Massastammen

DeletedUser

Guest
Leider van een massastam zijn kan best handig zijn, je ziet wie er inactief is (meestal ongeveer de helft van de stam :eek:)
En neemt ze over.
 

DeletedUser

Guest
Het kan aan mij liggen hoor maar ik heb redelijk veel geinternent maar ik heb er nooit lol in gehad alleen maar me er aan ge ergert :eek:

maar voor internen worden die stammen opgericht man :p wat d8 je dan die ze van plan waren een sirieuze stam op te richten die mee wil doen in dit spel daar lijkt hetniet op
 

DeletedUser

Guest
Ares had in de beginfase van wereld 5 zo'n goeie 2200 leden en nog een opleidingsstam van 600 leden ongeveer dus tegen dat je dit kan verbreken ben je nog lang bezig! :D
 

DeletedUser9420

Guest
Hoe meer leden, hoe meer recruiters ;)

nope, nog steeds 1. LM zelf. Die gast doet alles zelf en vertrouwt niemand, maar dat is wederzijds. Ondergetekende helpt af en toe een handje als het rad niet hoeft te draaien en de deuren open zijn.
 

DeletedUser

Guest
er was ooit een stam op wereld 5 met 1500 leden, altijd zo rond de 200 leden met 0 punten (ge-edelt dus).
 
Reactiescore
30
My Doggy Style zei:
Ares had in de beginfase van wereld 5 zo'n goeie 2200 leden en nog een opleidingsstam van 600 leden ongeveer dus tegen dat je dit kan verbreken ben je nog lang bezig!

Dan doet Ares het op W4 nog rustig aan met 57 leden.
 

DeletedUser27101

Guest
T.W doet het heel tacktisch ;)

Groetjes.

Life
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
image.php


cluster vorming volgens lomp:rolleyes:
 
Bovenaan