Lock Vs iClips

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Er stoeft niemand, iedereen lacht gewoon met iClips...

1v1 hebben jullie niets bewezen tegen Prime, enkel dat jullie het onder de 2e aanvalsgolf al begaven en dat diplomatie jullie schaakmat heeft gezet. Klasse hoor, de oorlog starten tegen een zwakkere stam (Prime) en hem vervolgens niet alleen verliezen maar ook totaal instorten.

De stam iClips heeft op deze wereld nooit iets bewezen.

Lock heeft zich in elk geval wel bewezen nu, welverdiende 1e plaats jongens!
Mag ik verder vragen aan alle Prime leden om deze topic te laten, het is Lock vs Iclips en wij hebben hier niet echt zaken om zo te spammen.

Groetjes,
Dahrendorf


Hoezo is Prime. een zwakkere stam dan Iclips.
Iclips had 20 leden en Prime 25.
Dus die opmerking van dat wij de oorlog starten tegen een zwakkere stam is onzin.
 

DeletedUser25010

Guest
Dat is nu een goei, je fout toegeven, jullie zitten met de inactieven op korte tijd, CO's die stoppen, leden die eruit stappen (volgens jou en sommige anderen dan toch) en toch zijn wij het die het fout zien. Je stats gaan zwaar in het rood, je verliest leden links en rechts, en toch blijf je erbij dat wij het allemaal fout inzien, ook ik geef het toe ik ben verkeerd.

ICLIPS is de beste, de machtigste en zal nooit of nooit te nimmer onderuitgaan. Jullie waren van in het begin de NR 1 en zullen dat altijd zo blijven. :D:D:D

Komaan jongen, wake up and smell the roses. Iclips is sinds vorige week op het pad naar ancient history, spijtig dat jullie dat zelf niet kunnen inzien. Ik had meer verwacht van zulke spelers.





Dries, jij hebt iets met "poep" zeker :D?

Dries, die halve gaar die 1x in de 3 dagen een x inlogde? Die is er al een paar eeuwen af hoor.

Er stoeft niemand, iedereen lacht gewoon met iClips...

1v1 hebben jullie niets bewezen tegen Prime, enkel dat jullie het onder de 2e aanvalsgolf al begaven en dat diplomatie jullie schaakmat heeft gezet. Klasse hoor, de oorlog starten tegen een zwakkere stam (Prime) en hem vervolgens niet alleen verliezen maar ook totaal instorten.

De stam iClips heeft op deze wereld nooit iets bewezen.

Lock heeft zich in elk geval wel bewezen nu, welverdiende 1e plaats jongens!
Mag ik verder vragen aan alle Prime leden om deze topic te laten, het is Lock vs Iclips en wij hebben hier niet echt zaken om zo te spammen.

Groetjes,
Dahrendorf

Hehe, deze post vind ik enerzijds best grappig. Wat heeft Lock bewezen? Dat ze heel veel aanvallen kunnen sturen en hun edeltjes in 800 MS kunnen timen? 1 vs 1, hebben we inderdaad niet echt iets bewezen tegen jullie, enkel dat de stats flink in het voordeel van iClips waren en dat veel spelers van jullie in top ODD zijn gekomen. Inderdaad, de grote dorp overnamesn bleven uit, maar aangezien jullie met erg veel defence spelen .....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoezo is Prime. een zwakkere stam dan Iclips.
Iclips had 20 leden en Prime 25.
Dus die opmerking van dat wij de oorlog starten tegen een zwakkere stam is onzin.

Prime is/was zwakker, wij hebben steeds gezegd dat we niet het niveau halen van Lock of iClips (bv puntengemiddelde/puntentotaal). Dat is ook niet ons doel.

Wij zijn in deze oorlog slachtoffer geworden van iClips en hebben het met onze teamspirit en brains zo goed mogelijk proberen te doen. Ik denk dat verdere discussie niet nodig is.

@Santa:
Een vlotte interne stamOS noemt men dat, teamspirit.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, deze post vind ik enerzijds best grappig. Wat heeft Lock bewezen? Dat ze heel veel aanvallen kunnen sturen en hun edeltjes in 800 MS kunnen timen? 1 vs 1, hebben we inderdaad niet echt iets bewezen tegen jullie, enkel dat de stats flink in het voordeel van iClips waren en dat veel spelers van jullie in top ODD zijn gekomen. Inderdaad, de grote dorp overnamesn bleven uit, maar aangezien jullie met erg veel defence spelen .....

Nu steek je toch een mes in de rug van al je stamleden, die wel blijven verder vechten.

Dus hun dorpenverlies is volgens jou door zwakke aanvallen van lock?

Ik zou zeggen een beetje respect voor anderen is op zijn plaats hoor, zelfs in een game en al zeker tegenover stamgenoten.

Je blaast je eigen de lucht, je kan nog veel leren van zodiac enz. ;)
 

DeletedUser25010

Guest
Nu steek je toch een mes in de rug van al je stamleden, die wel blijven verder vechten.

Dus hun dorpenverlies is volgens jou door zwakke aanvallen van lock?

Ik zou zeggen een beetje respect voor anderen is op zijn plaats hoor, zelfs in een game en al zeker tegenover stamgenoten.

Je blaast je eigen de lucht, je kan nog veel leren van zodiac enz. ;)

Zodiac verdient zeker respect als je ziet hoe hij doorvecht. En nee, ik steek helemaal geen mes in de rug bij de stamleden die wel doorvechten, ik stop toch zelf ook niet? En als ik zie hoe Lock aanvalt op Zodiac dan hoef ik geen respect te hebben voor die aanvallen. Zodiac verloor helaas te veel defence in het begin maar Lock timed niks, zouden ze dat wel doen zouden de dorpsovernames stukken meer geweest kunnen zijn.

Prime is/was zwakker, wij hebben steeds gezegd dat we niet het niveau halen van Lock of iClips (bv puntengemiddelde/puntentotaal). Dat is ook niet ons doel.

Wij zijn in deze oorlog slachtoffer geworden van iClips en hebben het met onze teamspirit en brains zo goed mogelijk proberen te doen. Ik denk dat verdere discussie niet nodig is.

@Santa:
Een vlotte interne stamOS noemt men dat, teamspirit.

Yep, mijn complimenten daarvoor. :p
 

DeletedUser

Guest
Zodiac verdient zeker respect als je ziet hoe hij doorvecht. En nee, ik steek helemaal geen mes in de rug bij de stamleden die wel doorvechten, ik stop toch zelf ook niet? En als ik zie hoe Lock aanvalt op Zodiac dan hoef ik geen respect te hebben voor die aanvallen. Zodiac verloor helaas te veel defence in het begin maar Lock timed niks, zouden ze dat wel doen zouden de dorpsovernames stukken meer geweest kunnen zijn.



Yep, mijn complimenten daarvoor. :p

Je weet zelf dat zodiac stukken beter is dan jou en je weet zelf ook dat jij al lang zou gestopt zijn.

Als je weet dat zodiac veel dorpen verliest door aanvallen, zullen die aanvallen niet slecht geweest zijn, anders had hij geen dorp verloren.

Het is gemakkelijk om iemand mondeling in de grond te boren, maar je moet opletten dat je al je stamgenoten (vrienden) er niet bij in boort hé.
 

DeletedUser24129

Guest
Zodiac verdient zeker respect als je ziet hoe hij doorvecht. En nee, ik steek helemaal geen mes in de rug bij de stamleden die wel doorvechten, ik stop toch zelf ook niet? En als ik zie hoe Lock aanvalt op Zodiac dan hoef ik geen respect te hebben voor die aanvallen. Zodiac verloor helaas te veel defence in het begin maar Lock timed niks, zouden ze dat wel doen zouden de dorpsovernames stukken meer geweest kunnen zijn.



Yep, mijn complimenten daarvoor. :p

Zodiac heeft enorm veel edels gesniped. Helaas kan Zodiac niet 24/7 online zijn. En ze hebben een redelijk groot front.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, deze post vind ik enerzijds best grappig. Wat heeft Lock bewezen? Dat ze heel veel aanvallen kunnen sturen en hun edeltjes in 800 MS kunnen timen? 1 vs 1, hebben we inderdaad niet echt iets bewezen tegen jullie, enkel dat de stats flink in het voordeel van iClips waren en dat veel spelers van jullie in top ODD zijn gekomen. Inderdaad, de grote dorp overnamesn bleven uit, maar aangezien jullie met erg veel defence spelen .....

Met erg veel defence spelen :confused::) Ik heb sinds zondagavond een vv die jij aanvalt en geloof mij er stond weinig tot geen def in . ( al gecleart door jou stamgenoten ) en nog kon je geen dorp edelen .
 

DeletedUser

Guest
Lolbroeken hier, vooral Goldorac. Alsof ik Lock zou paaien omdat ik er in wil :eek: Ten eerste ben ik gestopt vanwege RL problemen en ten tweede is er voor mij geen andere stam dan iClips :)
 

DeletedUser

Guest
Dit gaat nergens meer over.
Touwtrekken en modder gooien is nergens voor nodig, ik heb al een enkele keer gewaarschuwd dit gaat op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan