Lijstjes van w59 toppers!

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.404
of je liet hem rechtvaardig 3e worden. en de sukke niet tegen de afspraken in laten uitbouwen.

als het nou daar om ging oke. Maar wat jij (en devin ook) niet schijnen te begrijpen is dat dat het hele punt niet is. Het ging er om hoe er vervolgens mee werd omgegaan, en daarvoor werd binnen de stam een straf besproken, die toereikend zou moeten zijn.

Effectief is het niet gebleken, want je kan niet leren van iets als je weigerd te erkennen waar de fout is gemaakt.
 
Reactiescore
3.457
Dacht dat hij wel wat verstandiger was geworden na zijn aktie op w56,maar nee >.<
 

DeletedUser3809

Guest
of je liet hem rechtvaardig 3e worden. en de sukke niet tegen de afspraken in laten uitbouwen.

Maar noobstiaan zelf ging toch ook tegen de afspraken in OD boosten? Daarmee zou hij, als de wereld vandaag geeindigd was, eigenlijk onterecht boven ons hebben gestaan. Niet dat ons die rang wat boeit, maar toch gek dat noobstiaan zelf gaat boosten als hij er zo'n heisa/scheldverhaal/zielige verhalen ophangen doet over iemand die uitbouwt.

Maargoed jij ziet volgens mij stamgenoten als een soort makkelijker target dus misschien heb je ook gewoon niet zoveel recht van spreken.
 

DeletedUser78972

Guest
Maar noobstiaan zelf ging toch ook tegen de afspraken in OD boosten? Daarmee zou hij, als de wereld vandaag geeindigd was, eigenlijk onterecht boven ons hebben gestaan. Niet dat ons die rang wat boeit, maar toch gek dat noobstiaan zelf gaat boosten als hij er zo'n heisa/scheldverhaal/zielige verhalen ophangen doet over iemand die uitbouwt.

Maargoed jij ziet volgens mij stamgenoten als een soort makkelijker target dus misschien heb je ook gewoon niet zoveel recht van spreken.

Wat lul je nou ? Ik heb niemand ingehaald en zou dat ook niet gedaan hebben.
Wel kwam ik dichterbij colla
Boven jullie heb ik altijd al gestaan ezel.
 

DeletedUser3809

Guest
Wat lul je nou ? Ik heb niemand ingehaald en zou dat ook niet gedaan hebben.
Wel kwam ik dichterbij colla
Boven jullie heb ik altijd al gestaan ezel.

En als je niet had geboost hadden we je ingehaald, lamdwaas. Leer eens rekenen svp, je staat maar 9M voor.

Daarnaast heb je letterlijk zelf in de chat het gehad over dat je eerste wou worden enzo. Je begrijpt dat we dingen kunnen onthouden? Dus kom maar niet met rare smoesjes dat je niemand wou inhalen.

Aan het einde zal je nu natuurlijk nog wel meer voorstaan maar in rang helpen we je van de eerste pagina af.
 

DeletedUser78972

Guest
Als jullie niet geboost hadden stond je nog verder onder me lol.

En ja is prima hoor rang kan me gestolen worden want die is eigenlijk al gestolen van me.

En nee ik ga niet veel verslaan want al me def tech lvls zijn nu nog allemaal 1 en off alles 3 lol
 
Reactiescore
5
Maargoed jij ziet volgens mij stamgenoten als een soort makkelijker target dus misschien heb je ook gewoon niet zoveel recht van spreken

Ha Ha komt die line weer, naprater.

nog 1 keer speciaal voor jou. er was intern besloten dat josjeT en depipi de desbetreffende speler mochten overnemen, echter hadden ze geen clears hiervoor ofja te weinig. dus besloot ik ze te helpen met het clearen om zo hun save zone te realiseren :)

mvg
 

DeletedUser3809

Guest
Als jullie niet geboost hadden stond je nog verder onder me lol.

En ja is prima hoor rang kan me gestolen worden want die is eigenlijk al gestolen van me.

En nee ik ga niet veel verslaan want al me def tech lvls zijn nu nog allemaal 1 en off alles 3 lol

Kun je uberhaubt tellen? Als je 20M boost en je staat 10M voor, wat stond je dan zonder?

Of denk je, dat als wij een race houden wie t verste rent in een uur. Dat als jij dan eerst voorop loopt, maar iemand begint je in te halen, dat je dan even een auto kunt pakken, 10 kilometer doorrijd, en dan kan zeggen: ja ik stond eerst ook al voor dus ik win niet vanwege het autorijden?

Maargoed ondertussen weet ik dat jij uberhaubt niet in staat bent een fout te erkennen, vandaar ook weer je aandachtzoekerij hier.

Ha Ha komt die line weer, naprater.

nog 1 keer speciaal voor jou. er was intern besloten dat josjeT en depipi de desbetreffende speler mochten overnemen, echter hadden ze geen clears hiervoor ofja te weinig. dus besloot ik ze te helpen met het clearen om zo hun save zone te realiseren :)

mvg

Ja vandaar dat je ondertussen ex stamgenoten ook op het forum je kwamen nomineren voor slechtste stamgenoot ooit daarover.
 

DeletedUser78972

Guest
Ik heb altijd ruim voor gestaan zelfs nog toen jullie die boostwar hadden met colla lol
Dus je kan hoog of laag springen maar je heb nooit meer OD gehad naab.
Mocht je willen
 

DeletedUser69389

Guest
Ik heb altijd ruim voor gestaan zelfs nog toen jullie die boostwar hadden met colla lol
Dus je kan hoog of laag springen maar je heb nooit meer OD gehad naab.
Mocht je willen
De statistieken vertelden anders wat anders....
 

DeletedUser3809

Guest
Ik heb altijd ruim voor gestaan zelfs nog toen jullie die boostwar hadden met colla lol
Dus je kan hoog of laag springen maar je heb nooit meer OD gehad naab.
Mocht je willen

Tjaphoofd, ik leg je nu al 2x uit dat we je ingehaald hadden als jij niet was gaan boosten. Omdat wij op het laatst nog vijanden gingen aanvallen en jij intussen een stab ging voorbereiden kennelijk.
Ondertussen heb jij 20M geboost en wij, wat, 3? En het verschil is 9M. Je snapt toch dat als je dat er allemaal afhaalt wat er dan gebeurt?

Ik dacht dat m'n vergelijking met een race nog wel duidelijk genoeg was, maar ik zal hem nog een keer kopieren. Probeer dat eens rustig te lezen.
Hier ik kopieer het zelfs voor je.

Of denk je, dat als wij een race houden wie t verste rent in een uur. Dat als jij dan eerst voorop loopt, maar iemand begint je in te halen, dat je dan even een auto kunt pakken, 10 kilometer doorrijd, en dan kan zeggen: ja ik stond eerst ook al voor dus ik win niet vanwege het autorijden?


Als je het nou nog niet snapt ...
 

DeletedUser67275

Guest
3M of 20M boosten, boosten = boosten. En gezien jullie als stam dat niet wilden, ben jij ook niet netjes bezig geweest lijkt me, en ben je je recht van spreken ook kwijt lijkt me :p
 

DeletedUser3809

Guest
3M of 20M boosten, boosten = boosten. En gezien jullie als stam dat niet wilden, ben jij ook niet netjes bezig geweest lijkt me, en ben je je recht van spreken ook kwijt lijkt me :p

Dat spraken we pas later af, wijsneus.
Dus blijf vooral praten over dingen waar je geen hol van gevolgd hebt.

Dat boosten van Devin was uiteraard pas later.

Maargoed, OD rang boeit natuurlijk ook geen klote. Alleen is het een beetje gek als iemand wel vind dat hij met OD een onterechte rang mag pakken, maar dan mensen gaat bedreigen en gaat stabben als iemand anders hem eruit boost. Later is Devin opeens gaan claimen dat hij dit niet deed om een hogere rang te pakken, hoewel hij dat eerder nog openlijk bekende. Dus het gaat om de hypocrisie ervan, niet echt over wie nou op precies welke rang eindigt met OD, want echt holy shit wat boeit iemand dat.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
3M of 20M boosten, boosten = boosten. En gezien jullie als stam dat niet wilden, ben jij ook niet netjes bezig geweest lijkt me, en ben je je recht van spreken ook kwijt lijkt me :p

Ben jij niet één van die spelers die GI wel even kwamen redden en na één dag gerend waren?
 

DeletedUser69389

Guest
Ben jij niet één van die spelers die GI wel even kwamen redden en na één dag gerend waren?
Nja redden. Hij wilde een poging doen om er nog wat van te maken. Maar iets wat al eigenlijk verloren was door het ineenstoren van Heerenveen en Witje waardoor een omsingelde aanval op Save niet meer mogelijk was.
 
Bovenaan