Mental vs Heinz.

Reactiescore
57
VInd het best grappig, dit is zo voordelig voor cyan. Mental en heinz hebben nu oorlog, na de oorlog is de winnaar ook verzwakt en is het voor cyan nog gemakkelijker om de oorlog aan te gaan.

Oneens. Imo is dit een zeer tactische zet van Mental. Door in een vroeg stadium de oorlog te verklaren aan Heinz. kunnen ze de afgelegen dorpen snel pakken. Echt preventieve def zetten aan het front is in dit stadium nog niet mogelijk waardoor een speler als Graspeel het haasje is, iets wat je nu ook ziet gebeuren. Al was dit een account met goede spelers, hadden ze nog steeds een ernstig probleem gehad.

Mental creëert door deze oorlog waarschijnlijk een mooi cluster met veel safe zone, wat weer handig is voor een latere oorlog. Go Mental!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Oneens. Imo is dit een zeer tactische zet van Mental. Door in een vroeg stadium de oorlog te verklaren aan Heinz. kunnen ze de afgelegen dorpen snel pakken. Echt preventieve def zetten aan het front is in dit stadium nog niet mogelijk waardoor een speler als Graspeel het haasje is, iets wat je nu ook ziet gebeuren. Al was dit een account met goede spelers, hadden ze nog steeds een ernstig probleem gehad.

Mental creëert door deze oorlog waarschijnlijk een mooi cluster met veel safe zone, wat weer handig is voor een latere oorlog. Go Mental!

Helemaal mee eens. Beter zou ik het niet kunnen verwoorden :)
 

DeletedUser

Guest
Grappige is, dat ik dat eerder ook wilde zeggen :) Dacht van... hehe.... eindelijk eentje die de achterliggende gedachte eruit haalt :D
 

DeletedUser

Guest
even een update van de statistieken:


Zijde 1:
Stammen: Heinz.
Zijde 2:
Stammen: Mental

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 22
Verschil: 19

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 22,248
Kant 2: 167,628
Verschil: 145,380

chart
 

DeletedUser81928

Guest
Jullie doen het beter sinds de oorlogsverklaring ;)
Zijde 1:
Stammen: Heinz.
Zijde 2:
Stammen: Mental

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 22
Verschil: 22

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 169,300
Verschil: 169,300

chart


Zijde 1:
Stammen: Heinz.
Zijde 2:
Stammen: Mental

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 22
Verschil: 22

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 169,300
Verschil: 169,300

chart
 

DeletedUser57831

Guest
Oneens. Imo is dit een zeer tactische zet van Mental. Door in een vroeg stadium de oorlog te verklaren aan Heinz. kunnen ze de afgelegen dorpen snel pakken. Echt preventieve def zetten aan het front is in dit stadium nog niet mogelijk waardoor een speler als Graspeel het haasje is, iets wat je nu ook ziet gebeuren. Al was dit een account met goede spelers, hadden ze nog steeds een ernstig probleem gehad.

Mental creëert door deze oorlog waarschijnlijk een mooi cluster met veel safe zone, wat weer handig is voor een latere oorlog. Go Mental!

Ik vraag me af vanwaar jij haalt dat graspeel goede spelers heeft op dat account...
 

DeletedUser28257

Guest
Dan vraag ik me af wat spelers zoals hij in Heinz zitten te doen?
Ik blijf er vast bij dat het Meistershizzle grotendeels te doen is voor het puntenaantal.
 

DeletedUser

Guest
Mwah, zo te zien staat Heinz nog hoger op de ranglijst.
Ik weet dat punten minder belangrijk zijn, maar ik ben iig wel benieuwd in de afloop:D
 

DeletedUser

Guest
'Oprichter Mental', puh! :rolleyes:
Wel op deze wereld, zaag.... zet je er eens overheen of ga gezellig ergens anders spelen, waar je, je niet hoeft te storen aan onze stamnaam. Zelden zo'n zeikerd gezien als jij.

Niemand heeft je weerhouden om op deze wereld dezelfde stam op te richten toch?
 

DeletedUser35742

Guest
Wel op deze wereld, zaag.... zet je er eens overheen of ga gezellig ergens anders spelen, waar je, je niet hoeft te storen aan onze stamnaam. Zelden zo'n zeikerd gezien als jij.

Niemand heeft je weerhouden om op deze wereld dezelfde stam op te richten toch?

Gelukkig snap jij de insteek van Joels berichten wel!:rolleyes:
 

DeletedUser20611

Guest
Wel op deze wereld, zaag.... zet je er eens overheen of ga gezellig ergens anders spelen, waar je, je niet hoeft te storen aan onze stamnaam. Zelden zo'n zeikerd gezien als jij.

Niemand heeft je weerhouden om op deze wereld dezelfde stam op te richten toch?

Zeikerd lijkt me het sleutelwoord. Als jij er de humor niet van inziet is dat niet mijn probleem.
Ik vermaak mezelf aardig met mijn opmerkingen hoor. ;)

Gelukkig snap jij de insteek van Joels berichten wel!:rolleyes:
;)

PS: In het echte Mental heeft nooit een Triador gezeten!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71152

Guest
Succes aan beide zijdes! ;)

Slim gedaan nu zien wat er gaat gebeuren in deze oorlog gezien Mental Heinz 1 voor 1 misschien kan uitschakelen door dat ze meerdere spelers tegen 1 kunnen gaan zetten
 

DeletedUser

Guest
Wel op deze wereld, zaag.... zet je er eens overheen of ga gezellig ergens anders spelen, waar je, je niet hoeft te storen aan onze stamnaam. Zelden zo'n zeikerd gezien als jij.

Niemand heeft je weerhouden om op deze wereld dezelfde stam op te richten toch?

Technisch gezien waren jullie ons voor en dat weerhield ons. Om even antwoord te geven op je retorische vraag. :D
 
Bovenaan