Maart awards

  • Topicstarter KiiD-KiLLiONAiRE777
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Lekker weer lijstjestijd! ;)

Speler van de Maand - Wie heeft er in maart het meeste van zichzelf laten zien?
1-
2-
3-

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1-
2-
3-

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-
2-
3-

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-
2-
3-


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van maart - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-


Welke speler heeft het beste cluster?
1-
2-
3-

Rover van de maand? Wie heeft er volgens jou extreem goed zijn best gedaan met Roven deze maand?
1-
2-
3-

Plunderaar van de maand? Wie plunderde volgens jou de meeste dorpen of plunderde het best zijn dorpen?
1-
2-
3-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58239

Guest
Speler van de Maand - Wie heeft er in februari het meeste van zichzelf laten zien?


trol
 

DeletedUser58654

Guest
Kunnen we hier niet een soort sité voor maken dat zich autopost op dit topic dat ook per maand en per jaar word weergeven? ;)
Want nu maken we p.j 12 topic xD
 

DeletedUser58575

Guest
Neen. Wel kun je elke maand even een pm naar mij sturen om alle reacties in dit topic te verwijderen, en de topictitel aan te passen?
 

DeletedUser59624

Guest
Beter peter ;p

*het is geen RL naam die ik ken, dus is toegestaan!*

Lol dat zeggen de regels ook niet. Als ik jou direct [...] noem dan is dat wel verboden ;) Beter peter slaat werkelijk waar nergens op dus en het verwijst ook niet naar een speler :p

Ontopic:

Speler van de Maand - Wie heeft er in maart het meeste van zichzelf laten zien?
1- Atomic Skull (die gaat heel wat top 1 accounts op oudere werelden voorbij. Niemand die hem voorlopig in gaat halen..)
2- Maori King (mooie rush op Pure/Toast/Same what so ever :p)
3-

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1- Modus (beste 1 april grap :D)
2- TNW (een relatief kleine stam tegen grote spelers van Casoria, knappe aanvallen)
3- Huh? (daar krijgen jullie geen speld tussen :D)

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Vorteks (gewoon teveel ODD, maar of hij nog lang stand houd...)
2- verder niet naar gekeken :p
3-

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Meni [BP]
2- Herowulf [BP] (allebei veel dorpen gepakt van MDHJ)
3- Try Dying {begint nu wel heel veel dorpen te veroveren van met name Vorteks)


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Zowat heel Casoria die het moeilijk heeft gehad. (komen ze er ooit nog bovenop?)
2- Lord Valliant (verloor/verliest veel meer dorpen dan nodig)
3-

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1- .Rejoin die een record award binnensleept (1.447,000 verslagen tegenstanders ;))
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van maart - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1- Zo ongeveer heel Modus :p maar Antoe kan er ook wat van!
2- Lancel22? of zijn dat gewoon interns? ;)
3-


Welke speler heeft het beste cluster?
1- .Rejoin (zelfkennis FTW :D)
2- .Lost Cause
3- 2Magere Heim2

Rover van de maand? Wie heeft er volgens jou extreem goed zijn best gedaan met Roven deze maand?
1- Atomic Skull, (bijna elke dag. Respect!)
2- daar kan niemand tegenop...
3-maybe Antoe ...

Plunderaar van de maand? Wie plunderde volgens jou de meeste dorpen of plunderde het best zijn dorpen?
1- Atomic Skull
2- Grumpy Old Noob.
3-
 

DeletedUser58654

Guest
Lol dat zeggen de regels ook niet. Als ik jou direct [...] noem dan is dat wel verboden ;) Beter peter slaat werkelijk waar nergens op dus en het verwijst ook niet naar een speler :p

Ontopic:

Speler van de Maand - Wie heeft er in maart het meeste van zichzelf laten zien?
1- Atomic Skull (die gaat heel wat top 1 accounts op oudere werelden voorbij. Niemand die hem voorlopig in gaat halen..)
2- Maori King (mooie rush op Pure/Toast/Same what so ever :p)
3-

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1- Modus (beste 1 april grap :D)
2- TNW (een relatief kleine stam tegen grote spelers van Casoria, knappe aanvallen)
3- Huh? (daar krijgen jullie geen speld tussen :D)

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Vorteks (gewoon teveel ODD, maar of hij nog lang stand houd...)
2- verder niet naar gekeken :p
3-

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Meni [BP]
2- Herowulf [BP] (allebei veel dorpen gepakt van MDHJ)
3- Try Dying {begint nu wel heel veel dorpen te veroveren van met name Vorteks)


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Zowat heel Casoria die het moeilijk heeft gehad. (komen ze er ooit nog bovenop?)
2- Lord Valliant (verloor/verliest veel meer dorpen dan nodig)
3-

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1- .Rejoin die een record award binnensleept (1.447,000 verslagen tegenstanders ;))
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van maart - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1- Zo ongeveer heel Modus :p maar Antoe kan er ook wat van!
2- Lancel22? of zijn dat gewoon interns? ;)
3-


Welke speler heeft het beste cluster?
1- .Rejoin (zelfkennis FTW :D)
2- .Lost Cause
3- 2Magere Heim2

Rover van de maand? Wie heeft er volgens jou extreem goed zijn best gedaan met Roven deze maand?
1- Atomic Skull, (bijna elke dag. Respect!)
2- daar kan niemand tegenop...
3-maybe Antoe ...

Plunderaar van de maand? Wie plunderde volgens jou de meeste dorpen of plunderde het best zijn dorpen?
1- Atomic Skull
2- Grumpy Old Noob.
3-

Why not me?:mad:
 

DeletedUser41642

Guest
Ik vond 'm mooi hoor, niks meer aan doen :D

Ik zal straks 'ns kijken of ik een lijstje kan maken.
 

DeletedUser

Guest
Lol dat zeggen de regels ook niet. Als ik jou direct [...] noem dan is dat wel verboden ;) Beter peter slaat werkelijk waar nergens op dus en het verwijst ook niet naar een speler :p


Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Meni [BP]
2- Herowulf [BP] (allebei veel dorpen gepakt van MDHJ)
3- Try Dying {begint nu wel heel veel dorpen te veroveren van met name Vorteks)

Dorpen pakken van een speler die zo goed als gestopt is? van een account waar geen troepen in staan?
Dat is het zelfde als internen?
 

DeletedUser41642

Guest
Veel ins- en outs ken ik niet van de hele wereld, dus het zal niet echt uitgebreid zijn.

Speler van de Maand - Wie heeft er in maart het meeste van zichzelf laten zien?
1- Antoe. Mooie groei, al zitten er ook wel hele kleine dorpjes tussen.
2- El terror amenaza, zeer goed gedaan op Vorteks
3-

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1-Blijft toch Modus, alleen al kijkend naar aanvaller stats/top 13 volop modus met uitzondering van 2 Fear spelers
2-Huh? staat toch op een mooie 2 plaats
3-

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-Vorteks (zullen we hem nog 1 keer noemen?)
2-TFF (taaie rakker :p)
3-

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-o'Klock/Thnx met een mooie aanval op DBVE
2-Lost Cause, beginner van het lekker snoepen van dorpjes van Vorteks
3-


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-weet ik niet
2-bb-edelaars/cluster-kloters (mag die?) zijn wel stumpers vind ik, zeker gebrek aan skills en zeer zeker gebrek aan inzicht voor een leuk spel.
3-

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1-Leuke voorbereiding op de 1 april grap
2-Uiteenvallen van verschillende stammen
3-

Meest Veelbelovende Speler van maart - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1-Henk de Held
2-Grumpy old noob natuurlijk :p
3-


Welke speler heeft het beste cluster?
1-Lost Cause
2-geen idee verder
3-

Rover van de maand? Wie heeft er volgens jou extreem goed zijn best gedaan met Roven deze maand?
1-Atomic Skull
2-Antoe?
3-Lost Cause

Plunderaar van de maand? Wie plunderde volgens jou de meeste dorpen of plunderde het best zijn dorpen?
1- Grumpy Old Noob
2-
3-
 

DeletedUser

Guest
Lekker weer lijstjestijd!

Speler van de Maand - Wie heeft er in maart het meeste van zichzelf laten zien?
1- Meni - doet het goed tegen MHDJ en zijn od is super vergeleken met zijn puntenaantal.
2- Atomic skull - wie gaat het ooit nog inhalen?
3-

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1-[BP] - schiet omhoog
2-modus - Blijft het goed doen
3-

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- vorteks - hoe lang gaat die het nog volhouden?
2- -
3- -

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- meni - ODA up en MHDJ down.
2- robryman - die irritante speler ligt stil nu :p
3- modus - vorteks is going down


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- MHDJ - aanvallen sturen die we blocken en dan niet eens dodgen???
2- chulll - al zijn offence op ons dumpen op voorgestackte dorpen
3-

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1- de odd stijging van vorteks
2- de val van toast
3-

Meest Veelbelovende Speler van maart - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1- meni - gaat eindelijk weer goed
2- hansgaaltje - beter dan jullie denken
3- sharbelsz - top speler


Welke speler heeft het beste cluster?
1-robryman
2- .lost cause
3- ik niet :(

Dorpen pakken van een speler die zo goed als gestopt is? van een account waar geen troepen in staan?
Dat is het zelfde als internen?

Vandaar die odd stijging van 4 mil? Geen troepen toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een verkorte versie van mijn kant af:

Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Gonnor, voor zijn vertrek. :(
 

DeletedUser

Guest
Verdediger van de maand

Vooral Betty Blue en ook JK989 horen hier miss wel thuis
Niet alles in Cas! is slecht zoals jullie denken
 

DeletedUser59624

Guest
Verdediger van de maand

Vooral Betty Blue en ook JK989 horen hier miss wel thuis
Niet alles in Cas! is slecht zoals jullie denken

Ja qua verslagen tegenstanders misschien :rolleyes: stacken kan iedereen. Maar Jk heeft niks lopen snipen hoor. En ik timde niet eens heel sterk. Dus of je nu kunt zeggen dat ze goede verdedigers zijn....(overigens weet ik dit van Betty Blue niet hoor, nog niet tegen gespeeld) Hij hield zich niet slecht staande hoor, dat hoor je mij niet zeggen maar het is nu ook niet zo dat ze zo opvallend goed waren qua snipen en stacken etc. dat ze in deze lijst horen naar mijn idee ;)

Maar het is de bedoeling mensen dat je een heel lijstje maakt en niet 1 ding eruit pakt en dan ook nog eens stamgenoten erin gaat zetten.
 

DeletedUser

Guest
Ja qua verslagen tegenstanders misschien :rolleyes: stacken kan iedereen. Maar Jk heeft niks lopen snipen hoor. En ik timde niet eens heel sterk. Dus of je nu kunt zeggen dat ze goede verdedigers zijn....(overigens weet ik dit van Betty Blue niet hoor, nog niet tegen gespeeld) Hij hield zich niet slecht staande hoor, dat hoor je mij niet zeggen maar het is nu ook niet zo dat ze zo opvallend goed waren qua snipen en stacken etc. dat ze in deze lijst horen naar mijn idee ;)

Maar het is de bedoeling mensen dat je een heel lijstje maakt en niet 1 ding eruit pakt en dan ook nog eens stamgenoten erin gaat zetten.

Een heel lijstje maken kost teveel tijd haha gewoon even mededelen dat ze vergeten worden
 

DeletedUser

Guest
Het is toch schattig om te zien dat ze denken dat de dorpen van mijn target kunnen internen en ook nog dorpen van mij kunnen afsnoepen:$:D

Hoppa weer 4 edels dood:D

erg lachwekkend:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan