Meest Oneervolle speler W7

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Sorry man..beter dat ik alle valse hoop wegneem bij jou.

You have 0 chance met yesgirl aka abe1.

Simpel..She only likes me *staart jaloers*

kerel ten eerste ik ken sharon veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer dan jou ten tweede kruip je hol weer in waar je van uit kom ;)
 

DeletedUser

Guest
kerel ten eerste ik ken sharon veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer dan jou ten tweede kruip je hol weer in waar je van uit kom ;)

Dat je haar langer kent wil niet per sé zeggen dat ze jou meer mag dan iemand anders :eek:
 

DeletedUser

Guest
oei oei oei :)

Wie kuist er al dat slijm hier op ;O

yesgirl is so wanted.
 

DeletedUser28152

Guest
1. King agalia (als deze nog speelt )
2 ,3 . meer ken ik er niet aangezien ik alleen w9 speel:)
 

DeletedUser

Guest
1. edje333
2. edje369
3. edjehimself

helemaal mee eens :p

misschien wat laat om te reageren, maar ik vraag me af waarom jullie beide hier niet bijschrijven waarom jullie dat van me vinden.
is het misschien omdat ik men stam niet wil verraden?
of misschien omdat ik jou ciepierke durfde aan te vallen, nadat je een stamgenoot van mij aanviel?
of misschien is 22kev22 boos, omdat ik zen co niet wilde zijn?

ik durf te zeggen dat ik één van de meest eervolle spelers ben die er op tw bestaan, altijd voor zen stam in de bres springend en zen leden nooit verradend.
nooit van stam verandererd en elke verrader desnoods alleen aanpak.

anderzijds vind ik het verdomd vreemd dat jullie een jaar nadat ik gestopt was met edje333, edje369 en edjehimself op wereld 7, hier wat gaan vertellen dat ik oneervol ben, dachten jullie daar geen reactie meer op te krijgen, omdat ik toch niet meer speelde?
steek jullie hand in eigen boezem, ga eens voor de spiegel staan en bedenk eens wat oneervol betekend.
misschien is oneervol zoiets als doen alsof je iemands vriend bent en hem nadien een mes in de rug steken?

nu ja, zij die me kennen en trouw zijn gebleven in al die tijd, die weten dat jullie woorden hier enkel uit de lucht gegrepen zijn, omdat jullie net die oneervolle spelers zijn die mij steeds als vijand tegenover zich zullen hebben.
let wel, dit enkel in dit spel, want in't echte leven zou ik jullie nog niet willen kennen.

mvg....edje...
 

DeletedUser16768

Guest
misschien wat laat om te reageren, maar ik vraag me af waarom jullie beide hier niet bijschrijven waarom jullie dat van me vinden.
is het misschien omdat ik men stam niet wil verraden?
of misschien omdat ik jou ciepierke durfde aan te vallen, nadat je een stamgenoot van mij aanviel?
of misschien is 22kev22 boos, omdat ik zen co niet wilde zijn?

ik durf te zeggen dat ik één van de meest eervolle spelers ben die er op tw bestaan, altijd voor zen stam in de bres springend en zen leden nooit verradend.
nooit van stam verandererd en elke verrader desnoods alleen aanpak.

anderzijds vind ik het verdomd vreemd dat jullie een jaar nadat ik gestopt was met edje333, edje369 en edjehimself op wereld 7, hier wat gaan vertellen dat ik oneervol ben, dachten jullie daar geen reactie meer op te krijgen, omdat ik toch niet meer speelde?
steek jullie hand in eigen boezem, ga eens voor de spiegel staan en bedenk eens wat oneervol betekend.
misschien is oneervol zoiets als doen alsof je iemands vriend bent en hem nadien een mes in de rug steken?

nu ja, zij die me kennen en trouw zijn gebleven in al die tijd, die weten dat jullie woorden hier enkel uit de lucht gegrepen zijn, omdat jullie net die oneervolle spelers zijn die mij steeds als vijand tegenover zich zullen hebben.
let wel, dit enkel in dit spel, want in't echte leven zou ik jullie nog niet willen kennen.

mvg....edje...

Uhm meest eervol wordt je niet doordat je je stam trouw blijft.
Dat is maar een heel klein gedeelte van de situatie waarbij je meest eervol kunt worden genoemd.

Er bestaan nog veel meer factoren daarvoor. Zal er enkelen voor je noemen:
* Bereid om VV's van stamgenoten aan te nemen
* Bereid altijd mee te doen met stamaanvallen
* Respecteer je vijanden ook al heb je oorlog
* Bereik een status op een wereld bij meerdere leden
* Bouw een karakter op dat ligt bij meerdere spelers
* etc.

Voor de mensen die het zich afvragen, nee ik ben niet meest eervolle speler.
Heb teveel fouten gemaakt in het verleden die ik nu goed ga trekken.
 

DeletedUser

Guest
Uhm meest eervol wordt je niet doordat je je stam trouw blijft.
Dat is maar een heel klein gedeelte van de situatie waarbij je meest eervol kunt worden genoemd.

Er bestaan nog veel meer factoren daarvoor. Zal er enkelen voor je noemen:
* Bereid om VV's van stamgenoten aan te nemen
* Bereid altijd mee te doen met stamaanvallen
* Respecteer je vijanden ook al heb je oorlog
* Bereik een status op een wereld bij meerdere leden
* Bouw een karakter op dat ligt bij meerdere spelers
* etc.

Voor de mensen die het zich afvragen, nee ik ben niet meest eervolle speler.
Heb teveel fouten gemaakt in het verleden die ik nu goed ga trekken.

Wat is die etc.?:eek:
 

DeletedUser

Guest
denk dat ik voor CN wel een van de minst eervolle spelers gezien zal gaan worden :p
 

DeletedUser

Guest
Het was laag dat je het deed, maar ondanks dat heb je toch gedaan wat werd verwacht.

Oneervol en een stukje eervol.

Helaas was het oneervolle stuk groter.
 

DeletedUser

Guest
Met stip gestegen naar de nummer 1 positie!

PeeVee ...

Altijd iedereen beschuldigen van hacken, vals spelen en al wat nog meer verboden is. En Dan uiteindelijk zelf gestraft worden met 30-40% dorpen verlies... dat krijg je niet voor een "Foutje" ... ;)
 

DeletedUser

Guest
Zitten ze hier weer shit te lullen zonder dat je er een bal van weet?

Het kan ook gwn zijn omdat die kerel ieumand aanviel en een andere ook en dat die andere plots VV gaf ofso en hij het vergat.
Alles kan..

Om ieumand in een slecht papiertje te brengen zijn jullie eerste's.
Maar om zelf is een zak te doen met die flutstam van je daar, staan jullie helemaal achteraan in de rij.
 

DeletedUser16443

Guest
Zitten ze hier weer shit te lullen zonder dat je er een bal van weet?

Het kan ook gwn zijn omdat die kerel ieumand aanviel en een andere ook en dat die andere plots VV gaf ofso en hij het vergat.
Alles kan..

Om ieumand in een slecht papiertje te brengen zijn jullie eerste's.
Maar om zelf is een zak te doen met die flutstam van je daar, staan jullie helemaal achteraan in de rij.

dan krijg je geen 30% straf, maar krijg je een paar dorpen verlies...
 

DeletedUser18986

Guest
30% is relaties en kan daarom ook weinig zijn. als je 10 dorpen hebt, en je krijgt 30% straf is dat 3 dorpen, wat inderdaad een paar dorpen is, als je 1000 dorpen hebt. dan zijn het er 300 en dan is het niet meer weinig, maar wel naar ratio.

daarnaast vind ik 30% niet extreem veel, er kan ook 50 of 60% gegeven worden.

maar er mag hier niet over bans gediscussieerd worden en daar lijkt het wel op. dus ik zal ook wel weer fout zitten :S
 

DeletedUser30586

Guest
Zitten ze hier weer shit te lullen zonder dat je er een bal van weet?

Het kan ook gwn zijn omdat die kerel ieumand aanviel en een andere ook en dat die andere plots VV gaf ofso en hij het vergat.
Alles kan..

Om ieumand in een slecht papiertje te brengen zijn jullie eerste's.
Maar om zelf is een zak te doen met die flutstam van je daar, staan jullie helemaal achteraan in de rij.


Ga jij eerst je huiswerk doen, en kom dan praten. Als je een ziet hoeveel dorpen wij Gallia de laaste dagen, weken, maanden hebben lichter gemaakt dan zou je dat niet zeggen.
 

DeletedUser18986

Guest
wat heeft het aantal dorpen dat jullie van Gallia edelen hier nu mee te maken.

jezus het lijkt wel alsof je denkt dat het edelen van dorpen de tegenstander een ban op kan leveren en je dit wilt bewijzen. C.I. heeft in dit geval gewoon compleet gelijk om te zeggend at jullie eerst maar eens naar jezelf moeten kijken. hoe vaak zijn er al spelers van jullie stam geband? teveel om te tellen volgens mij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan