Loyalty, A Strength Like No Other

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74452

Guest
16axwdz.jpg

Flink lang is eraan gewerkt, een wonderbaarlijk meesterwerk dat we mogen aanschouwen in dit nieuwe jaar. Vaak werd er gevraagd aan Artje, wat zijn jouw goede voornemens voor het nieuwe jaar? En Art, gedreven als hij is, dacht bij zichzelf “Ik wil iets betekenen voor w46, iets doen wat alles voorgoed zal veranderen”. En zo gezegd zo gedaan, 4 volledige weken lang heeft hij zijn best gedaan om w46 voorgoed te veranderen; en ik moet zeggen... Het is hem gelukt!

Ondertussen streek de tijd voorbij, en Art was druk bezig met te denken welke spelers het meest in aanmerking kwamen voor een nieuwe stam. Hij heeft tot wel 50 spelers gedurende 2 weken lang gevolgd, hun verleden gecheckt en gekeken hoe capabel deze spelers waren om het tot een later stadium te brengen. Hieruit kwamen er 20 spelers waarvan Art dacht: “moest ik hen kunnen overtuigen om zich samen te voegen in 1 stam, heb ik mijn goede voornemens voor 2016 bereikt. Dit zijn de mensen die de wereld gaan veranderen, en ik ga hen daarbij helpen.”
Art ging dus aan het werk, ging eens polsen bij iedereen hoe het ervoor stond en of ze eventueel interesse zouden hebben in een nieuwe stam. En ik denk dat ik niet meer zal moeten zeggen dat hier vrij tot zeer positief op gereageerd werd. De stammen hier op w46, en dat zou ik je niet moeten verduidelijken, stonden er vrij slecht voor. Jullie hebben waarschijnlijk al wel mijn posts jegens .Super gelezen, waaruit bleek dat de stam gewoon amper aan elkaar hing en maar wat deed. Paris. was ook geen topstam, ook al dachten jullie van wel, het feit dat Decay of Reality er uit weg ging zegt al genoeg. Paris. zou het nooit ver schoppen, en dat wist iedereen, alleen is het nu gebleken. Ze zijn voor een betere stam geweken.
Nu ik enkele voorbeelden gegeven heb van stammen die gefaald hebben deze wereld wil ik jullie nu al zeggen, de spelers die vanuit deze stammen samen komen, gaan w46 voorgoed veranderen.

Rather all together, taking care of each other, than being separated.
Daar draaide het voornamelijk om. Iedereen zag het zitten om met elkaar samen te gaan werken, meer zelfs, iedereen keek er enorm naar uit. En nu is het eindelijk zover, een groep hechte vrienden is bij elkaar gekomen, wij zijn bereid om zij aan zij, koste wat het kost, te strijden tot we erbij neervallen. Dat is dan ook het motto van onze stam. Onze sterkte bestaat eruit dat we bereid zijn om voor elkaar door een vuur te gaan, en als dat nog niet genoeg is om er lekker in te blijven rollen, tot we zelf helemaal in de fik staan. Want zeg nu zelf, is er een betere sterkte dan loyaliteit? Een groep spelers, die loyaal is aan elkaar, alles doet voor elkaar; die krijg je niet kapot. Dit in gedachte genomen was het niet moeilijk om een gepaste stamnaam te vinden. Artje is een beetje geobsedeerd door het Romeinse beleid, ‘the great Roman army’ die elke andere stam aan zich liet knielen. Daarom wou hij koste wat het kost een Latijnse naam hebben zodat hij zichzelf in die sferen kon begeven en denken, of nee, hopen dat wij ook een Roman army zouden zijn, en iedereen genadeloos zouden kapot maken. Dus hij zette zijn co, Eelco, aan het werk die ging denken en denken, tot hij plots de gepaste stamnaam vond: “Strength Through Loyalty” vertaald naar het latijn als “Fortius Quo Fidilius” .
Fortius Quo Fidilius, de perfecte naam vonden ze, ForQuo was dan ook een logische tag. Nu moest er niet veel meer gebeuren, er was al gepolst voor interesses, er was al een stamnaam, wat moet er nog meer zijn? Nou, nog genoeg, dus blijf rustig verder lezen :D.

Quid vesper ferat, incertum est.
Of voor zij die geen latijn kennen, “Wat de avond zal brengen, is ongewis”. Niemand weet wat deze stam allemaal gaat verwezenlijken, niemand weet of deze stam niet gewoon over een maand uit elkaar valt en het gewoon een dikke flop was. Niemand weet ook maar iets wat de toekomst zal brengen voor ForQuo. Maar wat wij wel weten is dat we ons best zullen doen om te laten zien dat het niveau van tw nog niet verdwenen is en er nog steeds mensen rondlopen die anderen een lesje kunnen leren. De stam staat voor verandering, een verandering die w46 in 2016 zal ondergaan.
Ik wil jullie eigenlijk wel vragen, wat zijn jullie goede voornemens voor 2016? Laat ik even die van ForQuo opsommen:
- We hopen dat er meer niveau op w46 gaat komen, en dat gaan we er hoogstpersoonlijk in brengen.
- We hopen dat er meer moreel verantwoorde daden gaan komen, geen stabgedrag of wat ook, dat zal genadeloos afgestraft worden.
- Minder geknoei op het AF, er zal vanaf nu meer P&P gemaakt worden ipv al dat onnodig gespam.
Met deze 3 voornemens kunnen we al ons steentje aan w46 bijdragen, en wij hopen natuurlijk ook dat jullie ook jullie steentje bijdragen!

Uiteraard gaat een nieuw jaar niet enkel gepaard met goede voornemens, maar natuurlijk ook met de welgekende nieuwjaarswensen. ForQuo wil jullie allen het beste toewensen in dit nieuwe jaar, opdat jullie gezond blijven (ziektes zijn nooit leuk, voor niemand), dat jullie veel geluk mogen hebben het komende jaar, een goede vriendin zoals de oudjes onder ons wel meestal zeggen en natuurlijk aan zij die meespelen aan de kansspelen, opdat jullie dit jaar de jackpot mogen winnen!
Maar uiteraard is er meer dan enkel wensen voor jullie rl leven, er bestaat ook nog de geweldige wereld van Tribal Wars. We wensen jullie op w46 veel voorspoed toe, dat jullie niet gestabd worden of dergelijke, dat vooral alles eerlijk verloopt dus.

Omdat niet alles voor eeuwig bestaat, zal ik jullie moeten teleurstellen of juist gelukkig prijzen. Ik heb mijn zegje gedaan over het ontstaan van ForQuo, een stam die w46 voorgoed zal veranderen. En wellicht heb ik gelogen over het feit dat niet alles voor eeuwig kan bestaan, sommige zaken blijven altijd hangen.

We stand for loyalty, We stand for changing, We stand forever.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
word ik toch niet bepaald warm van hoor xD
 
Reactiescore
111
Ziet er grappig uit :)
Ben benieuwd of ze het niveau zoals aangegeven omhoog kunnen krijgen
 
Reactiescore
1.075
met spelers als gamebreak en lemarcq zie ik het toch somber in :D
 

DeletedUser74005

Guest
Mooi stukje Kong! Ik ben benieuwd wat jullie dit jaar gaan brengen!
 

DeletedUser74650

Guest
Dankjewel Andy, leuk stukje. Hij is goed gelukt.
 
Reactiescore
241
Fantastisch gelukt :)
 

DeletedUser

Guest
Mooi geschreven stukje Kong. Toch zag je dit al een tijdje aankomen, je merkte het al aan de omgang in de stam etc.

Ben benieuwd hoe het jullie zal vergaan, ziet er in ieder geval veel belovend uit. Succes gasten!
 

DeletedUser51467

Guest
Leuk stukje tekst, er is wel niets van inhoud aanwezig in de tekst. Dit is een leuk tekstje als inleiding bij een oorlogstopic, maar nu compleet nutteloos. Toch lijkt het wel een interessante stam om in het oog te houden. Ik vind het op zich wel merkwaardig dat de 2 leiders van de voormalige nummer 1 stam, hun stam zomaar verlaten voor een andere stam. Het stamgevoel is ook ver te zoeken. Qua ligging geef ik de stam echter totaal geen kans. Tenzij er amper goede spelers op deze wereld rondlopen, is deze ligging in dit stadium voor geen enkele stam goed te redden. Toch zie ik ze nog ver komen, maar niet met alle 13 leden die nu aanwezig zijn.
 

DeletedUser8159

Guest
Bedankt voor de humor zo begin van het jaar.
Nu al de grootste faalpost van 2016 :)

Denk dat ik ook maar een apart topic moet maken om mijn stam te promoten.
Ik wens jullie overigens wel al het beste in het nieuwe jaar.
 

DeletedUser76162

Guest
Zeer benieuwd of jullie deze uitspattingen waar kunnen maken.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Lol, dit is waarschijnlijk de slechtste zet die ik ooit in de historie van TW-nl gezien heb.

Wat is de meerwaarde ervan om je zodanig op de voorgrond te plaatsen? Jullie vestigen nu alle aandacht op jullie zelf met een slecht cluster.

Aandacht van alle andere stammen incoming in 3, 2, 1..
 

DeletedUser64057

Guest
Ben benieuwd naar deze stam zie ze eerlijk gezegd binnen 2 maanden weer vallen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan