Lijstjes van w59 toppers!

Reactiescore
2.303
Reactiescore
64
We kunnen wel een politieke praatgroep beginnen.. Blijkbaar weten de tw spelers wat het beste is voor het land :p

giphy.gif

MEER LIJSTJES :D
 
Reactiescore
853
Allebei. :p Vooral dat je niet mag stemmen, die 72% geloof ik nog wel is. Ik kwam als hoogste bij beiden D66 en SGP uit, dus heb sws geen vertrouwen in stemwijzers.
Woonachtig in Duitsland, mag dus niet stemmen voor provinciaal, maar wel landelijk en europees.. Beetje krom.

Verder klopt het wel aardig denk ik (in mijn geval), heb vorig jaar ook PVV gestemd en kan me in het algemeen redelijk vinden in wat ik hoor en zie.
 
Reactiescore
1.478
Woonachtig in Duitsland, mag dus niet stemmen voor provinciaal, maar wel landelijk en europees.. Beetje krom.

Verder klopt het wel aardig denk ik (in mijn geval), heb vorig jaar ook PVV gestemd en kan me in het algemeen redelijk vinden in wat ik hoor en zie.
Ah, op die manier. Ik had al niet verwacht dat je minderjarig was haha.
 
Reactiescore
537
Ah, op die manier. Ik had al niet verwacht dat je minderjarig was haha.

Hij heeft vorig jaar pvv gestemd, dus is niet minderjarig.
Inwoner in een ander land dus. Je moet in een Nederlandse provincie wonen om te stemmen voor de PS
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Nou we hebben nog 14 dagen langer voor lijstjes. Onze stam droeftoeter Devin vond het, tegen zijn beloftes in, nodig om de stam alsnog te verlaten enkele uren voor het einde, alleen maar om AL zijn stamgenoten inclusief 'al die vrienden van hem' te naaien. Hij hoeft zich wat mij betreft nergens meer te tonen op de community, doet hij dat wel - kom ik persoonlijk het leven daar zuur maken en elke vorm van toekomst vergooien. Met dit lage gedrag vanuit Devin bevestigd hij alleen maar dat hij die straf verdient had en nog altijd rot is van binnen - kan ik mezelf toch weer een schouderklopje geven voor de keuze om wel te vervolgen. Hadden we nu maar optie drie gestemd, je direct voor Roguieas vervangen, dan was de wereld morgen dicht en hadden we je per definitie uitgesloten van winst of een ranking in de top 15 an sich. Jammer genoeg zijn de meeste te goedaardig geweest, waaronder ik, dat we niet zo ver wilde gaan.
 
Bovenaan