Mental, Story, Mompel

DeletedUser73132

Guest
Niet echt zielig spelletje hoor daniel, wij deden het bij mental nu gebeurt dit. Viel te verwachten na enkel stilte vanuit fichme, geen reacties op geen enkel front. Dus ja beter de wereld winnen die wel voor de stam willlen gaan dan mensen die even komen buurten en weer weg gaan :)

Mee eens. Vroeg of laat krijg je er toch problemen mee.
 

DeletedUser28445

Guest
henkie had een week geleden al gezegd tegen mij dat ie zich niet echt thuis voelde, paar dagen geleden toen ik leavede heeft hij aangegeven story nog een paar dagen de kans te geven omdat hij het niet leuk zou vinden om weer weg te gaan. Blijkbaar heeft henkie z'n draai in die dagen alsnog niet gevonden. Ikzelf was ook niet op de hoogte dat hij zou overkomen. Om eerlijk te zijn schrok ik me zelfs een hoedje deze ochtend.

Dat hij zo snel een stam leaved zegt meer over zichzelf dan over de stam, vind ik toch. Een keuze baseer je toch niet op een weekje in de stam zitten? Ik ben nog nooit een stam geleaved, tenzij de stam viel. Zegt toch wat over loyaliteit en een échte kans geven. ;)

Maakt verder ook niet uit. Denk dat het beter is dat Story verder gaat zoals Glenn al zegt met de leden die echt voor Story willen gaan.
 

DeletedUser73972

Guest
Dat hoeft niet per sé super negatief te zijn tov Story.
Bij de leden van Story en Mental voeren 2 verschillende karakters de boventoon
(ik denk dat we het daar eens zijn)
en de één past nu gewoon beter bij Story qua karakter, en de ander bij Mental, maar daarvoor moet er niet 1 het 'juiste' karakter hebben.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik ben het grotendeels een met de beweringen van Rupelsoldaten en Tompeter. Mental of wie er ook achter mogen zitten is het goed recht om op het gevoel van Fichtme te anticiperen. Net zoals eerder door Story is gedaan betreffende Fichtme en BMK. Het is dan ook niet zinvol om te spreken over daders. Zoals Rupel net al verklaarde voelt de 1 zich beter in Story en de ander in Mental. Dat is helemaal niet erg en kan gebeuren.

Wat wel te verwijten valt is de manier waarop Fichtme is vertrokken en dan bedoel ik dat meer richting zijn medespelers van het account. Want het schijnt dat die momenteel aan hun lot worden overgelaten en dat is spijtig.
 

DeletedUser28445

Guest
Dat hoeft niet per sé super negatief te zijn tov Story.
Bij de leden van Story en Mental voeren 2 verschillende karakters de boventoon
(ik denk dat we het daar eens zijn)
en de één past nu gewoon beter bij Story qua karakter, en de ander bij Mental, maar daarvoor moet er niet 1 het 'juiste' karakter hebben.

Ja, maar zo werkt het helaas niet. Je zal later ook niet bij je werk zomaar kunnen stoppen omdat je niet hetzelfde karakter hebt dan je baas. Je zal je moeten aanpassen en ik heb nooit gemerkt dat Henkie het niet naar z'n zin had. Hij gaf niks aan, deed geen moeite om mensen echt beter te leren kennen. Tja, dan is het meer een persoonlijke kwestie. Dan vervolgens leaven zonder afscheid. Ik betreur z'n leave, want ik vind hem geen onaardig persoon en als hij zelf wat meer moeite had gedaan had hij zeker zich thuis kunnen voelen. Anyway, de karakters van personen hoeven niet perse een stam te omschrijven. Ieder karakter is weer anders en het is nou niet zo dat Story een geheel ander karakter heeft dan Mental.
 

DeletedUser73972

Guest
mmm wat voor karakters dan?



Hiermee bedoel ik: De 'ruzies' hier op het forum zijn niet enkel omdat de ene in de andere stam zit,
ik denk dat er zowiezo ook al een paar botsende karakters tussen zitten, moesten ze zelfs in dezelfde stam komen. Het beste voorbeeld hiervan is triador dan denk ik, ik denk dat velen van jullie het niet zouden kunnen uithouden met triador als leiding, terwijl ik en de meeste andere mental-leden hem juist een pracht van een leider vinden.

Dat, en jullie praten veel over vriendinnen heb ik gehoord, wij over bier!

En op AOW, underground:
Ben het hier ook met jullie eens denk ik (in beperkte maten).
Fichtme had misschien wel een uitleg mogen geven, maar goed, die komt nog misschien (of niet).
En er zitten idd zeker wel matchende karakters in story en mental, maar het is de groepering die bepaalt welk de boventoon voert :p
En ik hoop een werk te vinden waar ik me zeker op mijn gemak voel!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser81928

Guest
mmm ik denk dat in beide stammen gewoon normale mensen zitten die het spelletje normaal spelen,

qua karakters zijn we allemaal anders maar ik denk niet dat er mental karakters zijn en story karakters
 

DeletedUser73972

Guest
Kan je vinden,
maar ik denk dat (naar de verhalen die ik heb gehoord, niet noodzakelijk negatief)
ik niet zou kunnen wennen aan de story-situatie, zelfs met de beste wil van de wereld,
kan natuurlijk ook zijn omdat mental mij een thuis-gevoel geeft, dat kan :p

Ik zou waarschijnlijk wel met de meesten van jullie apart overeen kunnen komen,
maar ik hoop dat je mij zo snapt, want ik vind er ook de juiste woorden niet voor om het nog duidelijker te maken.
 

DeletedUser73351

Guest
Story heeft mij niet teleurgesteld, ik had gewoon spijt dat ik mental had verlaten.


Iemand praatte me om om naar story tegaan (dixie leden). Ook had ik het gevoel dat mijn co's liever in story zaten dan mental. Ik maakte zelf de beslissing om dus voor story te gaan, maar aangezien ik nog steeds voor mental wou gaan, kreeg ik spijt en kan ik niet in story zitten. Ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen.


Gister avond heb ik de grootste fout begaan, door mijn co's te kicken. Zonder maar iets te overleggen. Ik hoop dat zij me kunnen vergeven. Er komt een nieuw team op Fichtme mits mijn 2 co's hier mee eens zijn, ik hoop dat het nieuwe team het account goed zullen gebruiken. aangezien ik zelf alles heb verpest...


Het is mijn eerste wereld en ik baal ervan dat nilva is gevallen omdat dat de stam was waar ik voor streed. Ik had nooit verwacht dat ik zover zou komen.
 

DeletedUser73237

Guest
Story heeft mij niet teleurgesteld, ik had gewoon spijt dat ik mental had verlaten.


Iemand praatte me om om naar story tegaan (dixie leden). Ook had ik het gevoel dat mijn co's liever in story zaten dan mental. Ik maakte zelf de beslissing om dus voor story te gaan, maar aangezien ik nog steeds voor mental wou gaan, kreeg ik spijt en kan ik niet in story zitten. Ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen.


Gister avond heb ik de grootste fout begaan, door mijn co's te kicken. Zonder maar iets te overleggen. Ik hoop dat zij me kunnen vergeven. Er komt een nieuw team op Fichtme mits mijn 2 co's hier mee eens zijn, ik hoop dat het nieuwe team het account goed zullen gebruiken. aangezien ik zelf alles heb verpest...


Het is mijn eerste wereld en ik baal ervan dat nilva is gevallen omdat dat de stam was waar ik voor streed. Ik had nooit verwacht dat ik zover zou komen.

Straks ga ik nog wenen jongeh :(
 

DeletedUser81928

Guest
Kan je vinden,
maar ik denk dat (naar de verhalen die ik heb gehoord, niet noodzakelijk negatief)
ik niet zou kunnen wennen aan de story-situatie, zelfs met de beste wil van de wereld,
kan natuurlijk ook zijn omdat mental mij een thuis-gevoel geeft, dat kan :p

Ik zou waarschijnlijk wel met de meesten van jullie apart overeen kunnen komen,
maar ik hoop dat je mij zo snapt, want ik vind er ook de juiste woorden niet voor om het nog duidelijker te maken.

Leg dat eens wat meer uit dan? Wat voor verhalen. Want wat is dan de story situatie, ik ben overigens ook benieuwd, weet niet meer wie het zei, naar de ego's in story.

@henkie, ja in denk dat je dit beter had kunnen aanpakken, en zelf ook moeite had kunnen doen om er wat van te maken. Of op zijn minst te communiceren en je co's op het account te laten en zelf terug te gaan naar mental
 
Reactiescore
581
Je leert ervan Henny... ik was ook vrij doldriest op mijn eerste wereld. Deed ook niet zulke slimme dingen. Het heeft wel 10 werelden geduurd, voordat ik dat in wilde zien. Leer er van en maak niet meer dezelfde fouten... op een volgende wereld.
 

DeletedUser28445

Guest
Story heeft mij niet teleurgesteld, ik had gewoon spijt dat ik mental had verlaten.


Iemand praatte me om om naar story tegaan (dixie leden). Ook had ik het gevoel dat mijn co's liever in story zaten dan mental. Ik maakte zelf de beslissing om dus voor story te gaan, maar aangezien ik nog steeds voor mental wou gaan, kreeg ik spijt en kan ik niet in story zitten. Ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen.


Gister avond heb ik de grootste fout begaan, door mijn co's te kicken. Zonder maar iets te overleggen. Ik hoop dat zij me kunnen vergeven. Er komt een nieuw team op Fichtme mits mijn 2 co's hier mee eens zijn, ik hoop dat het nieuwe team het account goed zullen gebruiken. aangezien ik zelf alles heb verpest...


Het is mijn eerste wereld en ik baal ervan dat nilva is gevallen omdat dat de stam was waar ik voor streed. Ik had nooit verwacht dat ik zover zou komen.

Bedankt voor je uitleg Henkie. Ik snap dat je je doel uit het oog bent verloren en dat je in een moeilijke situatie kwam waarbij je voor jezelf niet de juiste keuze gemaakt hebt. Als je dan toch de knoop doorhakt stuur dan op z'n minst een afscheidspost. Dat is het minste wat je kan doen. Verder is het jammer dat je co's eraf zijn gegooid ineens. Ik bedoel de keuze naar Story hadden jullie uiteindelijk samen gemaakt en dan moet je ook consequent zijn en ze direct toelichten dat je wil vertrekken en waarom. Het is erg spijtig, maar ondanks dat Nilva is gevallen moet ook jij door. Je hebt Story daarbij ook nooit echt geheel de kans gegeven, vind ik persoonlijk. Als je wat meer verdiept had in de stam had je wel degelijk je plekje kunnen vinden, maar eerlijk na een weekje in de stam zitten kan je nou niet echt een beeld krijgen van de stam.

Toch wens ik je succes verder gozer en nogmaals bedankt voor je uitleg. ;)
 

DeletedUser60969

Guest
Echter is Fresh nooit bestolen geweest van iets, maar goed dat terzijde. Ach, ik weet niet wat er allemaal verder speelt. Sommige mensen zoals Rise Against zijn daadwerkelijk zielige figuren, waar ik geen woorden voor heb. De leave van Fichtme waar hij natuurlijk al van wist. Dat soort dingen, waar de leiding maar toekijkt en hem z'n gang laat gaan. Er wordt een geniepig spelletje gespeeld, maar gelukkig maak ik daar geen deel van uit.

Na het verhaal van Glenn lees ik ook inderdaad een ander verhaal.
Maar gezien het hele verhaal wat er gebeurd is en dat sommige acties naar dit leiden kan ik me voorstellen dat Fresh op dat moment een bestolen gevoel had. Het fijne weet ik er ook niet van moet ik zeggen hoe het van jullie kant zit en wat er precies waar van is.
En ik zou ook niet weten wat voor geniepig spelletje bedoelt qua leave van Fichtme moet ik zeggen.. :p
 

DeletedUser73351

Guest
@henkie, ja in denk dat je dit beter had kunnen aanpakken, en zelf ook moeite had kunnen doen om er wat van te maken. Of op zijn minst te communiceren en je co's op het account te laten en zelf terug te gaan naar mental

Zover ik heb begrepen van mental, moest het account of op delete of er moest een nieuw team op komen om mental te joinen.

EDIT: om co te worden binnen mental
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28445

Guest
Na het verhaal van Glenn lees ik ook inderdaad een ander verhaal.
Maar gezien het hele verhaal wat er gebeurd is en dat sommige acties naar dit leiden kan ik me voorstellen dat Fresh op dat moment een bestolen gevoel had. Het fijne weet ik er ook niet van moet ik zeggen hoe het van jullie kant zit en wat er precies waar van is.
En ik zou ook niet weten wat voor geniepig spelletje bedoelt qua leave van Fichtme moet ik zeggen.. :p

Wij als leiding hebben Steff (Casimodo) geconfronteerd met de acties op Damacon en hebben dit willen oplossen voor Fresh. Het is uiteindelijk zo ver gegaan dat Steff dus vertrokken is en verder dan dit is het enkel stoken geweest met onjuistheden. Het maakt mij verder ook niet uit, uiteindelijk komt de waarheid wel boven water.

Wat betreft Fichtme is wat Henkie zojuist zei. Rise Against wist al dat Henkie zou leaven gezien hij naar Mental wilde. Mental wilde het account op delete of een nieuw team erop. Vervolgens gaat Rise Against dit er nog even inwrijven. Nogal vies, maar helaas weet die knul niet beter.
 

DeletedUser73132

Guest
Je leert ervan Henny... ik was ook vrij doldriest op mijn eerste wereld. Deed ook niet zulke slimme dingen. Het heeft wel 10 werelden geduurd, voordat ik dat in wilde zien. Leer er van en maak niet meer dezelfde fouten... op een volgende wereld.

10 werelden :eek:
 
Bovenaan