Massastammen

DeletedUser

Guest
Weet niet og je het weet maar veel topspelers zitten in LOMP
Grootste massastam die er is...
 

DeletedUser

Guest
elite massastam...
we hebben alleen de 10mil+ nog niet:(
(als ik iemand oversla vertel je het!)
 

DeletedUser

Guest
hoeveel zijn er?
(je hoeft w2 niet mee te tellen, daar zijn het er teveel)
 

DeletedUser4802

Guest
Misschien wel.
Misschien vinden we een pre-made stam te makkelijk.
Misschien vinden we het vanaf niets opbouwen van een "gewone" stam naar een soort van topstam (kommaarkommaarkommaar) saai omdat we dat op W11 al gedaan hebben.
Misschien hebben we nog nooit zelf in een massastam gezeten en wilden we dat voor de lol eens ervaren.
Misschien lachen we ons buikkrampen op ons forum.
Misschien hebben we nooit meer zin om 470 leden te ontslaan.
Misschien wel.
Misschien komt mijn begeleider daar aanlopen.
Misschien zie ik roze olifanten.
Misschien zijn ze blauw.
Tis oranje en het twijfelt. Lust jij misschien een misschienassappeltje?
Neee niet weer de fabriek in! Waarom krijg ik een nummertje in mn oor geprikt? Ah daar is mijn ufo, ik moet gaan mensen, byebye!
 

DeletedUser

Guest
dan moet ik meer als 2 regels lezen, lukt me niet, sorry.


hatsee, we vragen een huisdier met een A

Dat jullie allemaal niet snappen dat die gasten dit gewoon voor de lol doen en echt wel weten dat dit niet de optimale manier is om een stam te leiden.
Het lijkt me inderdaad super leuk om de eerste paar nutteloze 5 dagen met zijn alle in een massastam te zitten. Helemaal indien je die zelf hebt opgericht.

Bovendien zou het me niks verbazen indien ze gewoon doorgaan, om te kijken hoe ver ze komen. (Lijkt me ook serieus grappig om al die bange berichten op het forum te lezen van leden die worden aangevallen)

Ik loop gewoon serieus te twijfelen om te joinen.

BTW. antwoord= Ara
en de vorige was een Papagaai:p
 

DeletedUser4802

Guest
Dat jullie allemaal niet snappen dat die gasten dit gewoon voor de lol doen en echt wel weten dat dit niet de optimale manier is om een stam te leiden.
Het lijkt me inderdaad super leuk om de eerste paar nutteloze 5 dagen met zijn alle in een massastam te zitten. Helemaal indien je die zelf hebt opgericht.

Bovendien zou het me niks verbazen indien ze gewoon doorgaan, om te kijken hoe ver ze komen. (Lijkt me ook serieus grappig om al die bange berichten op het forum te lezen van leden die worden aangevallen)

Ik loop gewoon serieus te twijfelen om te joinen.

BTW. antwoord= Ara
en de vorige was een Papagaai:p

Je komt erg dichtbij de waarheid. ik heb al spierpijn in mn buik van het lachen...

"echt wel weten dat dit niet de optimale manier is om een stam te leiden." Daar gaan we nu achterkomen, we hebben weldegelijk een masterplan...
 

DeletedUser

Guest
Draait het bij jou om de ranglijst? De beste stammen zijn stammen die de grootste impact op hun omgeving hebben, en daar vrijwel ongestoord te werk kunnen gaan. Dat heeft helemaal niets met een ranglijst te maken. Je ziet wel vaak dat topstammen ook hoog op de ranglijst komen te zijn, maar dat is een gevolg van een goede stam zijn, de ranglijst op zich mag nooit een doel zijn voor een stam.

heel wijze woorden
en ga ik ook volledig mee akkoord
 

DeletedUser11676

Guest
Ik vind de nummer 3 stam wel goed. Heeft maar 44 leden is redelijk normaal tussen de nummer 1 412 leden, de nummer 2 met 97 leden en de nummer 4 met 110 leden, vind ik dat de stam -INV- het redelijk goed doet tot nu toe.
 

DeletedUser21963

Guest
Ik vind de stam Lomp gewoon een fantastische actie op w12!
Wie doet het ze na? Niemand, want opeens hebben ze heel w12 in de stam, dat zou wel een strakke actie zijn XD
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de stam Lomp gewoon een fantastische actie op w12!
Wie doet het ze na? Niemand, want opeens hebben ze heel w12 in de stam, dat zou wel een strakke actie zijn XD

Dan gaan we wel meteen over naar de fase dat de stammen worden opgeheven :rolleyes:
 

DeletedUser13801

Guest
Het enige dat werkt in een massastam is communisme, democratie helpt daar niet. Dan krijg je gezeik dat alle leden zich er mee willen bemoeien en dat kan tot slechte conclusies en oordelen leiden. Ook krijg je vaak een ruzie, bij een kleine ruzie zou je gewoon beide partijen moeten kicken en zorgen dat zij zelf met fatsoenlijk bewijs komen. En zorgen dat de partijen nooit te groot worden anders wordt het een grote fail. :p
 

DeletedUser27137

Guest
mischien werkt democratie wel, want meer dan 3 kwart van de leden van een massastam kijkt toch nooit op het forum:D;)
 
Bovenaan