Leven na w13?

DeletedUser38277

Guest
beste medestrijders.

Gewoon een vraag.

Weten jullie al of jullie nog op TW gaan spelen na W13 of gaan jullie dan volledig stoppen?
ik weet niet hoe lang deze nog gaat duren, maar ben wel benieuwd naar jullie meningen en uitingen.
 

DeletedUser50691

Guest
beste medestrijders.

Gewoon een vraag.

Weten jullie al of jullie nog op TW gaan spelen na W13 of gaan jullie dan volledig stoppen?
ik weet niet hoe lang deze nog gaat duren, maar ben wel benieuwd naar jullie meningen en uitingen.

lol ik blijf op w13 :D
 

DeletedUser

Guest
Aangezien alle nieuwe werelden om te janken zijn zal ik het houden op W13.

Heeeeel misschien na W13 nog een classic.
Of naar Net.

Maar naar verwachting is W13 mijn laatste wereld en zal deze met veel plezier uitspelen.
 

DeletedUser

Guest
Speel nu al op andere wereld ;)
W13 vind ik persoonlijk beetje saai en heb niet de tijd om er nog echt iets moois van te maken denk ik. Maar stoppen doen we nog niet hoor :D
Maar als ik dus stop op W13 ga ik gewoon verder op andere wereld.
 

DeletedUser3866

Guest
stoppen zeker weten...

geen behoeften om verder te spelen. er komt een tijd dat je of aan rl moet denken of een echt spel moet gaan spelen.
na w13 stop ik na 5jaar tw. is gewoon genoeg geweest.

maar voorlopig nog knallen. w13 is nog niet van mij =]
 

DeletedUser

Guest
Ik speel nog op W18. Maar ga waarschijnlijk niet meer beginnen op andere werelden.

Alhoewel, de classic is zeker niet verkeerd :)
 

DeletedUser50691

Guest
Hmmm ik speel voor de rest nog andere werelden denk dat ik daarmee dan gewoon mee doorga :p
 

DeletedUser58575

Guest
Ik speel geen W13 meer zoals jullie wel weten, maar ik wil toch even reageren aangezien ik denk dat ik een van de weinigen hier ben die ervaring heeft met het einde van een wereld meemaken...

Ik weet nog toen W12.net sloot, er een heleboel mensen besloten te stoppen met TW. Want ja, na al die jaren samen te hebben gespeeld, en zo lang aan elkaar gewend te zijn, is het ook wel weer eens een keertje klaar. Dachten we. Van de 32 mensen die besloten toen te stoppen, spelen er inmiddels (2 jaar laten) alweer 27...

Je gaat het gewoon missen. Je blijft je afvragen: kan ik het nog eens. Je blijft de uitdaging zien, en de vriendschappen missen. En een voor een, soms duurt het kort, soms duurt het lang, beginnen ze bijna allemaal weer. Ik ben geen uitzondering. Bij mij duurde het anderhalve maand voordat ik weer terug begon. Bij sommigen duurde het een jaar.

Just my 2 cents.
 

DeletedUser17153

Guest
Zoals het eruit ziet, stopt het na w13.

Innogames maakt er steeds meer een euro-spel van, zit daar niet op te wachten.
 

DeletedUser3866

Guest
Zoals het eruit ziet, stopt het na w13.

Innogames maakt er steeds meer een euro-spel van, zit daar niet op te wachten.

Ja behoorlijk. het W1 spel waar ik ooit op begon is niet te vergelijken met w13. W1 ging wat traag dus 2 wat perfect. vanaf toen werd het langzaam slechter.

en little dictator je heb opzicht gelijk, maar ik ben al 1maal een jaar gestopt en dat beviel me heel goed. de reden dat ik toen weer ben gaan spelen was vrije tijd in de vakantie. maar na w13 houd het echt op wand kerk werelden zijn doodsaai en nu met w26 er bij kan beter gaan pokeren kost me zelfs minder geld.
 

DeletedUser50691

Guest
Ja behoorlijk. het W1 spel waar ik ooit op begon is niet te vergelijken met w13. W1 ging wat traag dus 2 wat perfect. vanaf toen werd het langzaam slechter.

en little dictator je heb opzicht gelijk, maar ik ben al 1maal een jaar gestopt en dat beviel me heel goed. de reden dat ik toen weer ben gaan spelen was vrije tijd in de vakantie. maar na w13 houd het echt op wand kerk werelden zijn doodsaai en nu met w26 er bij kan beter gaan pokeren kost me zelfs minder geld.

Kerk werelden zijn tof man :D
 

DeletedUser38277

Guest
Ik ben het eens met vele voorgaande mededelingen. Het is te duur geworden.
 

DeletedUser3866

Guest
ja maar ergens houd het op. je moet een balans vinden in wat TW is en wat het mag kosten.

Je haalt de lol en de kwaliteit van de speler weg. alles draait straks om wie zoveel mogelijk geld er in stopt. en dat is 1 wereld leuk. de 2de wereld draait ook nog goed maar niemand gaat 3 of meerdere werelden geld inpompen om hun adelshoeven te halveren en de GS te upgrade of als je bent aangevallen de muur van 1 naar 20 gooien binnen een dag.

wat is de volgende stap? eenheden kopen? 1000speer voor 20PA? 1000zc voor 100PA?
 

DeletedUser36806

Guest
Ik hoop stiekem dat W13 de zomer nog gaat halen, maar je weet het tegenwoordig niet meer met innogeld :(.
 

DeletedUser2626

Guest
Er komt een classic aan. Mocht je na w13 op tw.nl nog willen spelen zonder die PA-opties, is het misschien verstandig daar te starten.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop stiekem dat W13 de zomer nog gaat halen, maar je weet het tegenwoordig niet meer met innogeld :(.

W13 gaat nog wel even door. We moeten eerst =3 nog opruimen en daarna OPM/Time. Pas als er een halvering komt is er een kans dat we tegen de zomer bij =3 zijn en al bezig. (Alle leden van RF he, tis nu ook al gaande)
 

DeletedUser36806

Guest
Er komt een classic aan. Mocht je na w13 op tw.nl nog willen spelen zonder die PA-opties, is het misschien verstandig daar te starten.

Klopt, heb de intstellingen gelezen en dit word een leuke, althans imo.
 
Bovenaan