M. vs Anl2

DeletedUser70174

Guest
Moeten we weerstad bieden dan? Anders moeten wij ook maar eventje gaan ossen. Maar als jullie een of twee spelers aan gaa vllen is dit ook geen wonder.
En ik heb zelf nog geen aanval gezien...

Neejoh, waarom zou je dat doen??
Waarom zou je dat doen in een stam??
 

DeletedUser44403

Guest
Bestaat er ier gene Like button? :p
Kvind zen reactie echt wel grappig eig xp
 

DeletedUser77260

Guest
Misschien, maar ik denk dat jij ook wel op del mag... vindt jou niet bepaald goed:)
Als jullie zo door blijven gaan redden jullie het toch niet!

Hoog van de toren voor iemand die op een wereld speelt voor vlaggen en dus niks laat zien.. Met één confirmed acc van 1.9m?

Maar laat vooral dingen zien ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74966

Guest
Hehe, gekke kerels die Never. Gaan ze meerdere stammen zitten dwarsbomen?

Maar ach, wat wil je dan met zo veel leden over een zo groot gebied ;)
 

DeletedUser66999

Guest
Ik heb trouwens zeer veel bewondering voor de manier waarop jullie nieuwe leden aanwerven!

stamveranderingenANL2

Wij verklaren de oorlog (22maart), de dag erna vlucht er iemand, de dag daarna vlucht er weer iemand en een weekje erna nog iemand, van de 2 leden die jullie dan weer aanwerven om het verlies te compenseren hebben jullie Icescreamble toch meer dan een uur kunnen wijsmaken dat jullie het wel redden ;)

En even om het 'argument' te weerleggen dat we maar 2-3 spelers van jullie aanvallen, er zijn ook maar een 3-tal spelers van ons die jullie aanvallen. Als jullie meer willen hoef je het maar te vragen
 

DeletedUser72576

Guest
Ik heb trouwens zeer veel bewondering voor de manier waarop jullie nieuwe leden aanwerven!

stamveranderingenANL2

Wij verklaren de oorlog (22maart), de dag erna vlucht er iemand, de dag daarna vlucht er weer iemand en een weekje erna nog iemand, van de 2 leden die jullie dan weer aanwerven om het verlies te compenseren hebben jullie Icescreamble toch meer dan een uur kunnen wijsmaken dat jullie het wel redden ;)

En even om het 'argument' te weerleggen dat we maar 2-3 spelers van jullie aanvallen, er zijn ook maar een 3-tal spelers van ons die jullie aanvallen. Als jullie meer willen hoef je het maar te vragen

En dan hebben ze als rekruut ook nog icescreamble en mila47 genomen :D die hebben zeker niet eerst even gekeken naar hun stats :p
 

DeletedUser62436

Guest
hahaha ja die stamveranderingen houd ik dus ook wel is in de gaten. Die van never zijn net zo lach wekkend, telkens als ze iemand verliezen zoeken ze de eerste de beste noob erbij om maar aan de 40 leden te blijven :p
Ik durf te wedden dat het een erg stabiele stam is :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
264
hahaha ja die stamveranderingen houd ik dus ook wel is in de gaten. Die van never zijn net zo lach wekkend, telkens als ze iemand verliezen zoeken ze de eerste de beste noob erbij om maar aan de 40 leden te blijven :p
Ik durf te wedden dat het een erg stabiele stam is :rolleyes:



toto'tje

Als ze stabiele stam zijn krijg je 1000 keer je inzet terug.
Als ze geen stabiele stam zijn krijg je 0.98 keer je inzet terug.(ze moeten toch nog zelf wel een beetje winst behouden)
 
Bovenaan