Leven na w13?

DeletedUser

Guest
Toen W25 kwam, ben ik daar samen met een deel van RF gestart. Vooral voor de fun, maar ook met het idee van een nieuwe wereld na W13. Helaas heeft bijna niemand het daar echt goed overleefd (jaja, wij RF'ers zijn echte NOOBS). Misschien dat we ooit nog op een andere wereld een poging wagen. Maar denk eigenlijk dat het tw avontuur na W13 is afgelopen.
 

DeletedUser60387

Guest
Toen W25 kwam, ben ik daar samen met een deel van RF gestart. Vooral voor de fun, maar ook met het idee van een nieuwe wereld na W13. Helaas heeft bijna niemand het daar echt goed overleefd (jaja, wij RF'ers zijn echte NOOBS). Misschien dat we ooit nog op een andere wereld een poging wagen. Maar denk eigenlijk dat het tw avontuur na W13 is afgelopen.

Jupp,

Blijf daar lekker zitten met m'n enige dorpje;)
 

DeletedUser58575

Guest
Toen W25 kwam, ben ik daar samen met een deel van RF gestart. Vooral voor de fun, maar ook met het idee van een nieuwe wereld na W13. Helaas heeft bijna niemand het daar echt goed overleefd (jaja, wij RF'ers zijn echte NOOBS). Misschien dat we ooit nog op een andere wereld een poging wagen. Maar denk eigenlijk dat het tw avontuur na W13 is afgelopen.

I lolled :p
 

DeletedUser33859

Guest
Ik ben het eens met vele voorgaande mededelingen. Het is te duur geworden.

Wat is duur....
Je moet even rekenen hoeveel uren je speelt voor dat geld. Sommigen komen een game voor 60 a 65 eur, spelen die uit en klaar.. gedaan.

Voor dat geld kan je wel langer dan een jaar spelen hé ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat is duur....
Je moet even rekenen hoeveel uren je speelt voor dat geld. Sommigen komen een game voor 60 a 65 eur, spelen die uit en klaar.. gedaan.

Voor dat geld kan je wel langer dan een jaar spelen hé ;)

Niet met de werelden van tegenwoordig ;)
 

DeletedUser2626

Guest
De prijs is niet zozeer het probleem, het probleem is dat je resultaten afhankelijk worden van het bedrag dat jij bereid bent er in te stoppen.
 

DeletedUser33859

Guest
De prijs is niet zozeer het probleem, het probleem is dat je resultaten afhankelijk worden van het bedrag dat jij bereid bent er in te stoppen.

Klopt maar toch... kijk eens naar een andere hobby of zo, kost je al snel veel meer geld.

Niet dat ik hier "pro" innogames ben, het kost idd nog steeds te veel en het stijgt alleen maar. Zeker als je rekening houd met het feit dat de werelden worden gemaakt door de leden, alle aanpassingen zijn op vraag van..
 

DeletedUser

Guest
AW: Leven na w13?

ja idd

top 100 met 200 PA per maand

of liever top 10 met 200 PA per maand (+ 10 voor de handelaren + 30 voor reduceren + 90 voor 20% meer gs en dit maal zeg maar gemiddeld drie keer per maand = 390 extra )

oftewel 200 x 12 = 2400 PA per jaar top 100

of kies je toch voor 590 x 12 = 6180 PA per jaar top 10

wat kies jij ;)



(n.b. dit is gemiddeld genomen er zullen er zijn die meer of minder gebruik maken van de nieuwe functies )
 

DeletedUser54179

Guest
Ik blijf gewoon spelen als w13 stopt...
Maar ik speel ook al op een paar andere werelden, daar blijf ik gewoon spelen.
Alleen als er alleen nog maar werelden komen waar je grondstoffen kan kopen, ga ik over op een ander spel!:D
 
Bovenaan