Lock Vs iClips

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser37313

Guest
Een wereld kan je net zoals een boek indelen in verschillende delen in mijn ogen. Dat jouw geheugen het niet aankan om te onthouden wat er in het begin van het boek is gebeurd is jouw probleem. Het begin doet er namelijk in mijn ogen wel iets toe, en aangezien W13 nog inderdaad redelijk jong is, is het niet raar om over het begin te praten. Als iets eindigd denk je aan het begin terug namelijk.

Uhm, de paar leden die nu ook zijn gestopt liggen niet eens naast een of andere Lock/Prime lid en krijgen geen eens aanvallen. Dus je hele post is poep en je zegt dat je met feiten komt maar ze kloppen niet, goede feiten heb jij :eek:

Volgens mij heb je een verkeerd kaartje voor je :s
of anders een nieuwe bril

kekkes
gas
double trouble
lieflap (brainbox)

sla je stoffig oud kaartje van w13 (I SPELL: whiskey one tree) eens open, nee Santa, 13 , ......ok, gevonden??
kijk dan eens naar de buren van uw geliefde ex stamgenootjes, euh de buren dat zijn die met een andere naam dan voorgenoemde he. Als je zover gevorderd bent en je bent niet te moe, kijk dan naar de stamtag, doe je best maar eens, je kan het best ;)
 

DeletedUser25010

Guest
Volgens mij heb je een verkeerd kaartje voor je :s
of anders een nieuwe bril

kekkes
gas
double trouble
lieflap (brainbox)

sla je stoffig oud kaartje van w13 (I SPELL: whiskey one tree) eens open, nee Santa, 13 , ......ok, gevonden??
kijk dan eens naar de buren van uw geliefde ex stamgenootjes, euh de buren dat zijn die met een andere naam dan voorgenoemde he. Als je zover gevorderd bent en je bent niet te moe, kijk dan naar de stamtag, doe je best maar eens, je kan het best ;)

Ik heb niet het verkeerde kaartje voor me, enel weet ik meer dan jullie, big difference !

- DT is niet gestopt, praat lekker verder poep!
- Brainbox is niet gestopt, 1 CO is gestopt maar dat maakt Brainbox nog niet stoppend, praat lekker verder poep!
 

DeletedUser37313

Guest
Ik heb niet het verkeerde kaartje voor me, enel weet ik meer dan jullie, big difference !

- DT is niet gestopt, praat lekker verder poep!
- Brainbox is niet gestopt, 1 CO is gestopt maar dat maakt Brainbox nog niet stoppend, praat lekker verder poep!

Rustig maar , je zo niet opwinden ,is niet goed voor je hart :)



Wat zijn de intenties dan van DT?
En wat nu , nu de account van Brainbox minder actief gaat zijn? Nog een inactiever Iclips?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25010

Guest
Rustig maar , je zo niet opwinden ,is niet goed voor je hart :)

En heb je last met je uitwerpselen omdat je steeds "poep" zegt?

Wat zijn de intenties dan van DT?
En wat nu , nu de account van Brainbox minder actief gaat zijn? Nog een inactiever Iclips?

Flauw antwoord, je kan ook je fout toegeven en nee, opwinden doe ik niet. Hoe kom je daar bij?

Wat de intenties van DT zijn moet je aan hem vragen he, ik ga niet voor hem praten.
 

DeletedUser37313

Guest
Flauw antwoord, je kan ook je fout toegeven en nee, opwinden doe ik niet. Hoe kom je daar bij?

Wat de intenties van DT zijn moet je aan hem vragen he, ik ga niet voor hem praten.

leuk het onderwerp Brainbox proberen te ontwijken, maar dat zegt dan ook weer genoeg :p
 

DeletedUser25010

Guest
leuk het onderwerp Brainbox proberen te ontwijken, maar dat zegt dan ook weer genoeg :p

Lijkt mij dat hiervoor het zelfde geld als voor DT, maar snap wel dat jij de link niet kan leggen. Laat ik maar eens even iets quoten wat je net over mij zei en nu zelf doet :eek::

Als je zover gevorderd bent en je bent niet te moe, kijk dan naar de stamtag, doe je best maar eens, je kan het best ;)
 

DeletedUser

Guest
Flauw antwoord, je kan ook je fout toegeven en nee, opwinden doe ik niet. Hoe kom je daar bij?

Wat de intenties van DT zijn moet je aan hem vragen he, ik ga niet voor hem praten.

Dat is nu een goei, je fout toegeven, jullie zitten met de inactieven op korte tijd, CO's die stoppen, leden die eruit stappen (volgens jou en sommige anderen dan toch) en toch zijn wij het die het fout zien. Je stats gaan zwaar in het rood, je verliest leden links en rechts, en toch blijf je erbij dat wij het allemaal fout inzien, ook ik geef het toe ik ben verkeerd.

ICLIPS is de beste, de machtigste en zal nooit of nooit te nimmer onderuitgaan. Jullie waren van in het begin de NR 1 en zullen dat altijd zo blijven. :D:D:D

Komaan jongen, wake up and smell the roses. Iclips is sinds vorige week op het pad naar ancient history, spijtig dat jullie dat zelf niet kunnen inzien. Ik had meer verwacht van zulke spelers.
 

DeletedUser

Guest
Allez alle grote mondjes van Iclips hier tegen de mensen van Prime. Heel volwassen is dat van jullie. Zwakke schakels noemen jullie ze zelf de mensen die stoppen. En als niemand een reden opgeeft (behalve Gas dan, respect daarvoor!!) dan kun je staan zeveren zoveel als je wilt, over privé-redenen enzovoort. Het is alleen heel opvallend dat ineens enkele toppers van Iclips er de brui aangeven nadat ze zwaar onder vuur komen te liggen zowel persoonlijk als op stamgebied.

Dan jullie zelf nog wat gaan uitroepen tot de onbetwistbare heersers van W13, komaan laat me niet lachen jongens. De server gaat hier nog jaren doorgaan, en binnen 3 maand is iedereen Iclips al lang vergeten, behalve de leden (beter ex) zelf. Dus zeur en zever zoveel je wilt, maar mij maak je niet wijs dat in één keer op minder dan een week, 4 tot 5 mensen binnen een stam, die continu onder vuur ligt, allemaal privé-issues hebben en allemaal maar besluiten om te stoppen. Zeg wat je wilt, maar DAT ZIJN DE FEITEN en NIET ANDERS.

Hehe, dat is dan jouw mening.
Elke topper op elke wereld kent iClips ondertussen.

Binnen een jaar zelfs nog, zal die naam rondspoken in de gedachten van ex-leden, en diegenen die van ze verloren hebben in het begin, t.e.m. een maandje geleden.

En wat bazel je nu weer, ik stop helemaal niet, sta helemaal niet continu onder vuur, dus weer heel de basis van de post is poep, en je hele theorie valt in duigen.

Volgens mij heb je een verkeerd kaartje voor je :s
of anders een nieuwe bril

kekkes
gas
double trouble
lieflap (brainbox)

sla je stoffig oud kaartje van w13 (I SPELL: whiskey one tree) eens open, nee Santa, 13 , ......ok, gevonden??
kijk dan eens naar de buren van uw geliefde ex stamgenootjes, euh de buren dat zijn die met een andere naam dan voorgenoemde he. Als je zover gevorderd bent en je bent niet te moe, kijk dan naar de stamtag, doe je best maar eens, je kan het best ;)

Waarom wordt nu WEER mijn naam hier genoemd?
Ik ben vrijwillig uit de stam gestapt, en krijg geen aanvallen meer, en vooral ik ben NIET gestopt.

Rustig maar , je zo niet opwinden ,is niet goed voor je hart :)

En heb je last met je uitwerpselen omdat je steeds "poep" zegt?

Wat zijn de intenties dan van DT?
En wat nu , nu de account van Brainbox minder actief gaat zijn? Nog een inactiever Iclips?

Mijn intenties? Vraag ze me gewoon? Haha, wie hou ik voor de gek, een antwoord krijg je toch niet, zijn je zaken niet.
Brainbox haalt er wel een nieuwe co bij wss, dus inactiever zal het niet zijn, in tegendeel, nieuw bloed=meer activiteit.



leuk het onderwerp Brainbox proberen te ontwijken, maar dat zegt dan ook weer genoeg :p

Wat valt er in godsnaam te ontwijken? Lieflap zit sinds het begin in iClips, en is het beu z'n kloten af te draaien... Iedereen stopt uiteindelijk wel eens hoor, geloof me.

Hehe, dat je dat onderwerp hier nog maar aanhaalt, wat aandacht nodig kerel? Of wil je belangrijk uit de hoek proberen komen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hehe, dat is dan jouw mening.
Elke topper op elke wereld kent iClips ondertussen.

Binnen een jaar zelfs nog, zal die naam rondspoken in de gedachten van ex-leden, en diegenen die van ze verloren hebben in het begin, t.e.m. een maandje geleden.

En wat bazel je nu weer, ik stop helemaal niet, sta helemaal niet continu onder vuur, dus weer heel de basis van de post is poep, en je hele theorie valt in duigen.



Waarom wordt nu WEER mijn naam hier genoemd?
Ik ben vrijwillig uit de stam gestapt, en krijg geen aanvallen meer, en vooral ik ben NIET gestopt.



Mijn intenties? Vraag ze me gewoon? Haha, wie hou ik voor de gek, een antwoord krijg je toch niet, zijn je zaken niet.
Brainbox haalt er wel een nieuwe co bij wss, dus inactiever zal het niet zijn, in tegendeel, nieuw bloed=meer activiteit.





Wat valt er in godsnaam te ontwijken? Lieflap zit sinds het begin in iClips, en is het beu z'n kloten af te draaien... Iedereen stopt uiteindelijk wel eens hoor, geloof me.

Hehe, dat je dat onderwerp hier nog maar aanhaalt, wat aandacht nodig kerel? Of wil je belangrijk uit de hoek proberen komen?

Rustig... Het is echt logisch dat er gespeculeerd wordt over deze zaken, zou iedereen trouwens doen.

Je bent trouwens ook nog laat op :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Rustig... Het is echt logisch dat er gespeculeerd wordt over deze zaken, zou iedereen trouwens doen.

Je bent trouwens ook nog laat op :)

Nee, is niet logisch.

Speculeren is voor watjes die de waarheid niet aankunnen/niet willen weten/te tam zijn om er over te informeren.

Jha duhh, time-werk her en der
 

DeletedUser

Guest
word hier nog lekker warm :D

op acc van gas zit nu wel een ander maar dat wilt niet zeggen dat zijn overlevings kansen groter zijn ....

nieuw bloed niet noodzakelijk actiever, je gebied en buren minder actief dan gaan we nog is op bezoek :D
 

DeletedUser

Guest
Nee, is niet logisch.

Speculeren is voor watjes die de waarheid niet aankunnen/niet willen weten/te tam zijn om er over te informeren.

Jha duhh, time-werk her en der

Je geeft ook nog altijd geen deftige uitleg buiten iedereen hier voor rot uit te schelden. Kan je niet meer misschien, worden de frustraties wat groot. En waarom ben je er dan uit gestapt ? Omdat het zo'n topstam is misschien. Komaan jongen, je bazelt uit je nek en iedereen weet dat hier op het AF. Het enige wat jij en lieflap hier doen is iedereen hier vanuit de hoogte komen behandelen, betwetertjes uithangen en de macho spelen. Awel bewijs in game dan, we zullen nog eens lachen als je binnenkort met 1 dorpje in de rim staat. Kom dan nog eens groot doen hier.
 

DeletedUser

Guest
Nee, is niet logisch.

Speculeren is voor watjes die de waarheid niet aankunnen/niet willen weten/te tam zijn om er over te informeren.

Jha duhh, time-werk her en der

Sorry probeer me niet te verwijten.

Hoe kunnen buitenstaanders de waarheid niet aankunnen/niet willen weten/ te tam zijn om er over te informeren, als jullie niks zeggen. ;)

Je bent slim genoeg om te weten wat speculeren betekent, dus moesten jullie zeggen hoe het zit, kan niemand anders het meer doen. :)
 

DeletedUser2626

Guest
Speculeren ala, Maar speculeren met als doel om propaganda te maken is wat anders. :)
 

DeletedUser34519

Guest
Ik heb niet het verkeerde kaartje voor me, enel weet ik meer dan jullie, big difference !

- DT is niet gestopt, praat lekker verder poep!
- Brainbox is niet gestopt, 1 CO is gestopt maar dat maakt Brainbox nog niet stoppend, praat lekker verder poep!

Dries, jij hebt iets met "poep" zeker :D?
 

DeletedUser

Guest
Elke Prime. speler die hier stoeft over dat ze iClips verslagen hebben neemt zichzelf ontzettend in de maling.

Dat is gebleken want 1V1 was Prime. als pannenkoeken voor ons. Op het moment dat Lock inspringt tijdens de clash krijgen we het moeilijk. 2 grote stammen tegen ons. iClips is niet meer stabiel. Maar dat heeft Prime. aan Lock, de beste stam van W13 momenteel, te danken.

Er stoeft niemand, iedereen lacht gewoon met iClips...

1v1 hebben jullie niets bewezen tegen Prime, enkel dat jullie het onder de 2e aanvalsgolf al begaven en dat diplomatie jullie schaakmat heeft gezet. Klasse hoor, de oorlog starten tegen een zwakkere stam en hem vervolgens niet alleen verliezen maar ook totaal instorten.

De stam iClips heeft op deze wereld nooit iets bewezen.

Lock heeft zich in elk geval wel bewezen nu, welverdiende 1e plaats jongens!
Mag ik verder vragen aan alle Prime leden om deze topic te laten, het is Lock vs Iclips en wij hebben hier niet echt zaken om zo te spammen.

Groetjes,
Dahrendorf
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
komen er nog statistieken enzo?
want dit gezeik is niet meer leuk om te lezen -.-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan