Levens en liefdes van CactUrne: ons w78 verhaal

Reactiescore
2.477
Gezien de overduidelijke stemming in het voordeel van: 'een interview met onze moraalbrekers' zijn we wel genoodzaakt een interview te publiceren.
1614245640755.png
Wie wilt nou niet een integraal gesprek met onze bewonderingswaardige moraalbreker, KK (lees; Klaveren Koning), lezen? Ja, onze harten heeft hij reeds gewonnen en ook op die van jullie loopt hij te azen. Helaas konden de interviews niet vandaag geregeld worden maar om jullie niet op jullie honger te laten zitten willen we alvast deze thriller voorschotelen. Een verslag hoe Cacturne vrijwel solo geheel OLW wegvaagde.


Bloeddorstige Cacturne
Het begon bij de eenvoudige instructies van veldcommandant Walter, ook wel gekend om zijn pientere plannetjes, enorme strijdlust en interessante weetjes waarmee hij zijn tegenstanders verstomd.
1614247889049.png
Meer woorden waren er niet nodig, we moesten en zouden heel OLW platbranden tot het laatste dorp, tot de laatste eenheid. Geen makkelijke taak, 1 solo account versus miljoenen, miljarden tegenover ons. Vandaar dat we de hulp vroegen van onze, bijna even geweldige, stamgenoten. We dreven het zelfs zo ver dat we een account, MyBae, koloniseerden om zoveel mogelijk paarden en vazallen morsdood te maken. Even voor de duidelijkheid, de ochtend dat er in meerdere dorpen van dit account strijders het leven lieten door te vergeten dodgen hadden wij uiteraard 2uurtjes de VV niet in handen, degene die hem toen had moet hem doodschamen.

De aanvallen werden netjes verstuurd en bij de eerste aanval was het meteen raak, het offensief was een groot succes met de volgende verbazingwekkende stats als gevolg. Duidelijk dat Shock op de VV zat?

1614249355702.png
Het eerste account werd persoonlijk naar de slachtbank geleid door Cacturne, wat een eer voor omfgcry eigenlijk? Al snel werd er doorgeschakeld naar een 2e offensief waar Dzirkse het haasje werd. In de eerste wave werden een 6-tal dorpjes afhandig gemaakt maar net zoals in het normale leven was het 's nachts waar de persoon werd verkracht. De dorpen stroomden binnen voor Chameleon en wie anders dan Mybae (het gekoloniseerde account van Cacturne). Na een call de hele nacht door sloten ik en @Chameleon de nacht af met een zoen (#nohomo, van Noha geleerd) en konden eindelijk om 6uur de ogen sluiten. Ook het account dzirkse was met de grond gelijk gemaakt.

Echter was de dorst van Cacturne niet gestild en we gingen opzoek naar onze volgende prooi, Legolas. Met een klein arsenaal aan clears en edels konden we alsnog enkele dorpen binnenharken maar er was relatief goed gedeffed waarvoor ook de complimenten aan de deffer, @6legolas6. De grote vraag blijft nu wie als volgende vermorzeld zal worden. De geesten van de OLW spelers kijken in ieder geval nog elke nacht of Cacturne niet onder hun bed ligt.



1614255402644.png

 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Wat is Cacturne toch een fenomenaal account. Kan niet wachten tot de interviews online komen:biggrin:
 
Reactiescore
524
Kom maar door met die interviews, zou onze lieve lezertjes eens flink vermaken!!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Kom maar door met die interviews, zou onze lieve lezertjes eens flink vermaken!!
Het doel van dit interview zal en mag niet het vermaak van de lezers zijn. Het moet een transparante en eerlijke weergave zijn van jouw persoonlijkheid, de motivatie om te moraalbreken voor ons, de lezers meenemen doorheen de hoogste hoogtes en laagste laagtes in jouw nederig bestaan,..

Al ben ik zeker dat dit vermakelijk is ja
 
Reactiescore
524
Het doel van dit interview zal en mag niet het vermaak van de lezers zijn. Het moet een transparante en eerlijke weergave zijn van jouw persoonlijkheid, de motivatie om te moraalbreken voor ons, de lezers meenemen doorheen de hoogste hoogtes en laagste laagtes in jouw nederig bestaan,..

Al ben ik zeker dat dit vermakelijk is ja

Dus eigenlijk heb ik gewoon gelijk?
 
Reactiescore
1.918
ik ben benieuwd naar de favoriete planeet van Klaveren Koning
 
Reactiescore
1.918
Echt Zidan ik ben blij dat ik niet met jou op een account zit

En ik ben ook vleesje
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Allereerst wil ik zeggen, uit de vele moraalbrekers die Cacturne heeft (of toch niet we zijn geen boosterkes ofzo) is Klaveren Koning de gelukkige geworden. We wouden Finnvard ook nog interviewen, maar tweederang moraalbrekers krijgen hun kans in een volgende edite.

Interview met KK -Klaveren Koning-

kk.png



Interviewer: Dag Klaveren Koning. Jij bent een moraalbreker, zo niet de beste moraalbreker, van Cacturne. Maar wie ben jij, stel jezelf even voor?
Klaveren Koning: Dat zal ik eens even doen voor onze lieve lezertjes, ik ben Corné, ik ben 21 jaar en ik studeer op het moment in Zwolle, daar doe ik de opleiding tot Voeding- en Leefstijladviseur, daarmee ga ik proberen mijn eigen sportschool op te zetten later en mensen proberen te helpen. Verder ben ik een echte sportman en wil ik altijd winnen, dat komt terug in de sport die ik doe: Waterpolo.


Interviewer: Een echte sportman onder ons midden! Wat heeft jou dan naar de esport tribalwarsen gebracht? De liefde voor het mensen afkraken op AF, nachtenlang achter je pcke zitten, of met mensen als Melvin moeten omgaan?
Klaveren Koning: Wat mij hiertoe heeft gebracht komt eigenlijk door vrienden die vroeger bij mij op de middelbare school zaten, daar heb ik het ooit eens van gehoord, heb daarna altijd wel een beetje gespeeld maar wist niet wat ik deed. Nu nog steeds niet trouwens. Ja ik vind het timen voor massa's snachts of het meelezen op het AF wel het leukste van heel Tribal Wars, ook vind ik het erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen.


Interviewer: Als je het leuk vindt om nieuwe mensen te leren kennen, zullen we je vast ook terug vinden op tinder en omegle?
Klaveren Koning: Nee, helaas! Ik heb al ruim 3 jaar een superleuke vriendin op de bank zitten! Heb dus nog nooit Tinder of Omegle meegemaakt!


Interviewer: Ach zo! Vrij veel van de lezers ingestuurde vragen was de vraag of jij een hommoke was, maar niet dus! Maar verder naar het interview. Wat maakt Cacturne voor jou een goede moraalheer? Althans daar gaat deze neutrale interviewer van uit - je mag ook zeggen waarom hij een slechte moraalheer blijkt te zijn
Klaveren Koning: Wat Cacturne een goede moraalheer maakt, ik denk dat de manier waarop zij communiceren heel fijn is voor een MB, je wordt echt gewoon in het team betrokken en dat vind ik erg fijn werken. Ik heb nog nooit als MB gefungeerd, maar de eerste ervaringen die ik hier heb met Cacturne zijn super fijn. Enige verbeterpuntje: Graag nog wat meer lieve dingen zeggen tegen mij, daar ben ik erg van gediend.


Interviewer: Een verbeterpuntje, hopelijk waarderen ze deze eerlijkheid??? Wat de lezers ongetwijfeld aan hun scherm zal laten kluisteren, is het antwoord op volgende vraag; hoe is je relatie met Cacturne tot stand gekomen? Zijn het deze oude vrienden van het middelbaar? Was je op voorhand al fan van Noah, de beste deffer van w76 op team ATL? Of was het de jeugdige glimlach van Zidan?

Klaveren Koning: Zeer goeie vraag, op de 28e van de maand januari kreeg ik een bericht van ons aller Cacturne, hierin stond: "Hey kzie dat je net 2de dorpje edelde. Wat zijn je plannen deze wereld eig? Beetje rustig groeien in de rim zoals ons?" Het was Rob, Ik kon mijn ogen niet geloven, deze grootmacht zag mij liggen en complimenteerde mij!!!! ! ! ! ! ! In deze tijd zat ik in de stam der WII, dit komt later nog aan bod, maar Cacturne en ik besloten lekker contact te houden en we spraken over van alles. Nu terugkomende op deze stam, Der WII had een NAP met EWS, maar mijn stam wou deze verbreken zonder op te zeggen en Cacturne hierdoor van de kaart te vegen, omdat ik goede en vertrouwde gesprekken had met team Cacturne, heb ik dit verteld aan hen omdat ik geen onderdeel wilde zijn van een stab, achteraf is alles goedgekomen en zijn deze stabbers van de wereld gevaagd. Na dit akkefietje ben ik als een held verder gegaan als MB van team Cacturne.


Interviewer: Jezus mina.. we hebben hier een held onder ons midden? Ik kan me best voorstellen dat jij, als redder van Cacturne die wellicht zonder jouw informatie van de kaart geveegd zouden worden, zeker wel een soort fierheid bij zaken zoals bijvoorbeeld Cacturne die solo OLW heeft weggevaagd? Dit konden ze nooit realiseren als ze weggespeeld waren (of enorme tegenslagen hadden) zo vroeg in het spel?
Klaveren Koning: Dit heb je helemaal correct, ik ben hartstikke trots op wat ze tot nu toe hebben gepresteerd deze wereld. Maar dit kon natuurlijk niet zonder de almachtige Klaveren Koning, dat snappen de lieve lezertjes wel.


Interviewer: Dit begrijpen ze zeker. Wat de lezers vast en zeker ook zal interesseren.. welk van de Cacturne spelers vind jij het leukste in de omgang? Als je 1 iemand van dit 24/7 overactief team moet uitkiezen, wie zou dat zijn en waarom?
Klaveren Koning: De leukste in de omgang vind ik Rob en Noha, altijd leuke antwoorden kan je verwachten, maar als het ergens om draait komen er ook goede antwoorden uit! Degene die ik het duidelijkst vindt communiceren zijn Zidan en Sem, heel fijn als het nodig is. Als ik een iemand zou moeten kiezen met wie ik een wereld zou willen spelen dan zou dat Noha zijn.



Interviewer: We gaan iets verder kijken dan Cacturne.. wat vind je van de stam EWS waar ze in zitten?
Klaveren Koning: GE WEL DIG, nog nooit zo een leuke en gezellige stam gehad!



Interviewer: Is er niemand waar van je denkt... die speler binnen EWS ligt me niet zo?
Klaveren Koning: Martijn UT, maar ik vind het mooi hoe hij hier een plekje krijgt en iedereen hem respecteert zoals hij is.


Interviewer: Denk je dat deze stam team Cacturne versterkt of net niet? Want een team als Cacturne dat tot de absolute top behoort, het is lastig meedraaien op hun niveau, voor welke stam dan ook.

Klaveren Koning: Ik denk van wel, er zijn al genoeg acties ondernomen waarbij het team van Cacturne niks te klagen had over de professionaliteit!


Interviewer: En wat vind je van de omstreden tegenstander, Shock?
Klaveren Koning: Shock, ken er niemand van maar ben in de propaganda van EWS meegetrokken, ofwel Shock Flop Ews Top!



Interviewer: Mogen we hier van uitgaan dat je een soort meeloper bent?
Klaveren Koning: Nee, dat ben ik zeker niet! Heb altijd men woordje klaar staan en ga vaak links waar anderen rechts zouden gaan.


Interviewer: Bedankt voor je eerlijke woorden over de wereld en het account Cacturne. Nog heel even willen we de echte Corné leren kennen. Honden of katten?
Klaveren Koning: Geen van beide, geef mij maar een zwembad, een bal en een doel daar wordt ik pas echt blij van!


Interviewer: Een antwoord op de vraag zonder schrijffouten, daar zouden de lezers wellicht blij van worden!
Klaveren Koning: K*n*erzooi


Interviewer: Van wie heb je de hoogste verwachtingen op de wereld?
Klaveren Koning: Ik hoorde dat Tycoon tegenwoordig over een kwalitatief topteam beschikt, ook de rim accounts van shock lijken me allemaal topperkes!


Interviewer: Wat is je lievelingseten?
Klaveren Koning: Calzone Shoarma!!! !!!! ! ! !



Interviewer:
Wie is je favoriete AF gang(st)er?
Klaveren Koning: Eerst was dit Rob. Zijn goed gevoel voor humor en vriendelijke schrijfwijze in zijn posts maken hem echt geweldig. Al moet ik toegeven, dat na de duidelijke en krachtige P&P van Coruscantje ik de gouden medaille liever aan zijn ingetogen nek hang.



Interviewer: Wie is je favoriete K3tje?
Klaveren Koning: Geen favoriet K3tje, wel Avril Lavigne.



Interviewer: Nu we het toch over vrouwen hebben.. voor wie simp je het meeste? Je vriendin, Avrilleke of heb je een geheime aanbidster?
Klaveren Koning: Stiekem heb ik wel gevoelens voor Inge.. haar vervaal agressieve posts op AF spreken mij ontzettend aan.



Interviewer: De lezers zullen vast en zeker van jou houden Corné om dit antwoord. Als laatste, want ik heb begrepen dat je binnen een minuut je tepels ging ontharen, is er nog iets dat je kwijt wilt aan de lezers? Een inspirerende quote, iets wat niemand over je weet of de naam van je vriendin? Alles kan!
Klaveren Koning: Wat je zegt klopt, ik moet eens in de zoveel tijd mijn tepels ontharen, jammer genoeg. Een leuk feitje wat nog niemand wist op deze wereld. Mijn vriendin heet Iris en zij heeft 3 nachten geleden zelfs 2 dorpjes voor me geedelt, wat een topvrouw!!!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.918
Heb genoten van dit professioneel interview. Het lijkt wel alsof Robbert niet alleen bouwvakker maar ook een gediplomeerd journalist is???



Verder wel nog even dit kritische puntje...
ik ben benieuwd naar de favoriete planeet van Klaveren Koning

???!??!?!?!?!


Is het toevallig dezelfde als die van homoke Noha: UrAnus?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Corné is een flat earther dus ik de interviewer durfde wellicht niet zo een naast topic aan te kaarten
 
Bovenaan