Mapthread

DeletedUser41379

Guest
de laatste maanden zijn we wel hard terug gekomen,niet? :rolleyes:
en jullie stoppen dus wij winnen,wij overleven de oorlog,jullie niet zo simpel is het.
dus je moet nu niet praatjes en uitvluchten zoeken dat jullie op delete drukken en wij niet.
er stoppen ook veel mensen die tegen OAD liggen dus we hebben wel wat gedaan!

Gast, doe rustig. Veel leden van OAD hebben ook gedelete of acc verlaten. TWR doet dit nu ook. Laat het gewoon zo, want veel hebben beide partijen niet aan dit gebekvecht en moddergegooi.
 

DeletedUser

Guest
=oad= kreeg inderdaad ook te maken met spelers die stopten, maar dit was meestal het gevolg van de aanvallen die ze te verduren kregen..... overigens, een goede waardemeter is het aantal edels dat een speler ter beschikking had .... een speler die voortdurend groeit en dorpen pakt die heeft steeds edels tekort, wel, blijkbaar zijn er heel wat =oad=-spelers die edels op overschot hebben, hoe zou dat toch komen?
 

DeletedUser

Guest
=oad= kreeg inderdaad ook te maken met spelers die stopten, maar dit was meestal het gevolg van de aanvallen die ze te verduren kregen.....

Wordt er niet steeds beweerd dat OAD er niets mee te maken had? Nu spreek je dat juist tegen. Correct me if i'm wrong.
 

DeletedUser

Guest
en hoe begrijp jij dat???? het stoppen van spelers zoals cudi, exilor, jasperverloo en lady draky had inderdaad niets te maken met =oad= .....
 

DeletedUser

Guest
Ehm. Jij zegt dat er spelers die tegen OAD liggen stopte, omdat ze werden aangevallen. Dan lijkt het mij dat OAD die spelers aanviel (kan ik fout mee zitten). Als dit het geval is zijn die spelers gestopt, omdat ze werden aangevallen door OAD, dus door druk van OAD, dus heeft OAD er iets mee te maken gehad.
Het enige waar ik fout kan zitten, is dat de spelers zijn gestopt door druk van andere stammen. Dan zou OAD er inderdaad niets te maken mee hebben gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
om het nog even heel duidelijk te zeggen : ik had het over =oad=-spelers die stopten omdat ze door TWR-spelers aangevallen werden ..... de TWR-kern is gestopt omdat dit spel teveel invloed had op hun rl..... ik zou je een hele lijst kunnen geven van =oad=-spelers die nog aktief waren waarvan we complete clusters ingenomen hebben en die dan gestopt zijn, omgekeerd zal dat niet het geval zijn
 

DeletedUser

Guest
Aaaah, ok.. Dan is dat duidelijk :p Dacht even dat je het over stoppende TWR spelers had :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet zo goed in kaartjes maken als Lady Draky, maar heb wat in elkaar geflanst om wereld 7 een actueel beeld te geven.

Voor de liefhebbers:

1271331677-20.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha! :eek:
Wat erg.... *Verschuilt zich snel achter de grote, rode letters CN* :p
 

DeletedUser41379

Guest
Exe.! heeft idd een mooi cluster :D Vraagje aan Exe.! is dit allemaal grote spelers clusters aan elkaar? Zoja, nice :eek:
 

DeletedUser41379

Guest
ah oke :) Is opzich wat minder kwa spelerclusters maar samen wel een mooi stamcluster hoor ;) Bravo :cool:
 

DeletedUser25172

Guest
Tja veel spelers.
Dus mensen moeten verhuizen en verhuizen en verhuizen.
En dan krijg je dit;)
Maar inderdaad een zeer mooi stamcluster
 
Bovenaan