Maart awards

  • Topicstarter KiiD-KiLLiONAiRE777
  • Startdatum

DeletedUser58654

Guest
Speler van de Maand - Wie heeft er in maart het meeste van zichzelf laten zien?
1- Grumpy old noob
2- Rejoin
3- Thomas410

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1- Modus
2- ~TNW~
3- Huh?

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- JK989
2- Try-Before-You-Die
3- Whitetribe

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Rejoin
2- The Rots
3- Thomas410


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- momo12
2- Try-Before-You-Die
3- Whitetribe

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1- Begin van de massa op CAS.
2- Het blijken dat CAS geen top 5 waard is
3- dat TLD in ons midden is gekomen :D

Meest Veelbelovende Speler van maart - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1- Thomas410 (zeker, ik heb veel groei in hem gezien afgelopen weken qua ervaring)
2- Rejoin (Hij komt telkens terug in de oorlog :()
3- Whizkers (Blijft als enige nog rustig in CAS!


Welke speler heeft het beste cluster?
1- Rejoin
2- Jk989 (wat er van over is)
3- 2Magere Heim2

Rover van de maand? Wie heeft er volgens jou extreem goed zijn best gedaan met Roven deze maand?
1- doe ik niet aan
2-doe ik niet aan
3-doe ik niet aan

Plunderaar van de maand? Wie plunderde volgens jou de meeste dorpen of plunderde het best zijn dorpen?
1-doe ik niet aan
2-doe ik niet aan
3-doe ik niet aan
 

DeletedUser59657

Guest
Speler van de Maand - Wie heeft er in maart het meeste van zichzelf laten zien?
1-Atomic
2-Rejoin
3-Lost

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1-Modus
2-Huh?
3-~TNW~

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-Vorteks heeft een mooie odd :p
2-Betty
3-JK989

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-Rejoin
2-Lost
3-Oklock


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-Vorteks die lijkt te breken ...(veel dorpen verloren)
2-Alle mensen die het af verlaten
3-1 april grap

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1-TDL bij ons
2-Cas is voor het eerst in actie
3-mijn nieuwe co (hoppy :D)

Meest Veelbelovende Speler van maart - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1-Rejoin
2-Wildekiller
3-TDL


Welke speler heeft het beste cluster?
1-Nuevo
2-Rejoin
3-TLD(ook al kan het niet):D

Rover van de maand? Wie heeft er volgens jou extreem goed zijn best gedaan met Roven deze maand?
1-Atomic
2-Grumpy
3-Antoe

Plunderaar van de maand? Wie plunderde volgens jou de meeste dorpen of plunderde het best zijn dorpen?
1-Atomic
2-Antoe
3-Grumpy

TLD = joker
 

DeletedUser59624

Guest
Speler van de Maand - Wie heeft er in maart het meeste van zichzelf laten zien?
1- Grumpy old noob
2- Rejoin
3- Thomas410

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1- Modus
2- ~TNW~
3- Huh?

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- JK989
2- Try-Before-You-Die
3- Whitetribe

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Rejoin
2- The Rots
3- Thomas410


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- momo12
2- Try-Before-You-Die
3- Whitetribe

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1- Begin van de massa op CAS.
2- Het blijken dat CAS geen top 5 waard is
3- dat TLD in ons midden is gekomen :D

Meest Veelbelovende Speler van maart - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1- Thomas410 (zeker, ik heb veel groei in hem gezien afgelopen weken qua ervaring)
2- Rejoin (Hij komt telkens terug in de oorlog :()
3- Whizkers (Blijft als enige nog rustig in CAS!


Welke speler heeft het beste cluster?
1- Rejoin
2- Jk989 (wat er van over is)
3- 2Magere Heim2

Rover van de maand? Wie heeft er volgens jou extreem goed zijn best gedaan met Roven deze maand?
1- doe ik niet aan
2-doe ik niet aan
3-doe ik niet aan

Plunderaar van de maand? Wie plunderde volgens jou de meeste dorpen of plunderde het best zijn dorpen?
1-doe ik niet aan
2-doe ik niet aan
3-doe ik niet aan

Alleen maar mensen bij jou uit de buurt. :p JK hoort er helemaal niet bij joh. Beste standgehouden (niet best gestackt) :D
 

DeletedUser58654

Guest
Alleen maar mensen bij jou uit de buurt. :p JK hoort er helemaal niet bij joh. Beste standgehouden (niet best gestackt) :D

ik bemoei me ook alleen maar met oost W22, de rest van de wereld boeit me niet en heeft me nog nooit geboeid :eek:
ik let alleen op C27,28,37,38,39,47,48,49,57,58,59,67,68,69,77,78,79 danku :D
 

DeletedUser

Guest
Lekker weer lijstjestijd!

Speler van de Maand - Wie heeft er in maart het meeste van zichzelf laten zien?
1- gothwings zowel in off en deff laten zien dat toast nummer 1 onwaardig is
2-stijnmakesware:) voor zijn leuke bijdrages elke week voor het weekblad toeval of niet hij heeft deze week intervieuw over cas cas valt paar weken terug met toast toast valt:p
3-tja moet ik toch atomic zitten vrij standaard maar hoort er elke maand wel bij

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1-modus terug waar iedereen ze eigenlijk al zag staan plek 1
2-moet ik toch me eigen stam melden (fear ) stabiele middenmoter die grotendeels de val van toast heeft veroorzaakt.
3-huh? een van de stabielere stammen van deze wereld

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-gothwings uitleg al gegeven
2-vortex kan je niet omheen:)
3-toast:) elk dorp wat geedelt werd zag je toch dat er os aan kwam ( veel te laat haha:)

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- bp met zijn alle mhdj flink schade toegebracht
2-gothwings : naast het vele deffen toch ook vele dorpen van andel afgepakt .
3-rejoin eindelijk een keertje aanvaller van de dag


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1- de vallen van cas en toast:) de een wat dichter bij gemaakt dan de ander maar toch kwam toast voor mij het meest onverwacht ( snel opgegeven )
2-de 1 april grap van modus gelukkig was het niet echt ( wat al snel werd gedacht binnen in onze stam ) anders krijg je zo een saaie wereld als w10 nu ( waar het wel echt is uitgevoert)
3-het stoppen van rejoin:<

Meest Veelbelovende Speler van maart - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1-atomic welke wereld zal die nu gaan inhalen?
2-gothwings meerdere massa's opvangen en in totaal 0 dorpen verliezen
3-/


Welke speler heeft het beste cluster? let ik niet echt op :p maar als ik dan toch 3 namen moet noemen
1-rejoin
2-begaaiers
3-stijnmakesware heb je nog wel farms over :p

w22 detoost
 

DeletedUser59657

Guest
doomlike zei:
Speler van de Maand - Wie heeft er in maart het meeste van zichzelf laten zien?
1- gothwings zowel in off en deff laten zien dat toast nummer 1 onwaardig is
2-stijnmakesware:) voor zijn leuke bijdrages elke week voor het weekblad toeval of niet hij heeft deze week intervieuw over cas cas valt paar weken terug met toast toast valt:p
3-tja moet ik toch atomic zitten vrij standaard maar hoort er elke maand wel bij



Welke speler heeft het beste cluster? let ik niet echt op :p maar als ik dan toch 3 namen moet noemen
1-rejoin
2-begaaiers
3-stijnmakesware heb je nog wel farms over :p

w22 detoost

Dank, schrijf met plezier :D
Ik heb nog genoeg bb , gisteren nog plunderaar gehaald:p

Mooi lijstje voor de rest
 

DeletedUser58575

Guest
:p
Wil niet veel zeggen, maar plunderaar halen is een kwestie van een kwartiertje nolifen met farm assistant, of met sangu package en fakes op 1 dorp... ;)
 

DeletedUser58575

Guest
Deed ik op W18 ook altijd. Als ik een dagje geen aanvaller of grootmacht kon halen (hetgeen niet vaak was) en ik had geen zin om te farmen voor rover, dan ging ik gewoon even een kwartiertje aan de slag met sangu package en fakes, en dan had ik toch nog 1 awardje:)
 

DeletedUser59657

Guest
Dat mocht je wel niet zeggen!
Ik gebruik geen farm-assistent en sangu package(toch niet voor te farmen) ....
 

DeletedUser58575

Guest
Gewoon een defdorpje dat naast een barbje ligt gebruiken om 100 fakes mee te versturen. Doe dat 50 keer en je bent in 10 minuutjes 5000 plunderingen ;)
 

DeletedUser59657

Guest
Een contaminatie
je hebt ... of je bent ... rijk:p

Maar dat doe ik ook niet want ik farm echt voor gs :p
 
Bovenaan