~MeM~ VS. clinic?

DeletedUser19123

Guest
Side 1:
Tribes: ~MeM~
Side 2:
Tribes: Clinic

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 39
Kant 2: 6
Verschil: 33

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 377,228
Kant 2: 59,086
Verschil: 318,142

chart

Ik weet dat je graag zou zien dat het een oorlog zou zijn maar die is er nog steeds niet hoor dus je kan wel stats plaatsen maar zo relevant zijn ze niet
 

DeletedUser

Guest
Misschien een goed idee dat er pas stats worden geplaatst als de oorlog op zijn minst tussen de leiders aan elkaar is verklaard, en dat hier ook duidelijk wordt neergezet haha..
 

DeletedUser53168

Guest
Inderdaad hou op met sugereren er is geen oorlog.:rolleyes:

xxx
 

DeletedUser16456

Guest
Misschien een goed idee dat er pas stats worden geplaatst als de oorlog op zijn minst tussen de leiders aan elkaar is verklaard, en dat hier ook duidelijk wordt neergezet haha..

Ik zou niet weten vanaf welk moment dat ik oorlog zou moeten verklaren aan iemand.. hoeveel aanvallen zijn daarvoor nodig om een strijd een oorlog te noemen? of hoeveel overnames? hoe lang moet dat achter elkaar doorgaan?
 

DeletedUser

Guest
Ik zou niet weten vanaf welk moment dat ik oorlog zou moeten verklaren aan iemand.. hoeveel aanvallen zijn daarvoor nodig om een strijd een oorlog te noemen? of hoeveel overnames? hoe lang moet dat achter elkaar doorgaan?

Ik zou het niet weten,maar als er oorlog met mem is wil ik er graag bij zijn:D
ik word al wat meer actiever, en heb nog veel edeltjes over,na 2 maanden inactief te zijn geweest.:eek:
 

DeletedUser16456

Guest
Als ik me niet vergis ga je dan eerst nog eens je front een beetje op moeten schuiven voor je een fatsoenlijk raakvlak hebt met MEM is het niet?
 

DeletedUser53168

Guest
Als ik me niet vergis ga je dan eerst nog eens je front een beetje op moeten schuiven voor je een fatsoenlijk raakvlak hebt met MEM is het niet?


Let jij maar is op....
Hij neemt jullie te grazeeennn :O

xxx
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als ik me niet vergis ga je dan eerst nog eens je front een beetje op moeten schuiven voor je een fatsoenlijk raakvlak hebt met MEM is het niet?

Ik weet wel waar ik jullie moet raken hoor, maar je zal je waarschijnlijk wel weer vergissen.
Maar dat is niet erg hoor, iedereen heeft zo zijn gebreken :p
 

DeletedUser

Guest
Last hebben van vooroordelen vellen is een duidelijk gebrek in dit topic.
 

DeletedUser16456

Guest
Ik zou niet weten vanaf welk moment dat ik oorlog zou moeten verklaren aan iemand.. hoeveel aanvallen zijn daarvoor nodig om een strijd een oorlog te noemen? of hoeveel overnames? hoe lang moet dat achter elkaar doorgaan?

het antwoord is schijnbaar 200 aanvallen....


Hompie vandaag om 14:40 uur
goeiemiddag

vanwar deze aanvallen?

grts
hompie

Warfiej vandaag om 14:42 uur
schijnt de bedoeling te zijn van het spel :) veel plezier ermee

Hompie vandaag om 14:43 uur
dus mem wil topch oorlog ?

Hompie vandaag om 15:06 uur
you win, we hebben nu oorlog :)
 

DeletedUser16456

Guest
er staat nota bene een smiley bij! hoezo slecht humeur?!?! :confused:
 
Bovenaan