meerdere rangen tegelijk aan passen

DeletedUser

Guest
ze zeggen wel dat het veel tijd zou kosten om dit te maken maar er hoeft maar 1 ding veranderd worden: in plaats van een bolletje en vierkantje voor een vinkje. kost dat nou zo vel tijd?
 

DeletedUser

Guest
wat ik wel grappig vind is er elke keer nieuwe mensen zijn die op dit topic doorgaan :p.

Het is al meer dan een jaar oud :p.

ontopic:

het kan me eigenlijk niet zoveel schelen, ik doe toch niet meer aan die gekke rang-systemen. Toch blijf ik zeggen dat het voor veel mensen een stuk handiger zou zijn (klopt, vooral voor de kleinere stammen, maar dat zijn ook stammen toch? Of worden alleen de toppers als 'echte stammen' gezien?)
 

DeletedUser

Guest
Ik had zelf dit voorgesteld alleen werd afgekeurd omdat dit er blijkbaar al stond. :mad:

Maar; niet alleen voor de kleine stammen, bij mijn stam komen er elke dag wel een stuk of 3/4 mensen bij op dit moment. Het is vervelend als je dezelfde privileges (rondschrijven) steeds apart aan moet passen.
 

DeletedUser19615

Guest
ze zeggen wel dat het veel tijd zou kosten om dit te maken maar er hoeft maar 1 ding veranderd worden: in plaats van een bolletje en vierkantje voor een vinkje. kost dat nou zo vel tijd?

zeker weten nog nooit je eige site gemaakt
daar zijn allemaal codes voor ;)
 
Bovenaan