Meest Oneervolle speler W7

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
wat heeft het aantal dorpen dat jullie van Gallia edelen hier nu mee te maken.

jezus het lijkt wel alsof je denkt dat het edelen van dorpen de tegenstander een ban op kan leveren en je dit wilt bewijzen. C.I. heeft in dit geval gewoon compleet gelijk om te zeggend at jullie eerst maar eens naar jezelf moeten kijken. hoe vaak zijn er al spelers van jullie stam geband? teveel om te tellen volgens mij

Eerst even je huiswerk maken, voordat je iets doms zegt hé :)
 

DeletedUser

Guest
wat heeft het aantal dorpen dat jullie van gallia edelen hier nu mee te maken.

Jezus het lijkt wel alsof je denkt dat het edelen van dorpen de tegenstander een ban op kan leveren en je dit wilt bewijzen. C.i. Heeft in dit geval gewoon compleet gelijk om te zeggend at jullie eerst maar eens naar jezelf moeten kijken. Hoe vaak zijn er al spelers van jullie stam geband? Teveel om te tellen volgens mij

+1
 

DeletedUser30586

Guest
wat heeft het aantal dorpen dat jullie van Gallia edelen hier nu mee te maken.

jezus het lijkt wel alsof je denkt dat het edelen van dorpen de tegenstander een ban op kan leveren en je dit wilt bewijzen. C.I. heeft in dit geval gewoon compleet gelijk om te zeggend at jullie eerst maar eens naar jezelf moeten kijken. hoe vaak zijn er al spelers van jullie stam geband? teveel om te tellen volgens mij

Wil je nou hier jezelf echt belachelijk maken of maak je hier een slechte grap? Lees nog een keer eerst mijn bericht goed door en kom dan met iets nuttigs. Ik zeg helemaal niet dat door onze aanvallen hij geband is:confused: Maar voor deze ban van hem wij al heel veel dorpen van Gallia hebben gepakt, zelfs niet van Peevee maar van zijn andere leden.
 

DeletedUser

Guest
Wil je nou hier jezelf echt belachelijk maken of maak je hier een slechte grap? Lees nog een keer eerst mijn bericht goed door en kom dan met iets nuttigs. Ik zeg helemaal niet dat door onze aanvallen hij geband is:confused: Maar voor deze ban van hem wij al heel veel dorpen van Gallia hebben gepakt, zelfs niet van Peevee maar van zijn andere leden.

Ach sadar, kan jij ook niets aan doen als bepaalde mensen niet kunnen lezen hoor.
Maak je er niet druk om hé :D
 

DeletedUser18986

Guest
dus je bent er trots op dat je zonder tegenstand dorpen kunt edelen.

je daalt enkel maar in mijn waardering. meer dan een interner ben je dus niet. mijn waardering voor K32 was niet hoog meer sinds de groep wolle e.d. weg is, maar daalt nu alleen maar met de minuut
 

DeletedUser

Guest
dus je bent er trots op dat je zonder tegenstand dorpen kunt edelen.

je daalt enkel maar in mijn waardering. meer dan een interner ben je dus niet. mijn waardering voor K32 was niet hoog meer sinds de groep wolle e.d. weg is, maar daalt nu alleen maar met de minuut

wat boeit ons dat of jij ons moet of niet ;)
 

DeletedUser30586

Guest
dus je bent er trots op dat je zonder tegenstand dorpen kunt edelen.

je daalt enkel maar in mijn waardering. meer dan een interner ben je dus niet. mijn waardering voor K32 was niet hoog meer sinds de groep wolle e.d. weg is, maar daalt nu alleen maar met de minuut

Dit heb ik nog nooit gezien. Voor mij stel je nu echt niks meer voor want nu laat je weer zien hoe goed je kan lezen. Je zit toch wat ik schrijf of niet??:

Maar voor deze ban van hem wij al heel veel dorpen van Gallia hebben gepakt, zelfs niet van Peevee maar van zijn andere leden.


Ik ben hier klaar op de AF, heb weer genoeg gezien. Black cornel beter is het voor je gezich verlies om nooit meer hier te komen.

Dit is in iedere geval mijn last post op de AF voor een hele lange tijd, mensen zoals hem verpesten de hele AF.
 

DeletedUser18986

Guest
+1 is veel te weinig hiervoor. ik denk dat je eerder direct op de 10 komt. is een complete knock-out :p
 

DeletedUser16443

Guest
wat heeft het aantal dorpen dat jullie van Gallia edelen hier nu mee te maken.

jezus het lijkt wel alsof je denkt dat het edelen van dorpen de tegenstander een ban op kan leveren en je dit wilt bewijzen. C.I. heeft in dit geval gewoon compleet gelijk om te zeggend at jullie eerst maar eens naar jezelf moeten kijken. hoe vaak zijn er al spelers van jullie stam geband? teveel om te tellen volgens mij

Nou vertel maar, wie zijn er gebanned:)
 

DeletedUser18986

Guest
ik weet momenteel niet wie nog meer, maar het zijn er meerdere geweest. spelers waar ik de naam niet meer van wil herinneren, aangezien een ban meestal wijst op valsspel en dat niet herinneringswaardig is
 

DeletedUser18986

Guest
ik heb op een eerlijke manier een account binnen jullie stam gekregen en ben niet in strijd gegaan met de regels van het spel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan