Mental vs Heinz.

DeletedUser

Guest
graspeel had het tog al opgegeven, geen goede spelers dus, maar ik deel ook deze teleurstelling, had liever gezien dat graspeel wat beter speelde en niet zo snel zou opgeven :p
Triador 12.04.14 02:29
Je bedoeld waarschijnlijk: niet vatbaar ben voor jouw redeneringen.

Ik herken een angsthaas van verre... dealtjes sluiten met alle gevaren om je heen. Met zes op een account voor 24/7 bezetting enz. Jij bent er één, internen/fuseren als de beste... maar als het op vechten aankomt zit er wss steeds een vriendje op... brrrr

Graspeel 12.04.14 07:46
Ik denk dat jij geen enkele achtergrondinfo weet van alle co's die hier opzitten.

Dus jij kan nog wel eens voor een nare verrassing komen te staan.

Co #3
Volgens mij had ik toch wel een vrij goed beeld :)
 

DeletedUser28257

Guest
Misschien is het meest lachwekkende feit dat Circlez er nog steeds in zit. Of kan je spelers niet kicken als ze geblokkeerd zijn :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Valsspeler eerste klas... op W36 precies hetzelfde.... maar als ze hem ontslaan JanniQ, staan ze als stam ineens derde! :eek:
 

DeletedUser71152

Guest
Wat boeit die ranking nou? :D
Mij niet hoor het gaat om teamwork ;) of zijn mensen het daar niet met me eens
 

DeletedUser

Guest
Wat boeit die ranking nou? :D
Mij niet hoor het gaat om teamwork ;) of zijn mensen het daar niet met me eens

Al staat mijn stam rang 300, als het een stam is die goed samenwerkt (en enig talent heeft), kom je er toch wel.
 

DeletedUser28257

Guest
Het feit dat je als stam al niet weet dat Circlez al een week geblokkeerd zegt zoveel. Ik denk dat het voor sommige duidelijk is dat jullie leiding deels uit is op puntenaantal. Anders hadden Graspeels er niet ingezeten en was Circlez al lang gekickt. En het excuus van 'maar hem kicken is een vuile zet' werkt hier niet.
 

DeletedUser

Guest
Het feit dat je als stam al niet weet dat Circlez al een week geblokkeerd zegt zoveel. Ik denk dat het voor sommige duidelijk is dat jullie leiding deels uit is op puntenaantal. Anders hadden Graspeels er niet ingezeten en was Circlez al lang gekickt. En het excuus van 'maar hem kicken is een vuile zet' werkt hier niet.

Het blijft een vuile zet, het spreekt alleen maar meer slecht over de stamleiding.
Voor de spelers binnen Heinz werkt het niet als excuus, natuurlijk niet. Maar buitenstaanders kunnen ongetwijfeld wel kritiek leveren :D
 

DeletedUser71152

Guest
Het feit dat je als stam al niet weet dat Circlez al een week geblokkeerd zegt zoveel. Ik denk dat het voor sommige duidelijk is dat jullie leiding deels uit is op puntenaantal. Anders hadden Graspeels er niet ingezeten en was Circlez al lang gekickt. En het excuus van 'maar hem kicken is een vuile zet' werkt hier niet.

Ik zelf ben een week lang niet actief geweest op w37 dus hoe zou ik dat
moeten weten? :eek:

Ik ben zelf ook niet van de leiding en daar heb ik absoluut ook geen behoefte aan en wat je zegt heb je wel deels gelijk in, maar mischien wou onze leiding iets anders dat weet ik niet.
 
Reactiescore
41
Het feit dat je als stam al niet weet dat Circlez al een week geblokkeerd zegt zoveel. Ik denk dat het voor sommige duidelijk is dat jullie leiding deels uit is op puntenaantal. Anders hadden Graspeels er niet ingezeten en was Circlez al lang gekickt. En het excuus van 'maar hem kicken is een vuile zet' werkt hier niet.

het feit dat jij denkt te weten wat er in Heinz gebeurd zegt al zoveel :rolleyes:
 

DeletedUser60969

Guest
Het feit dat je als stam al niet weet dat Circlez al een week geblokkeerd zegt zoveel. Ik denk dat het voor sommige duidelijk is dat jullie leiding deels uit is op puntenaantal. Anders hadden Graspeels er niet ingezeten en was Circlez al lang gekickt. En het excuus van 'maar hem kicken is een vuile zet' werkt hier niet.

Net alsof ze in Heinz niet weten dat deze speler geblokkeerd is, dat valt hen net zo goed meteen op.
En Heinz is ook wel meer dan een massa stam die alleen naar punten kijkt, prima stam met ook prima spelers.
Graspeel was kennelijk een cadeautje, maar verwacht niet dat derest zich ook zo makkelijk laat overnemen.

Oorlog is nog lang niet over :bijl:
 

DeletedUser81928

Guest
als je elke dag gewoon ff kijkt naar je leden overzicht om te zien of er niemand geel is zie je gewoon of iemand geblokkeerd is of niet ;)
 

DeletedUser57831

Guest
Net alsof ze in Heinz niet weten dat deze speler geblokkeerd is, dat valt hen net zo goed meteen op.
En Heinz is ook wel meer dan een massa stam die alleen naar punten kijkt, prima stam met ook prima spelers.
Graspeel was kennelijk een cadeautje, maar verwacht niet dat derest zich ook zo makkelijk laat overnemen.

Oorlog is nog lang niet over :bijl:

Er zitten werkelijk nog mensen met verstand op het AF.
Het valt me op dat de meeste die hier stamleiding en leden van Heinz lopen af te zeiken, cyan members zijn...

De Mental leden blijven tenminste sportief...

Bedankt Willem om ons vandaag te verrassen met zo'n positief bericht. Doet me deugd om jullie als tegenstander te hebben... Ik ben blij dat er nog degelijke mensen op TW zitten...
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wel betere oorlogsverklaringen gezien.. :p:p

Bij deze: succes in de strijd, en moge de beste winnen. :rolleyes:
 
Bovenaan