LoVe

DeletedUser

Guest
het enige verschil tussen LoVe en de andere stammen is dat wij veel topspelers hebben, is dat de reden waarom wij binnekort niet meer bestaan?
 

DeletedUser

Guest
het enige verschil tussen LoVe en de andere stammen is dat wij veel topspelers hebben, is dat de reden waarom wij binnekort niet meer bestaan?

dat hangt natuurlijk af wat je definitie van een topspeler is.
maar er zijn meerdere stammen waar "top"spelers inzitten.
in ieder geval , ik denk dat Twir nog wel even blijft bestaan , juist zoals *star
 

DeletedUser16768

Guest
idd,

twir en star hebben beiden sterke spelers in de stam zitten.

Verder hoor ik hier veel mensen zeggen dat we moeten bewijzen in twir, maar dat gaat op dit moment moeilijk.

Wij zijn niet degene die dit topic hebben geopend, dus zeg niet dat wij hier fout zitten. We zijn een stam met ambities, en willen graag hoog eindigen. Er is geen eigendunk of iets dergelijks, wat wij hebben is zelfvertrouwen.

En dat is nodig om hoog te eindigen, misschien redden we het niet. We zullen er in ieder geval alles aan doen, en je kan nu nog niet zeggen dat we een n00b stam zijn.
 

DeletedUser

Guest
idd,

twir en star hebben beiden sterke spelers in de stam zitten.

Verder hoor ik hier veel mensen zeggen dat we moeten bewijzen in twir, maar dat gaat op dit moment moeilijk.

Wij zijn niet degene die dit topic hebben geopend, dus zeg niet dat wij hier fout zitten. We zijn een stam met ambities, en willen graag hoog eindigen. Er is geen eigendunk of iets dergelijks, wat wij hebben is zelfvertrouwen.

En dat is nodig om hoog te eindigen, misschien redden we het niet. We zullen er in ieder geval alles aan doen, en je kan nu nog niet zeggen dat we een n00b stam zijn.

en andersom kan je ook nog niet zeggen dat jullie een topstam zijn zoals je eerder voorbij zag vliegen.
maar je hebt gelijk ik (en niemand anders) kan jullie ook nog geen noobstam noemen.
alleen dan dat jullie plan om onder radar te blijven jammerlijk is mislukt.
 

DeletedUser16768

Guest
nee we zijn nog geen topstam,

dat is onmogelijk zo vroeg in het spel te zeggen. dat ben ik helemaal met je eens.

en helaas is dat plan mislukt ja, maar ja. Dan maar niet in de anonimiteit spelen. We staan door dit voorval wel op de kaart, en iedereen kan voor zichzelf nu kijken hoe die tegen ons aan kijkt. Hoe dan ook in plaats van dat wij wouden dat niemand ons leerde kennen op W9, kent nu bijna iedereen ons. we zullen zien of dit voordelig of nadelig is.
 

DeletedUser

Guest
topspelers in een stam is GEEN topstam...
nu is er nog geen topstam, eerst moet je een paar acties van een stam zien
 

DeletedUser

Guest
topspelers in een stam is GEEN topstam...
nu is er nog geen topstam, eerst moet je een paar acties van een stam zien

De definitie van een topstam volgens mij is:
Een stam met Maximum 45 leden,Die allemaal samen werken en goed georganiseerd zijn,goed gelegen zijn en dat de stam voor de individuele speler gaat.
 

DeletedUser

Guest
De definitie van een topstam volgens mij is:
Een stam met Maximum 45 leden,Die allemaal samen werken en goed georganiseerd zijn,goed gelegen zijn en dat de stam voor de individuele speler gaat.

Max 45 leden is totaal geen definitie van een topstam.
erg lettelijk is een topstam een stam die geranked staat in de top:p
wat velen ermee bedoelen is gewoon een stam met goede leden die samen erg gevaarlijk zijn. dat die vaak minder als 45 leden hebben betekend niet dat elke topstam daaraan moet voldoen.
 

DeletedUser

Guest
Max 45 leden is totaal geen definitie van een topstam.
erg lettelijk is een topstam een stam die geranked staat in de top:p
wat velen ermee bedoelen is gewoon een stam met goede leden die samen erg gevaarlijk zijn. dat die vaak minder als 45 leden hebben betekend niet dat elke topstam daaraan moet voldoen.

een topstam kan ook 100 leden bevatten
 

DeletedUser

Guest
Verder hoor ik hier veel mensen zeggen dat we moeten bewijzen in twir, maar dat gaat op dit moment moeilijk.

heb een uitnodiging van hun ontvangen toen ze al over hun ledenlimiet waren gegaan. dus daar zit niet veel waarheid in......
 

DeletedUser23694

Guest
LOVE,
dit zal onze lord Puntengeyl tevree stemmen. Die probeert ons tot algeheel liefde te bekeren :D
 
Bovenaan