Max you fail!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Volgens mij komen alle aapies van s.inc hier leuk doen:eek:

Ga terug naar je eigen kansloze wereld and leave us;)

Ik weetniet wie al die Kansloze accountjes heeft aangemaakt ,maar het is wel sad:eek:


Dus erik, willem en consorten ga terug en blijf weg.

Er is niks leuks aan.

En jullie hebben dit waarschijnlijk op jullie superduper cewle skype chat bedacht:rolleyes:
 

DeletedUser50957

Guest
Volgens mij komen alle aapies van s.inc hier leuk doen:eek:

Ga terug naar je eigen kansloze wereld and leave us;)

Ik weetniet wie al die Kansloze accountjes heeft aangemaakt ,maar het is wel sad:eek:


Dus erik, willem en consorten ga terug en blijf weg.

Er is niks leuks aan.

En jullie hebben dit waarschijnlijk op jullie superduper cewle skype chat bedacht:rolleyes:



Zat jij ook niet in die zgn aapjes stam?
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt er verdacht veel op dat zodra er een topic is als een discussie van S.Inc vs anti S.Inc dat iedereen komt opdraven. Ook hier weer, Zaletio heeft een onderonsje met Gehaktbal en dan zeggen jullie dat Protector hier ineens is. Maar Spamoholic en jij zijn hier ook ineens, terwijl jullie nauwelijks posten op het w18 forum(in ieder geval de laatste vrij weinig).

Ik kom hier niet met m'n maatjes en wil die koekebakker ook 1 op 1 pakken, ik lust hem rauw.

ze hebben er serieus een W22-premade mee aangemaakt vol met Select/Marc-hatende Accounts :')
Ze hebben er meerdere van mij ;)!

Volgens mij komen alle aapies van s.inc hier leuk doen:eek:

Ga terug naar je eigen kansloze wereld and leave us;)

Ik weetniet wie al die Kansloze accountjes heeft aangemaakt ,maar het is wel sad:eek:


Dus erik, willem en consorten ga terug en blijf weg.

Er is niks leuks aan.

En jullie hebben dit waarschijnlijk op jullie superduper cewle skype chat bedacht:rolleyes:
+1
 

DeletedUser

Guest
Ik kom hier niet met m'n maatjes en wil die koekebakker ook 1 op 1 pakken, ik lust hem rauw.


Ze hebben er meerdere van mij ;)!


+1

ach.. ik vindt Marc Tha Swaggurboy nog wel vleiend eigenlijk.. als ie 1e wordt, wil ik zijn co wel worden hehe ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat jij niet normaal op een vraag kan antwoorden is niet mijn tekortkoming dus dat terugkaatsen hoeft echt niet. Dat je leuk probeert te zijn door een naam te veranderen kan ik begrijpen. Maar desondanks geloof ik toch niet helemaal dat je met opzet zon fout maakt. Je komt nogal over als een gefrustreerd mannetje wat ook weer verklaart waarom je zoveel nep-accounts hebt aangemaakt.
Failure.

Grappig, dit is mijn 2e forum account ooit.

Faillure.


haten omdat ik in het tww sta? :D sad

dat faal noemen is nog dommer dan clearen met scouts..

Hahaha.
Jij bent echt dom.

Ik zou daar niet eens in willen staan.

Dat je er mee stoer loopt te doen vindt ik wel erg grappig, en faal.
Wie wil daar nou in staan?
Staan er trouwens ook van die mooie foto;s bij van al je fag kapsels?
 

DeletedUser

Guest
Hahaha.
Jij bent echt dom.

Ik zou daar niet eens in willen staan.

Dat je er mee stoer loopt te doen vindt ik wel erg grappig, en faal.
Wie wil daar nou in staan?
Staan er trouwens ook van die mooie foto;s bij van al je fag kapsels?
Ik, sowieso.
 

DeletedUser

Guest
Man toch, ga terug naar de crèche

Hahaha.

Zalig zijn de onwetenden.

Dat zijn er dan 2 teveel. Als je niks inhoudelijks toevoegt blijf dan weg wannebee

Ja en met jou nog 2 duizend andere flippo spaarders.


Grappig, dit is mijn 2e forum account ooit.

Faillure.




Hahaha.
Jij bent echt dom.

Ik zou daar niet eens in willen staan.

Dat je er mee stoer loopt te doen vindt ik wel erg grappig, en faal.
Wie wil daar nou in staan?
Staan er trouwens ook van die mooie foto;s bij van al je fag kapsels?

het lijkt me duidelijk.. we willen je niet met je neppe-AFaccountjes..
 

DeletedUser7025

Guest
En jij bent ook niet Failertje Spelen? Dan is het sowieso een van je maatjes.
Als jij het niet bent, dan is dat jammer maar dit soort acties zijn wel van jouw niveau.

Daarnaast kan jij niks, jij hebt ooit letterlijk tegen me gezegd dat jij ervoor zou zorgen dat niemand mij nog een z'n stam zou willen of laten co'en etc.


Lal, ik heb hier echt wel even om kunnen lachen :D Nee ik ben Legertje Failen niet, moet wel zeggen dat ik het wel een geweldige naam vind. Maar hoe durf jij! te praten over nieuwe AF accounts :p Wat een grap ben jij zeg. Jij maakt constant een nieuw AF account en doet je zelfs voor als je broertje, dat is echt een hele grote facepalm pic waard en dat is een laag niveau. Eigenlijk het laagste niveau wat er is.

Ik heb je perfect materiaal gegeven om m'n reputatie te verpesten en iedereen me te laten haten, nog fail je.
Nog grappiger, je eigen leerling wou me als co.
Kortom, je kan niks :eek:.

Denk jij dat je een goede reputatie hebt dan? Iedereen heeft je keihard uitgelachen dat je je voordeed als je broertje. Je hebt jezelf compleet voor schut gezet. En nu ik dit schrijf, ja je had inderdaad een reputatie. Deze was lachwekkend en dit heb je alleen maar versterkt.

Daarnaast, gehaktbal kan alleen maar praten en verder niks.
Hij heeft me al ontelbaar keer geprobeerd belachelijk te maken of zijn haat aan mij te betuigen via een andere manier maar ik ben nog nooit geëdeld door hem of een van zijn maatjes, nog nooit gecleard door hem of een van zijn maatjes.
Kortom je praat alleen maar en ik weet waarom.

Goh, hoe zou dat toch komen. Misschien omdat jij de pro uithangt maar het nooit waarmaakt? Misschien dat jij elke wereld allang geowned/gefailed/gestopt/gebanned bent voordat ik ook maar naast je lig.

Omdat je een lafaard bent, jij bent zo'n ventje dat altijd maatjes erbij moet halen in een ruzie, een pussy-karakter dat heb je.
Altijd moet iemand wat bij anderen navragen of ze komen zich ermee bemoeien, je kan niks alleen, lafaard.
Houd ze er gewoon buiten, mensen hebben een discussie met jou niet met Protector of Vito of een ander vriendje van je.

En je kan nog steeds niks, je bent gewoon een lafaard.
Stop met je laptopgangstergedrag, lafaard.

Het gaat mij vrij gemakkelijk af om jou de grond in te boren, daar heb ik mijn vriendjes niet voor nodig. Een discussie voer ik graag 1vs1 tegen je, TW speel ik graag 1vs1 tegen je. Verder praten jullie constant over 1 S.Inc groep, maar moet je naar jullie bende noobs kijken die zich bij elkaar voegen omdat ze of op het AF of ingame geowned worden.

Jij, Goldfish, Spamoholic, Stealer, Farm etc... Let op, straks komt goldfish hier weer met z'n intellect zeggen dat ik geen leven heb of iets in die trend. De pot verwijt de ketel, if you understand....

Verder laptopgangstergedrag, says who? :D

Gasten het huis uit getrapt, ik verwachtte er 40 werden er 68 exclusief de mensen die er al waren.
Inclusief zaten er 74 mensen in mijn huis en op het terras.

How epic :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan