Mentaliteit W24

DeletedUser24056

Guest
W24'ers,

De afgelopen dagen heb ik voor het eerst in een hele lange tijd het forum van een gloednieuwe wereld gevolgd, en ik weet weer waarom ik het in mijn speelgeschiedenis nog maar één keer meer heb gedaan: de mentaliteit en houding van het overgrote deel op deze wereld is om van te kotsen. Waar zal ik beginnen? In het topic waar je naar co's kon vragen. De mensen die met een apart lettertype en soms zelf met een andere kleur naar een nachtco en een schoolco vroegen. Het meest walgelijke ervan is nog dat diegenen geen gezellige speler nodig hebben, maar vooral iemand die in de nacht farmt en minstens een aantal keren in de nacht online komt om voor jou de kloteklusjes uit te voeren. Jongens, hoe reëel is het dat je zo'n jongen tegenkomt. Ten eerste: zij beslissen wel op wiens account ze gaan spelen, ze hebben accounts voor het uitkiezen. Je hoeft het niet te vragen, want iedere poging die je onderneemt is gewoon kansloos. Het afstotelijke aan deze situatie is de arrogantie van de zoekers, die ook echt in de veronderstelling zijn dat ze iemand aantrekken die 's nachts voor hen komt farmen.

Oké, de toon is gezet, W24 is gestart. Ik heb al minstens tien mensen enkel zien posten dat hun eigen stam 'wel iets gaat worden'. Hebben ze echt niet in de gaten dat ze over een week al uit het spel geknikkerd worden door de wat grotere farmers? De arrogantie van de mannetjes is echt te ergerlijk voor woorden. Ik heb mijn besluit genomen: ik start nooit meer in de core.

Zo, eventjes mijn gal gespuwd. Mijn account gaat op delete. Je weet waar je staat en je weet wanneer ik het tegen jou heb.

Ajus!

Rukurt

Oja, om er dan toch een topic van te maken dat toekomst heeft: hoe staan jullie tegenover de houding van het overgrote deel van de spelers op W24?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Re: Kotsen

Dit topic is echt zo snel weer gesloten :(. The little dictator opende ook zo iets vorige wereld... echt niet nodig ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Kotsen

te groot ego allemaal.
vooral in-game, van de top 10 stammen heeft nog niet eens 1/5 de farm award van 500 grondstoffen binnen slepen
 

DeletedUser

Guest
Re: Kotsen

Gelukkig ben ik mijn eigen nacht en dagspeler, hoef ik niet te zoeken :eek:

Verder heb je op zich wel een punt, maar het topic is volgens mij nogal kansloos.
 

DeletedUser24056

Guest
Re: Kotsen

Gelukkig ben ik mijn eigen nacht en dagspeler, hoef ik niet te zoeken :eek:

Verder heb je op zich wel een punt, maar het topic is volgens mij nogal kansloos.

Nee hoor, ik wil de meningen peilen. Hoe staat de rest van de community tegenover zulk soort mensen, wat toch wel een steeds groter deel van de community dreigt te worden. Puur uit nieuwsgierigheid. Ik voelde me de enige die me stoorde aan die typetjes.
 

DeletedUser

Guest
Re: Kotsen

Mensen mogen een groot ego hebben, maar dit moet dan terecht zijn, zoals bij mij.

Verder mooie post hoor, ik haat die fags ook in hun ander lettertype.. ahja, niet te veel van aantrekken en gewoon het spelletje spelen en ingame terugpakken.
 

DeletedUser

Guest
Re: Kotsen

Ben je waarschijnlijk ook. Ik stoor me er iig niet aan, ze zullen op het AF toch nooit iemand uit het beperkte groepje nachters vinden. Die spelen of met de echte toppers, of met vrienden, of voor zichzelf. Elke wereld hetzelfde liedje: 'dagco gezocht', 'nachter gezocht" tjaaah...

En elk account van 300 puntjes is al top dus ze moeten zeker bij x of y komen. Juhuh :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Kotsen

Ooit zullen ze het wel doorhebben dat je ook top 30 kunt halen zonder school/nacht co
 

DeletedUser24056

Guest
Re: Kotsen

Ben je waarschijnlijk ook. Ik stoor me er iig niet aan, ze zullen op het AF toch nooit iemand uit het beperkte groepje nachters vinden. Die spelen of met de echte toppers, of met vrienden, of voor zichzelf. Elke wereld hetzelfde liedje: 'dagco gezocht', 'nachter gezocht" tjaaah...

En elk account van 300 puntjes is al top dus ze moeten zeker bij x of y komen. Juhuh :rolleyes:

Dat is juist het probleem dat ik aankaart+de ergerlijke manier van presenteren van kleine mannetjes die vinden dat ze het 'm zijn.
 

DeletedUser26330

Guest
Re: Kotsen

Mensen mogen een groot ego hebben, maar dit moet dan terecht zijn, zoals bij mij.

Verder mooie post hoor, ik haat die fags ook in hun ander lettertype.. ahja, niet te veel van aantrekken en gewoon het spelletje spelen en ingame terugpakken.

Haha T. grote praatjes :D.
 

DeletedUser

Guest
Re: Kotsen

De pro's denken dat ze gaan ownen en daar gedragen ze zich ook naar. Maakt mij niet uit, waar ik me wel aan erger zijn inderdaad co aanvragen.
Kom op man je hebt al 3 co's wtf zoek je een extra co???
Als iedereen nou met maximaal één co speelt zou de wereld al een stuk interessanter zijn.. Zonder al die "pro's" die denken dat ze zo goed zijn terwijl ze werkelijk alleen maar een account op kunnen zetten met herzenloze farmers erop..
 

DeletedUser

Guest
Re: Kotsen

De echte startpros die zowat elke wereld aan de top staan spelen meestal ook maar met één co en doen een groot deel zelf...
 

DeletedUser

Guest
Re: Kotsen

De echte startpros die zowat elke wereld aan de top staan spelen meestal ook maar met één co en doen een groot deel zelf...

Starten is heus niet zo moeilijk. Iets als een 'startpro' bestaat gewoon niet. Elke middelmatige speler die zijn account 24/7 draaiende kan houden kan in de top 10 komen in het begin. In de start is het gewoon 60% activiteit, 30% skills en 10% geluk.
 
Bovenaan