~MeM~ VS. clinic?

DeletedUser19123

Guest
niet meer aan kunnen
wij staan nog steeds voor ;)

Ja door die makkelijke overnames van vectorc toen die tijd;)

en door die flapdrop kunnen wij eerst andere dorpen gaan edelen
anders was alles echt wel anders geweest
dus niet te stoer komen doen
dat clinic alles is en bok niks

en verder bok zal echt nog wel wat gaan doen
maar eerst de troep van die zogenaamde player opruimen ;)

Nooit gezegd dat bok niets is maar een beetje strijd onderling mag wel toch?
 

DeletedUser16456

Guest
Whahaha, dit is best grappig :p

Welnu, inderdaad heeft ~MEM~ geen oorlog met Clinic. Met een dergelijk naderend front kan er altijd wel wat schermutseling plaatsvinden aan de grens natuurlijk, maar in mijn ogen nog geen reden dit een oorlog te noemen.

een wat dieper gegraaf in de statistieken verklaart het een en ander wellicht nader.

de overnames die in billie's statistieken genoemd worden zijn overnames van johan de rode ridder(mem) en hairygoatee(mem) op Kimme(clinic)

Deze 3 spelers zijn allen onlangs vanuit LCS over gevolgen en gesplitst in de 2 andere stammen. Door deze nieuwe situaties zullen bepaalde gebieden er anders uit gaan zien en daardoor wat overnames met zich meebrengen. Ik verwacht vanuit Clinic ongetwijfeld een reactie hierop, maar niet zo zeer als oorlogs daad of wraak, maar meer als "herinrichting" van het gebied van voormalig DT/LCS alvorens er daar daadwerkelijk sprake kan zijn van een oorlogs front.


Billie, wederom bedankt voor dit topic wat lijkt op een artikel. echter in het vervolg is het wellicht handig om wat meer de diepte in te duiken alvorens een conclusie te trekken ;)
 

DeletedUser

Guest
Hier is helemaal geen sprake van oorlog want, Johan de ridder die neemt alleen maar wat dorpjes in zijn cluster over van kimmme en dat gebeurde al in LCS:D
 

DeletedUser

Guest
Whahaha, dit is best grappig :p

Welnu, inderdaad heeft ~MEM~ geen oorlog met Clinic. Met een dergelijk naderend front kan er altijd wel wat schermutseling plaatsvinden aan de grens natuurlijk, maar in mijn ogen nog geen reden dit een oorlog te noemen.

een wat dieper gegraaf in de statistieken verklaart het een en ander wellicht nader.

de overnames die in billie's statistieken genoemd worden zijn overnames van johan de rode ridder(mem) en hairygoatee(mem) op Kimme(clinic)

Deze 3 spelers zijn allen onlangs vanuit LCS over gevolgen en gesplitst in de 2 andere stammen. Door deze nieuwe situaties zullen bepaalde gebieden er anders uit gaan zien en daardoor wat overnames met zich meebrengen. Ik verwacht vanuit Clinic ongetwijfeld een reactie hierop, maar niet zo zeer als oorlogs daad of wraak, maar meer als "herinrichting" van het gebied van voormalig DT/LCS alvorens er daar daadwerkelijk sprake kan zijn van een oorlogs front.


Billie, wederom bedankt voor dit topic wat lijkt op een artikel. echter in het vervolg is het wellicht handig om wat meer de diepte in te duiken alvorens een conclusie te trekken ;)

Inderdaad, het gaat hier gewoon om een afgelegen cluster van me dat ik niet verdedig omdat ik de edels die vrijkomen gebruik om mn hoofdcluster uit te breiden nu =DT= gevallen is. Meer is er niet aan de hand, want de overnames zijn echt enkel van mijn dorpjes.:cool:
 

DeletedUser

Guest
jullie bereiden al wat voor sinterklaas? beetje kansloos lijkt mij:p
 

DeletedUser

Guest
Wauw die tripplexxx komt me bekend voor van toen ik nog speelde op w15 (beginfase, gwn ff skills bijslijpen-acc:p), dat zegt best wel wat:eek:
Hoeveelste sta je nu?:)
 

DeletedUser16232

Guest
nee, ik weet niet eens of triplexxx bestaat
Ik speel niet op W15
daar heb ik wel 1 dorpje vol met defence, maar actief ben ik niet
zoals ik nergens echt actief ben
 

DeletedUser

Guest
nee, ik weet niet eens of triplexxx bestaat
Ik speel niet op W15
daar heb ik wel 1 dorpje vol met defence, maar actief ben ik niet
zoals ik nergens echt actief ben

we waren ooit actief op w18 ^^
toen nico ook nog actief was XD
 

DeletedUser

Guest
Ik vond hem wel grappig, hij had (met een klein beetje hulp van ik dacht mijn hoek) van iedereen van de nr. 1 stam (die ik toevallig opgericht had maar ik kon het lage niveau van de leden niet uitstaan) het leger gesloopt zoöngeveer:p
Ik vond het echt leuk om op het forum steeds te zien verschijnen wie huilend aan kwam zetten met "die The Real M S heeft mijn leger gesloopt"
Maarja ik had snel die stam naar nr 1 geleid, maar de medeleiders vonden MIJN niveau laag, omdat ik zogenaamd teveel punten had om een goed leger te kunnen hebben, dus had ik geen zin om meer iets voor die stam te doen en ging ik ze onder koffer tegen werken:p
Ze zaten ook snel op rang 5 toen ik leafde, en even later buiten de top 20 xd

Maarja back to the topic..
Ohwja er is geen oorlog:eek:
Mjaa leuk moment om nog normaal met clinic te kunnen praten:D
 

DeletedUser20193

Guest
Ik dacht dat jullie een BG hadden omdat jullie een paar spelers van PT|CM hadden en Clinic een paar PT|CM spelers hadden en dat die nog vriendjes waren :D



Natuurlijk komt er dan meer druk op Clinic en dan kraakt een stam wel rapper, als Mem een uitdaging wil dan is Clinic een waardige tegenstander. :)

Westkip heeft zeker een punt wat ik dik gedrukt hebt is nog steeds zo het geval.


xxx
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: ~MeM~
Side 2:
Tribes: Clinic

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 39
Kant 2: 6
Verschil: 33

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 377,228
Kant 2: 59,086
Verschil: 318,142

chart
 
Bovenaan