Ik vind zelf dat een co-speler altijd een meerwaarde is, alleen de gezelligheid is het het al waard. :)

ik moet eerlijk gezegd wel toegeven dat ik nu misschien een beetje hypocriet ben, aangezien ik over het algemeen toch zeer competitief ben en zeer prestatie gericht. Anderzijds denk ik er toch wel echt zo over. :)



trollpost? :p

hihi
 

DeletedUser24056

Guest
Ik snap het punt van jou post, dat gaat over de mentaliteit van het AF. De mentaliteit van het AF laat me echter totaal koud. Hetgeen me 'stoort', (wat in het algemeen is en niet specifiek naar jou gericht) is dat hier niet het x aantal uur dat je individueel achter tw zit als no-life wordt gezien, maar het x aantal co's dat je hebt. 24/7 online zijn met 6 co's (= gemiddeld 4 uur per speler per dag) is lang niet zo no-life als iemand die 6 uur per dag in z'n eentje achter tw zit. Hoe langer je er individueel achter, hoe no-lifer als je het mij vraagt. Als je co's toevallig op die tijden online zijn waar jij er niet bent, dan is dat alles behalve no-life.

De stoere boy op het AF uithangen en deze prestaties dan ook nog in discussies gebruiken om je argumenten zogenaamd sterker over te laten komen, daar kan ik mij inderdaad ook echt mateloos aan irriteren, maar het is maar een enkeling die dit doet en dat kan je dan dus niet gelijk als 'de mentaliteit van het AF' bestempelen. Echter vallen deze posters meer op, omdat dit soort spelers aanzienlijk aanweziger zijn dan de rest. Verder of je het account of de stam nou als voetbal team bestempeld als voetbal team, dat is in principe exact hetzelfde. Nu impliceer je echter dat door in een stam te zitten jouw 'zelf' opgebouwde account niet meer enkel je eigen prestatie is maar ook die van de stam, omdat de stam je in het verleden ongetwijfeld wel een keer hulp heeft geboden in de vorm van ondersteuning, of vooredelen en ga zo maar door. Maar zie jij jouw account dan echt niet als je eigen prestatie, doordat je in een stam zit? Nee, natuurlijk niet. Mijn punt, ons punt, ging over meerdere bespelers op 1 account. En ja, het is inderdaad een team prestatie die je neerzet, maar dat neemt niet weg dat je er plezier in hebt/aan hebt beleefd of dat jij ook deelgenomen hebt in het neerzetten van die prestatie? Zo is dat toch ook met elke teamsport? Ik vind zelf dat een co-speler altijd een meerwaarde is, alleen de gezelligheid is het het al waard. :)

Ik voelde me dan ook vooral niet aangesproken, gezien ik geen account bespeel. Wat mij betreft begrijp je me nog steeds niet. Datgene wat no-life is, is compleet alleen spelen, en er dan '24/7' achter zitten. Ik moedig alleen spelen aan en heb geen problemen met no-lifers. Die jongens (of meisjes) blijken bereid te zijn flink wat tijd te steken in het spel en hebben dan een leuk resultaat. Dat wordt zeg gegund. Die krijgen terecht de appreciatie en het aanzien van een nummer 1 speler. De prestatie van de spelers die met een team van zes bovenaan staan vind ik niet van dezelfde grootte als die van iemand die alleen speelt.

Ik heb het dan ook niet over de gehele mentaliteit van W24 (de moderator wijzigde de titel van mijn topic. De topicnaam doet vermoeden dat ik de instelling van alle W24-spelers bedoel, dat is niet zo). Ik het het in de openinspost dan ook over 'een steeds groter wordende groep' en zeg dat deze spelers vooral in de eerste dagen voorkomen en vooral in de core. Let eens op de datum van het openen van het topic. Met de tijd verdwijnen ze ook, omdat ze, nogal kort gezegd, falen.

Ik heb in de gaten dat onze meningen als zwart op wit tegenover elkaar staan. Dat neemt mijn bereidheid tot discussie vaak voor een groot deel weg, gezien ik de ander toch niet ga kunnen overtuigen en ik telkens hetzelfde riedeltje op moet ratelen.
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat de conclusie van de afgelopen 10 a 11 pagina's verdeelt met meningen en feiten is dat:

hippopot stinkt
 

DeletedUser53985

Guest
Ik voelde me dan ook vooral niet aangesproken, gezien ik geen account bespeel. Wat mij betreft begrijp je me nog steeds niet. Datgene wat no-life is, is compleet alleen spelen, en er dan '24/7' achter zitten. Ik moedig alleen spelen aan en heb geen problemen met no-lifers. Die jongens (of meisjes) blijken bereid te zijn flink wat tijd te steken in het spel en hebben dan een leuk resultaat. Dat wordt zeg gegund. Die krijgen terecht de appreciatie en het aanzien van een nummer 1 speler. De prestatie van de spelers die met een team van zes bovenaan staan vind ik niet van dezelfde grootte als die van iemand die alleen speelt.

Ik heb het dan ook niet over de gehele mentaliteit van W24 (de moderator wijzigde de titel van mijn topic. De topicnaam doet vermoeden dat ik de instelling van alle W24-spelers bedoel, dat is niet zo). Ik het het in de openinspost dan ook over 'een steeds groter wordende groep' en zeg dat deze spelers vooral in de eerste dagen voorkomen en vooral in de core. Let eens op de datum van het openen van het topic. Met de tijd verdwijnen ze ook, omdat ze, nogal kort gezegd, falen.

Ik heb in de gaten dat onze meningen als zwart op wit tegenover elkaar staan. Dat neemt mijn bereidheid tot discussie vaak voor een groot deel weg, gezien ik de ander toch niet ga kunnen overtuigen en ik telkens hetzelfde riedeltje op moet ratelen.

Eerlijk gezegd denk ik dat onze mening wel redelijk overeen komt. ;) We irriteren ons mateloos aan 'showboys' op het AF, we vinden beide dat iemand die solo veel achter tw zit no-life is en we vinden ook allebei dat solo aan de top staan meer respect verdient dan met co-players aan de top staan en dat is denk ik toch wel de kern van het verhaal. De titel van dit topic misleidde mij inderdaad wel een beetje en ik dacht dus aanvankelijk dat jij het over de algehele mentaliteit had van het AF, maar ook jij doelde enkel op de spelers die een teamprestatie neerzetten en dan op het AF hun (niet) verdiende faam op willen halen. In dat opzicht kan ik jouw standpunten dus ook alleen maar beamen. :)


ik denk dat de conclusie van de afgelopen 10 a 11 pagina's verdeelt met meningen en feiten is dat:

hippopot stinkt

I lol'd. :p

Wie of wat is een hippopot?

Een of ander eng monster.
 

DeletedUser

Guest
Wie of wat is een hippopot?

hippo & pot

1) Hippo => Overjarige hippie [Hippie => Alternatieveling in de sixties]
2) Pot => Lesbo [Lesbo => Vrouwelijke homo]

ik denk dat wij met behulp van de synoniemen der Nederlandsche taal en de encyclopedie (ofzo) uit grootmoeders kast edite 1903 op kunnen maken dat wie iof wat een hippo-pot is:

Een lesbische oma van ongeveer 50 jaar geleden. Voor de kleine kinderen dus even in andere woorden "oma en oma"

563-hippie-oma.jpg

een hippopot


*op het grafisch forum maak ik hem voor 85PA op stam of spelersprofiel [240x180] formaat

dank u
 

DeletedUser

Guest
Waarom zulke lange teksten, alsof iemand dat helemaal leest:((ik iig nietxD)
 

DeletedUser

Guest
Waarom zulke lange teksten, alsof iemand dat helemaal leest:((ik iig nietxD)

ik lees ze ook niet xD maar als ik wat langere teksten post denk i ook aan mn lay out
met een plaatje er bij, verduidelijkt de boel :) en is aantrekkelijker dan
naja, niet dat het geen op het vorige plaatje erg aantrekkelijk is maar toch :eek:
 

DeletedUser

Guest
ik lees ze ook niet xD maar als ik wat langere teksten post denk i ook aan mn lay out
met een plaatje er bij, verduidelijkt de boel :) en is aantrekkelijker dan
naja, niet dat het geen op het vorige plaatje erg aantrekkelijk is maar toch :eek:

Zal je vriendin graag horen dat je zo over haar praat ;)
 
Bovenaan