M. vs Anl2

DeletedUser77260

Guest
Maar weer even terug op topic:
Zijde 1:
Stammen: M.
Zijde 2:
Stammen: Never*, Anl 2
Spelers: cleonito, smaussie, .DuctTape, Michel0495

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 11,162
Kant 2: 17,019
Verschil: 5,857

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 50
Kant 2: 7
Verschil: 43

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 76,377,072
Kant 2: 104,895,587
Verschil: 28,518,515

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 288,282
Kant 2: 45,543
Verschil: 242,739

chart

en de leavende leden staan er uiteraard bij, sommige na een uurtje maar weer eruit gestapt ^^

Stamveranderingen
 

DeletedUser21870

Guest
Ik wil voor de vertrokken leden wel even melden dat smaussie en ductape eindelijk ontslagen zijn na langdurig/veelvuldige inactiviteit(had al veel eerder moeten gebeuren eigenlijk), cleonito is vertrokken wegens problemen met de leiding(enigzins gerelateerd aan de oorlog) en die michel heb ik nooit gezien op het forum, of waar dan ook, dus die zal wel niet gemist worden:p

De 2 aangenomen leden die meteen weer vertrokken kan ik niks over zeggen, die hebben geen reden van vertrek gegeven(of het moet naar de leiding gestuurd zijn, maar dat weet ik niet) en die supergothic was ook al geregeld inactief en is dus op bb gegaan.

De eerste die vertrokken(acer2000 en junglestorm) zijn inderdaad oorlogs gerelateerd(de een is gevlucht en de ander had iets in gedachte maar dat is anders verlopen dan gedacht(nee, ik ga niet zeggen wat het was)

Weinig leden die dus vanwege de oorlog vertrokken zijn, de meeste omdat er eindelijk iets gebeurd bij de leiding tegen de inactiviteit(wat dus al veel eerder had moeten gebeuren).
 

DeletedUser77260

Guest
Mooi verweer, maar je zult moeten toegeven dat het allemaal wel héél toevallig is :D
 

DeletedUser62436

Guest
tja, als je naar de geschiedenis van Anl kijkt, veel spelers komen en gaan daar. Is volgens mij een gewoonte in die stam :p
 

DeletedUser71298

Guest
cleonito is vertrokken wegens problemen met de leiding(enigzins gerelateerd aan de oorlog)

Dammit, wou me net gaan mengen in deze oorlog om juist cleonito aan te pakken.
Heb nog een hele mand met appels te schillen met hem
 

DeletedUser62436

Guest
zou ik ook doen als ik tegenover M. stond, dan heb je toch geen kans op overleven :X
 

DeletedUser21870

Guest
stamoverzicht zei:
jesquy (verwijderd) werd door inactiviteit verwijderd.
Snap niet dat die niet eerder gekickt is wegens inactiviteit, zoals de rest.
 

DeletedUser21870

Guest
Ik zou het niet weten, ik ben zelf net actief genoeg om licht te groeien en een groen bolletje te behouden:eek:
 
Bovenaan