Mapthread

DeletedUser5456

Guest
Hee, dat zou wel eens kunnen kloppen, die kaart is gewoon bijgeknipt, geen sprake van projectie dus! Wat de bedoeling daar van kan zijn is me een raadsel...Rimstammen uitsluiten? :eek:

Ik kom zelf amper op het forum. Als er problemen zijn met de kaartjes stuur me dan een mailtje of wacht een dag tot de volgende update. Wat af en toe voorkomt is dat de update van de database niet goed verloopt, de oorzaak hiervan is onduidelijk. Is de data die tw beschikbaar stelt corrupt? Gebeurd er iets tijdens ophalen van data of wordt het verkeerd geschreven in de database? Feit dat het slechts sporadisch gebeurd en de dag erop vrijwel altijd goed, maakt onderzoek hiernaar lastig.
Omdat niet alle dorpjes in de database staan zal er op de kaartjes een soort van bol te zien zijn, alsof de rim niet meegenomen wordt. Hier zit verder geen bedoeling achter, de update is gewoon niet goed gegaan en de volgende dag zal het kaartje naar alle waarschijnlijkheid weer hersteld zijn.
 

DeletedUser

Guest
ah.... jongens... zal ik jullie maar eens uit jullie lijden verlossen dan?


Afbeelding2-4.jpg



hugs and kisses,

see ya l8er
 

DeletedUser

Guest
Nice kaartje :)

Zoals te zien is op het kaartje is het echt een wirwar in het zuid-westen, maar dr wordt aan gewerkt :p
 

DeletedUser

Guest
Top 7 maar... de 3 laatste in de top 10 zie je bijna niet liggen...

Opvallend: grijze massa midden in Gen...

tw.jpg
 

DeletedUser

Guest
Mooi kaartje weer hoor.

Mischien leuk om die vorige van jou en deze even naast elkaar te zetten.
De wereld begint zich echt te vormen.
 

DeletedUser

Guest
Idd, leuk om eens naast elkaar te zien:

tw2.jpg


DARE is een hap in het noorden kwijt,
TSG geheel verzwolgen door =OAD=,
K 32 viel compleet in duigen, met een grijs gat in het midden van Gen nu...
Exe! en Only verbreden hun grens, en vullen losse gaatjes in,
Enkel CN en =OAD= hebben nog een beetje gatenkaas binnen de grenzen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan