LoVe

DeletedUser

Guest
Grappig dat mensen nu al beginnen met het zeuren over bewijzen.
Wat valt er in vredesnaam nu nog te bewijzen? Voor al die mensen die dat zeggen, kijk maar eerst of je jezelf nog bewijst. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
een lid van Twir heeft waarschijnlijk al mee dan het dubbel bewezen in tw dan dat jij gedaan hebt, met je "prutstam" in w8 waar iedereen plots uitging :rolleyes:

Volgens mij zit nog steeds iedereen die ik in mijn stam wil hebben in mijn stam hoor.. ;) En er zit zelfs meer aan te komen.. Dus houd het maar in de gaten..

En uhh.. Val me dan aan als je zo een grote mond heb.. Geen woorden maar daden!
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zit nog steeds iedereen die ik in mijn stam wil hebben in mijn stam hoor.. ;) En er zit zelfs meer aan te komen.. Dus houd het maar in de gaten..

En uhh.. Val me dan aan als je zo een grote mond heb.. Geen woorden maar daden!

nu kan je stoer spreken van val me aan, als iedereen 38 punten heeft hé :p
 

DeletedUser

Guest
lol? zo ohoh, iemand post iets?:p zegt meer over degene die het gepost heeft, dan over de stam zelf.....


ahwell, twir staat nu in ieder geval bekend, als je bewijzen wilt dat het waargemaakt wordt, moet je vanzelf maar kijken....
 

DeletedUser11528

Guest
Kunnen mods dit topic sluiten? Iedereen zegt dat wij aandacht nodig hebben terwijl het de buitenstaanders zijn die steeds over ons beginnen. Jaloezie dat je misschien bent afgekeurd?
 

DeletedUser

Guest
Sir Jesse,

als men jou in een stam heeft is het niet moeilijk dat ze lastig gaan doen .
en geen wonder en hoe je hier bezig bent dat je al je eigen mensen overneemt .
neemt toch een groot eer van je weg .
met iemand als jij wil ik zeker niet in men tw leven in 1 stam zitten .
je zegt dat wij onszelf moeten bewijzen ,
ga jij dan maar naar een wereld waar je geen eigen lid overneemt en dan heb je jezelf ook bewezen .
want wij mogen niet ' grote praat ' hebben als stam met goede mensen ,
maar jij wel alleen met wie weet wat je nog allemaal gedaan hebt ..

met vriendelijke groeten .
 

DeletedUser

Guest
in mijn ogen heeft love aka twir zich al genoeg bewezen:p
als een stam die niks goed kan uitvoeren.
ze kunnen niet eens een geheimpje bewaren.
de enige kans voor hun om in de top te komen was om niet op te vallen:D
en zelfs dat verknallen ze.

nou leuk nu een slotje want ze zijn dit topic niet waardig

er is nog niks gebeurd en je begint al zo :s
 

DeletedUser

Guest
Sir Jesse,

als men jou in een stam heeft is het niet moeilijk dat ze lastig gaan doen .
en geen wonder en hoe je hier bezig bent dat je al je eigen mensen overneemt .
neemt toch een groot eer van je weg .
met iemand als jij wil ik zeker niet in men tw leven in 1 stam zitten .
je zegt dat wij onszelf moeten bewijzen ,
ga jij dan maar naar een wereld waar je geen eigen lid overneemt en dan heb je jezelf ook bewezen .
want wij mogen niet ' grote praat ' hebben als stam met goede mensen ,
maar jij wel alleen met wie weet wat je nog allemaal gedaan hebt ..

met vriendelijke groeten .

Kijk naar Wereld 1.. Kijk naar de overnames.. Niemand van eigen stam overgenomen.. En toch stond ik in de top 150.. Dus Dream On..
 

DeletedUser

Guest
Kijk naar Wereld 1.. Kijk naar de overnames.. Niemand van eigen stam overgenomen.. En toch stond ik in de top 150.. Dus Dream On..

top 150 hahaha dat is wel iets om trots op te zijn. Jij hebt volgens mij een grote mond tot ze je aanvallen en dan ga je huilen en zielig doen...
 

DeletedUser

Guest
top 150 hahaha dat is wel iets om trots op te zijn. Jij hebt volgens mij een grote mond tot ze je aanvallen en dan ga je huilen en zielig doen...

Als je niks van me weet, reageer dan niet.. Jij weet niet hoe ik er daar nu voor sta.. En volgens mij niemand. Niemand die speelt hier volgens mij Wereld 1. Dus over Wereld 1 zal ik hier ook niet meer over praten. Dit alleen gezien jullie er niks van weten..
 
Bovenaan