meerdere rangen tegelijk aan passen

DeletedUser

Guest
wauw, volgens mij ben ik 2x gestopt in de tijd dat ik dit geschreven heb:D.

Ondertussen moet ik zeggen, voor mij hoeven die rangen niet meer zo, mijn stam heeft een aantal hogere rangen (zoals medeleider) en we hebben de top 3 de namen

1e plaats 2e en 3e plaats gegeven.

Toch, zou het voor veel stammen makkelijker zijn als het zou worden ingevoerd.
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat dit zeer handig is voor sommige stammen, dus ik zou zeggen invoeren.
 

DeletedUser

Guest
meerdere rangen tegelijk aanpassen

ik zou het erg fijn vinden, mijn leden vinden het leuk om een titel te hebben dus ik erger me elke dag aan leden die weer moeten wisselen.

ik zou het zo willen:

alle leden krijgen een titel doormiddel van hun punten, sommige leden, naa keuze, kan je dan zelf een titel geven zonder dat ze een rang krijgen
 

DeletedUser

Guest
Waarom moet je zoveel rangen hebben in je stam?

Het staat erg lelijk in het medeleden scherm en je hebt er niets aan... Het is ook niet cool ofzo, eerder kinderachtig.
 

DeletedUser

Guest
In plaats van dat ze nou nuttige dingen toevoegen aan het spel die de gameplay beter maken, in plaats van de noobs zogenaamd meer 'plezier' te geven, komop zeg wat heb je hier nou aan :S Denk ff serieus na!
 

DeletedUser

Guest
Dit is gewoon een door spelers bedacht dingetjes, net zoals PB's. Het heeft helemaal NIKS met dit hele spel te maken, en het lijkt me nutteloos dat de mods hier tijd en moeite in steken...

volgens mij vinden de mods tribalwars leuk en steken ze er daarom tijd in das punt 1

punt 2 als deze optie er is hoeft niet iedereen hem te gebruiken
voor iedereen wie tegen is heeft het geen zin om te zegge dat ze dat dom vinden
want die mensen doen het dan toch allen is het dan meer werk
zelf vindt ik dit erg leuk bedacht en slim opgekomen

ik ben 100% voor en mensen wie tegen zijn selecteren er dan toch lekker 1 tegelijk aan :D en das punt 3
 

DeletedUser

Guest
Zoveel kritiek
zoveel voordeel
zoveel positiefs
Het tribalwarsteam is hier gewoon tegen.
Als je wil dat dit idee wordt aangenomen kan dit enkel nog door premium

zoveel kritiek

het is onzin dat gedoe met noobs dit en dat
ook goeie stammen of slechte kunnen dit gebruiken

het tribalwars team is tegen
mag ik vragen waarom hun er tegen zijn
want het scheelt tijd
en inderdaad in plaats van dat je 10 mensen achter elkaar moet ontslaan kan je het tegelijk doen dit is gewoon handig en een goed idee

mensen wie dit niet willen gebruiken kunnen dan altijd nog 1 voor 1 doen
dus je kan je niet ergere aan deze optie
 

DeletedUser

Guest
Waarom moet je zoveel rangen hebben in je stam?

Het staat erg lelijk in het medeleden scherm en je hebt er niets aan... Het is ook niet cool ofzo, eerder kinderachtig.

in sommige stammen kunnen alle leden recruteren, forummodden, diplomatie aanpassen, enz, enz, enz, enz, enz, enz, enz, enz, enz,
 

DeletedUser

Guest
Ik ben voor.
Er zijn veel stammen die rangen uitdelen,dus waarom niet?
Het is niet zo een grote aanpassing.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben voor.
Er zijn veel stammen die rangen uitdelen,dus waarom niet?
Het is niet zo een grote aanpassing.

Als het niet zo'n grote aanpassing is, waarom schrijf je er dan geen scriptje voor? :D
Het slaat nergens op.
Er zijn zoveel stammen die geen rangen hebben, dus waarom wel?
Zie jij in de top 10 stammen met rangen zoals, laten we origineel zijn: Spartan, soldier of Spartan, king of Spartan, noob of Spartan?
Nee? Goh wat gek, want dat vind je alleen maar bij stammen die ergens tussen rang 50 en 500 hangen.

Amen.
 

Deleted User - 9131

Guest
Niet eens ;) alleen stammen boven de 100 zijn "zo stoer" dat ieder lid een rang heeft.

Hartstikke tegen
 

DeletedUser

Guest
Gewoon zoals op veel forums, heb je een bepaald aantal posts veranders je rang naar een hogere (die kan je op voorhand instellen).
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een super idee:

Wil je wel rangen is het heel handig, veel minder werk:D

En als je geen rangen wil gebruik je het toch niet:confused::confused:

VOOR
 

DeletedUser

Guest
gewoon een vinkje doen in plaats van een bolletje. bij vinkjes kan je meerdere rangen tegelijkertijd aanpassen, bij een bolletje slechts een.

vinkje.jpg
 

DeletedUser

Guest
zoals onlangs bij de stammenfora is veranderd (echt handig)
 

DeletedUser

Guest
meerdere rangen tegelijk aanpassen

iedereen zegt dat het wel of niet handig is maar maak het zo dat de leiding van de stam die mogelijkheid niet MOET gebruiken maar dat ze die mogelijk alleen gebruiken als ze het zelf willen, dan heb je ieders zin

Als je eens rondkijkt in dit onderwerp, dan zie je hoe oud het al is. er zijn zoveel ideëen gegeven die ieder zijn zin geeft, waarom is het dan nog steeds niet ingevoerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan