Massa Tut

  • Topicstarter Richard Leeuwenhart I
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23144

Guest
nog een vraag

ik download een brush genaamd Fractal Brush Set 1

alleen waar moet ik die opslaan of waar moet ik die openen

p.s. je bent goed bezig
wat vond je van mijn plaatje
 

DeletedUser

Guest
Wel groot Xd nee, leuk effectje, je hebt wel al metteen je eigen stijl he:D

Als je hem dowload komt er bestand opslaan..dan vink je dat aan, dan komt hij op je bureaublad..dan kan je met de tut wel goed weg he

En blackout heeft ook geholpen hoor ;,)
 

DeletedUser23144

Guest
Wel groot Xd nee, leuk effectje, je hebt wel al metteen je eigen stijl he:D

Als je hem dowload komt er bestand opslaan..dan vink je dat aan, dan komt hij op je bureaublad..dan kan je met de tut wel goed weg he

En blackout heeft ook geholpen hoor ;,)

ik snap hem niet
bij mij staat hij op het bureaublad maar ik kan hem niet gebruiken

w8 ik wijzig mijn vraag

wat is het brushgedeelte
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik snap hem niet
bij mij staat hij op het bureaublad maar ik kan hem niet gebruiken


Dan open je hem doe je bestand uitpakken, dan op alles ja..vervolgens kopieer je hem, ga naar deze computer, lokaalstation, gimp, share, brushes, en daar plakken
 

DeletedUser

Guest
ik snap hem niet
bij mij staat hij op het bureaublad maar ik kan hem niet gebruiken

1) ( ga hier naartoe)
2) Kies een brush die je wil.
3) Dan zie je links ‘Download’ staan.
4) Klik erop , daarna sla je het op , op je bureaublad!
5) Wanneer het op je bureaublad staat -> openen -> kopieëer het brushesgedeelte -> Mijn computer -> C-schijf -> Program Files -> Gimp-2.0 -> Share -> Gimp -> 2.0 -> Brushes -> Plak hier de brushes in die je daarnet gekopieëerd had.
6) Start nu Gimp op , en je zal ze in je brushes-gereedschapskist hebben staan

^^
Dit staat in de tutorial.
Volg gewoon de stappen.
 

DeletedUser

Guest
Tyvm blackout :D

Hoe zet je je render in je achtergrond?

Staat onder het onderdeel van Blackout // Renders

Zorg wel dat je eerst een acc hebt


Edit/ heb 2 stappen toegevoegd

Lees dan nog eens goed, met de 2 stappen erbij moet het lukken ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23144

Guest
5) Wanneer het op je bureaublad staat -> openen -> kopieëer het brushesgedeelte -> Mijn computer -> C-schijf -> Program Files -> Gimp-2.0 -> Share -> Gimp -> 2.0 -> Brushes -> Plak hier de brushes in die je daarnet gekopieëerd had.

dat gedeelte snap ik niet
het brushesgedeelte
welke zijn dat
 

DeletedUser

Guest
Het mapje staat op je bureaublad --> open het, doe bestand uitpakken, antwoord ja op alles..dan heb je weer dat mapje, kopieer het, en ga dan naar

Mijn computer -> C-schijf -> Program Files -> Gimp-2.0 -> Share -> Gimp -> 2.0 -> Brushes -> Plak hier de brushes in die je daarnet gekopieëerd had.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb me render opgeslagen en ik open hem dan krijg ik hem met zwarte achtergrond:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je logt in op je acc, je zoekt in de lange lijst, klikt de mooiste, nu komt hij er alleen op, klik nog eens, dan komt hij heel groot, die moet je opslagen ( de heel grote )

hoe je hem in je afbeelding kleiner maakt komt nog
 

DeletedUser

Guest
Zo doe ik het, nog nooit problemen..

Ps: zou leuk zijn als je miss de resultaten dankzij deze tut post
 

DeletedUser

Guest
nu weer hier toch over bezig zijn, zal ik mijn probleem ook maar eens zetten he :p

ik had gisteren dus een account gemaakt op planetrenders. ik had de activeringsmail geopent en op de link geklikt. dusi k wil mij aanmelden, en het probeel msi dus dat ik altijd een foutmelding krijg. namelijk deze "*** Couldn't log in. Try again ***

NOTE: The gallery and the forums have separate accounts so you must register again on the gallery if you have only registered on the forums."


Dus ik probeer eens op de forums aan te melden, en dan krijg ik ook weer een foutmelding namelijk de deze "You must already have registered for an account before you can log in.
If you do not have an account, you may register by clicking the 'register' link near the top of the screen"


ik ben dus ten einde raad, en ik weet totaal nietmeer wat ik kan doen :p Weet iemand het probleem?
 

DeletedUser

Guest
nu weer hier toch over bezig zijn, zal ik mijn probleem ook maar eens zetten he :p

ik had gisteren dus een account gemaakt op planetrenders. ik had de activeringsmail geopent en op de link geklikt. dusi k wil mij aanmelden, en het probeel msi dus dat ik altijd een foutmelding krijg. namelijk deze "*** Couldn't log in. Try again ***

NOTE: The gallery and the forums have separate accounts so you must register again on the gallery if you have only registered on the forums."


Dus ik probeer eens op de forums aan te melden, en dan krijg ik ook weer een foutmelding namelijk de deze "You must already have registered for an account before you can log in.
If you do not have an account, you may register by clicking the 'register' link near the top of the screen"


ik ben dus ten einde raad, en ik weet totaal nietmeer wat ik kan doen :p Weet iemand het probleem?


Ik maak wel ff een acc voor je als ik nog een email adress heb
 

DeletedUser23144

Guest
nu weer hier toch over bezig zijn, zal ik mijn probleem ook maar eens zetten he :p

ik had gisteren dus een account gemaakt op planetrenders. ik had de activeringsmail geopent en op de link geklikt. dusi k wil mij aanmelden, en het probeel msi dus dat ik altijd een foutmelding krijg. namelijk deze "*** Couldn't log in. Try again ***

NOTE: The gallery and the forums have separate accounts so you must register again on the gallery if you have only registered on the forums."


Dus ik probeer eens op de forums aan te melden, en dan krijg ik ook weer een foutmelding namelijk de deze "You must already have registered for an account before you can log in.
If you do not have an account, you may register by clicking the 'register' link near the top of the screen"


ik ben dus ten einde raad, en ik weet totaal nietmeer wat ik kan doen :p Weet iemand het probleem?

misschien nieuw internet openen
 

DeletedUser

Guest


Wazige render :D
Maargoed....
En hij past niet in de achtergrond (A)
 

DeletedUser

Guest
mijn 1e plaatje af (lijkt nergens naar maargoed xD)

2md0aap.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan