Max you fail!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
aan je oksel jeuken? -,-' ga terug naar school..

Ik zie het verband met school niet, of is dat cool om te zeggen, net zo cool als 55 keer per dag zeggen dat je een meerkeuze vragen toets met goed resultaat hebt afgerond, en dan gelijk denkt dat je slim bent, terwijl werkelijk elke post op dit forum aantoont dat je een randdebiel bent.
Of om het uur posten dat je de rover hebt, of heel erg nadrukkelijke erop wijzen dat je in het tww staat.

Wordt je mss gepest met je gay kapsels, dat je hier naar aandacht vraagt?




1 voordeel brengt ie wel mee.. |P| en Select-leden die het voor elkaar beginnen op te nemen :p

Jij als warplanner moet daar juist van balen, maar ja pussy all the way.

Dat je niemand bent en ook nooit zult worden alleen al vanwege je accountnaam;)

Och, vroeger of later zal een mod wel zeggen onder welke naam ik nog meer post, dan zal ik je met plezier wijzen op alle slijm en omhoogpijp posts aan dat forum account, afkomstig van jou.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
omg interne ruzies |P|, primeur primeur! :O




(geintje :p)


bovenstaande poster= een fail met nep-accounts :')
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind jouw forumnaam ook niet bepaald 'cool' ofzo hoor :p

Dat is ook niet het punt:p wat is wel een coole naam dan?
Ik vernoem mijn account tenminste niet naar iemand anders waarbij ik ondertussen ook nog een opzichtige spelfout maak.

Och, vroeger of later zal een mod wel zeggen onder welke naam ik nog meer post, dan zal ik je met plezier wijzen op alle slijm en omhoogpijp posts aan dat forum account, afkomstig van jou.

Bwahaha jij weet net zo goed als ik dat dit complete lulkoek is. Haal eens een paar quotes waar bij ik IEMAND loop te hielenlikken.. Nee ik denk heel goed na voor mezelf, maak mijn eigen beslissingen en spreek dan uit of ik voor of tegen iemand ben. Dat ik ooit aan de kant van een narcistische schizofrene faalaap heb gestaan lijkt me heel erg sterk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat is ook niet het punt:p wat is wel een coole naam dan?
Ik vernoem mijn account tenminste niet naar iemand anders waarbij ik ondertussen ook nog een opzichtige spelfout maak.

failure is idd met 1 L ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vernoem mijn account tenminste niet naar iemand anders waarbij ik ondertussen ook nog een opzichtige spelfout maak.

Zo opzichtig dat die met opzet was, wat ik al eerder had aangegeven, maar dat had je zeker niet gelezen.
Je kan wel heel hard roepen dat mijn posts inhoudsloos zijn, maar als je ze niet eens leest, zijn ze voor jou nog niet geschikt, kom maar terug als je de baard in de keel hebt.



Bwahaha jij weet net zo goed als ik dat dit complete lulkoek is. Haal eens een paar quotes waar bij ik IEMAND loop te hielenlikken.. Nee ik denk heel goed na voor mezelf, maak mijn eigen beslissingen en spreek dan uit of ik voor of tegen iemand ben. Dat ik ooit aan de kant van een narcistische schizofrene faalaap heb gestaan lijkt me heel erg sterk.

Ow jij gaat toch zo hard op je bek.

failure is idd met 1 L ;)

The Hidden Pro is met 2 spaties, en dus?

Aangezien je blijkbaar een cito toets voor blinden hebt gemaakt via een cd, die spelvout is met opzet.
Ik wil het anders ook wel even op een cd tje opnemen, zodat je dat ook kan afluisteren?
 

DeletedUser

Guest
Zo opzichtig dat die met opzet was, wat ik al eerder had aangegeven, maar dat had je zeker niet gelezen.
Je kan wel heel hard roepen dat mijn posts inhoudsloos zijn, maar als je ze niet eens leest, zijn ze voor jou nog niet geschikt, kom maar terug als je de baard in de keel hebt.
Ik heb al gezegd dat het echt retarded is om iets expres verkeerd te spellen. Ben de pubertijd al jaren voorbij. Cant touch this.



Ow jij gaat toch zo hard op je bek.

Succes met het zoeken de hele nacht :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb al gezegd dat het echt retarded is om iets expres verkeerd te spellen. Ben de pubertijd al jaren voorbij. Cant touch this.

Dat jij ergens de humor niet van snapt, of de oorsprong van een grap niet kent, heeft niks met retarded, of pubertijd te maken.
Daarbij is iets wat jij ratarded vind nog niet per definitie retarded, dat jij reageerd op mijn posts, terwijl ze of zo inhouds loos waren, zegt genoeg over jou inhoud nietwaar?

Maar dat is natuurlijk niet puberaal he?




Succes met het zoeken de hele nacht :rolleyes:

De zoekfunctie is je beste vriend, als je weet hoe je hem moet gebruiken.
Maar ja dat is niet aan retarded pubertjes besteed. :p
 

DeletedUser

Guest
Dat jij ergens de humor niet van snapt, of de oorsprong van een grap niet kent, heeft niks met retarded, of pubertijd te maken.
Daarbij is iets wat jij ratarded vind nog niet per definitie retarded, dat jij reageerd op mijn posts, terwijl ze of zo inhouds loos waren, zegt genoeg over jou inhoud nietwaar?

Maar dat is natuurlijk niet puberaal he?

Het is perfect mogelijk om een grap te snappen maar hem alsnog niet grappig te vinden. Ik vind het laf en zielig en dat is mijn goed recht. Ik reageer alleen op je omdat ik daar behoefte aan heb en dat heeft helemaal niet te maken met mijn zogenaamde 'inhoud' want ik heb hier meer inhoudelijke posts neergezet dan jij ooit met dit account kan noch zal doen.
ratarded, reageerd, jou, inhouds loos.

Obvious wie er hier puberaal bezig is lijkt me.


De zoekfunctie is je beste vriend, als je weet hoe je hem moet gebruiken.
Maar ja dat is niet aan retarded pubertjes besteed. :p
Laat dan eens wat zien, ik zie alleen een hoop gelul over hoe stoer je wel niet bent maar ik heb nog geen feit gezien die je woorden kracht bij kunnen zetten, of ben je nog aan het zoeken naar een post?
 

DeletedUser

Guest
Zo opzichtig dat die met opzet was, wat ik al eerder had aangegeven, maar dat had je zeker niet gelezen.
Je kan wel heel hard roepen dat mijn posts inhoudsloos zijn, maar als je ze niet eens leest, zijn ze voor jou nog niet geschikt, kom maar terug als je de baard in de keel hebt.





Ow jij gaat toch zo hard op je bek.



The Hidden Pro is met 2 spaties, en dus?

Aangezien je blijkbaar een cito toets voor blinden hebt gemaakt via een cd, die spelvout is met opzet.
Ik wil het anders ook wel even op een cd tje opnemen, zodat je dat ook kan afluisteren?


je argumenten slaan weer nergens op.. jij maakt een fout, ik niet.. en dat probeer je nu goed te lullen met: het is expres..

Het is perfect mogelijk om een grap te snappen maar hem alsnog niet grappig te vinden. Ik vind het laf en zielig en dat is mijn goed recht. Ik reageer alleen op je omdat ik daar behoefte aan heb en dat heeft helemaal niet te maken met mijn zogenaamde 'inhoud' want ik heb hier meer inhoudelijke posts neergezet dan jij ooit met dit account kan noch zal doen.
ratarded, reageerd, jou, inhouds loos.

Obvious wie er hier puberaal bezig is lijkt me.



Laat dan eens wat zien, ik zie alleen een hoop gelul over hoe stoer je wel niet bent maar ik heb nog geen feit gezien die je woorden kracht bij kunnen zetten, of ben je nog aan het zoeken naar een post?

+1, sta helemaal achter de post omdat ik ook het kinderlijke zie terugkomen in zijn posts waar hij tekort komt in de nederlandse taal.
 

DeletedUser

Guest
Faillure is Amokro. Denk dat dat paard Gehaktbal is aangezien die daar ooit over praatte op het w21 forum. En de rest waarschijnlijk andere s.incers.
 

DeletedUser3435

Guest
Was dat niet onze teamplayer van les inconnus? Die speler die het zo normaal vond om zijn account aan de stam te geven;
 

DeletedUser

Guest
Faillure is Amokro. Denk dat dat paard Gehaktbal is aangezien die daar ooit over praatte op het w21 forum. En de rest waarschijnlijk andere s.incers.

Nee dat is amokje niet;)

eerder iemand die hem wilt nadoen;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan