Left versus Bier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.367
bier valt mij aan :(
kunnen ze beter die clears op leftovers sturen :p
 

DeletedUser

Guest
Welke speler ben jij? :p

comatoes of je co wat zijn jullie weer lekker aan het backstabben, account van bier in handen nemen , dan dorpen weggeven aan tables en oorlog verklaren tegen left

dus mensen uit left het is dus tables (comatoes) die jullie via een account in bier lastig valt
 

DeletedUser64946

Guest
comatoes of je co wat zijn jullie weer lekker aan het backstabben, account van bier in handen nemen , dan dorpen weggeven aan tables en oorlog verklaren tegen left

dus mensen uit left het is dus tables (comatoes) die jullie via een account in bier lastig valt

Wauw, best wel lage streek.. :(
 

DeletedUser72441

Guest
comatoes of je co wat zijn jullie weer lekker aan het backstabben, account van bier in handen nemen , dan dorpen weggeven aan tables en oorlog verklaren tegen left

dus mensen uit left het is dus tables (comatoes) die jullie via een account in bier lastig valt

birpyboy op 07.05. om 11:45 uur
Hey,

Ik denk eraan te stoppen. Ik heb een fietswinkel en het is me echt te druk aan het worden om nog te spelen. Anders geef ik jullie mijn VV of kan je mijn account overnemen. Laat maar iets weten.
Mijn stam weet van niks dus het hangt van jou af hoe je hier op inspeeld. Ik heb ook de oorlog verklaard aan Left..

Groeten,
Birpy


Begin van de oorlog
op 07.05. om 00:07:58 uur

wij hebben dus niets met de oorlog met left te maken. het account werd ons gegeven door een pers bnd van ons om door ons te worden interned. Birpy heeft zelf nog de oorlog verklaard aan left omdat hij onder aanval lag van triplexxx.

maar ringo stormcrow. blijven zoeken om ons zwart te maken. kom dan eerst met feiten aub.
nogmaals zodat iedereen het plaatje dus snapt: birpy lag onder aanval door triplexxx, birpy verklaard oorlog aan left.
birpy merkt dat hij hier niet genoeg tijd voor heeft en contacteerd mij, als zijn pers bnd om iets met zijn dorpen te doen in plaats van deze te verliezen aan triplexx. er is dan overeengekomen dat deze dorpen naar tables gaan.
 

DeletedUser19172

Guest
Beetje zwakke streek dat je dan eerst undercover een beetje een kansloze oorlog gaat verklaren waar stamleden het totaal niet mee eens zijn. Om dan vervolgens de dorpen van je vv te laten verdelen, en dan dit soort domme posts plaatst om de rest van de stam ook nog maar eens uit elkaar te laten trekken.

Succes aan bier!
Ik mag toch hopen dat jullie dit wel winnen.
 

DeletedUser72441

Guest
Beetje zwakke streek dat je dan eerst undercover een beetje een kansloze oorlog gaat verklaren waar stamleden het totaal niet mee eens zijn. Om dan vervolgens de dorpen van je vv te laten verdelen, en dan dit soort domme posts plaatst om de rest van de stam ook nog maar eens uit elkaar te laten trekken.

lees jij wel degelijk wat ik heb geantwoord?
 

DeletedUser20001

Guest
Zoals je kan lezen heeft dutchduke de oorlog verklaard niet wij!!! Wat een slechte propaganda weer!
 

DeletedUser19172

Guest
birpyboy op 07.05. om 11:45 uur
Hey,

Ik denk eraan te stoppen. Ik heb een fietswinkel en het is me echt te druk aan het worden om nog te spelen. Anders geef ik jullie mijn VV of kan je mijn account overnemen. Laat maar iets weten.
Mijn stam weet van niks dus het hangt van jou af hoe je hier op inspeeld. Ik heb ook de oorlog verklaard aan Left..

Groeten,
Birpy


Begin van de oorlog
op 07.05. om 00:07:58 uur

wij hebben dus niets met de oorlog met left te maken. het account werd ons gegeven door een pers bnd van ons om door ons te worden interned. Birpy heeft zelf nog de oorlog verklaard aan left omdat hij onder aanval lag van triplexxx.

lees jij wel degelijk wat ik heb geantwoord?


ComaToes op 09.05. om 11:45 uur

Arroganti hierbij mag je mijn vv en al mijn dorpen hebben want ik werk in een tomatenkwekerij en ik heb het veel te druk met tomaten.



Zoiets lijkt me geen onderbouwing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20001

Guest
comatoes of je co wat zijn jullie weer lekker aan het backstabben, account van bier in handen nemen , dan dorpen weggeven aan tables en oorlog verklaren tegen left

dus mensen uit left het is dus tables (comatoes) die jullie via een account in bier lastig valt

Moet jij jezelf er weer mee bemoeien en zieltjes winnen. We hadden aan triplexxx allang laten wetenswaardigheden wij vv draaide op birpy en zijn edels zouden blokken.

Dus je hoeft je er niet mee te bemoeien. Wij praten wel met de juiste leider van N-S. Playorfail. Daar valt tenminste wel mee te spreken.
 

DeletedUser34036

Guest
dutchduke heeft misleid de post op dit forum geopend meer niet maar lees dit maar

maar bier is dood ze hebben dadelijk nog 1 account en zeker geen vrienden meer in onze hoek

Wat betreft de fietsenmaker Wie koopt er nu een fiets bij zon onbetrouwbaar figuur en tomaat wanneer ga je vechten voor je punten ??

birpyboy 07.05.14 11:45
Hey,

Ik denk eraan te stoppen. Ik heb een fietswinkel en het is me echt te druk aan het worden om nog te spelen. Anders geef ik jullie mijn VV of kan je mijn account overnemen. Laat maar iets weten.

Groeten,
Birpy

ComaToes 07.05.14 12:16
Ja erg jamer dat je stopt. Zou het fijn vinden als je je vv afgeeft. Dan kan ik hem doorgeven aan iemand die ik vertrouw en je troepen en dorpen gebruiken tegen mijn vijanden.

birpyboy 07.05.14 13:10
Ik zal mijn VV geven. Het zou fijn zijn als je [player]Triplexxx[/player] verder afstraft. Ik heb net de meeste van zijn dorpen gescout. Is zeker te doen verder beheerd hij ook de account van terrorbunney en grunch waar ook bijna geen troepen meer staan. Mijn stam weet van niks dus het hangt van jou af hoe je hier op inspeeld. Ik heb ook de oorlog verklaard aan [ally]Left.[/ally].

birpyboy 10.05.14 00:04
ziehier birpy zijn aanvraag. verder heb ik met hem dan afgesproken dat er dorpen naar tables gaan om spelers nieuw front te laten creeren.

Johanna
~Team Comatoes

Deze mededelingen werden door birpyboy doorgestuurd.

vooral dat stuk MIJN STAM WEET VAN NIKS
 

DeletedUser72441

Guest
dutchduke heeft misleid de post op dit forum geopend meer niet maar lees dit maar

maar bier is dood ze hebben dadelijk nog 1 account en zeker geen vrienden meer in onze hoek

Wat betreft de fietsenmaker Wie koopt er nu een fiets bij zon onbetrouwbaar figuur en tomaat wanneer ga je vechten voor je punten ??

birpyboy 07.05.14 11:45
Hey,

Ik denk eraan te stoppen. Ik heb een fietswinkel en het is me echt te druk aan het worden om nog te spelen. Anders geef ik jullie mijn VV of kan je mijn account overnemen. Laat maar iets weten.

Groeten,
Birpy

ComaToes 07.05.14 12:16
Ja erg jamer dat je stopt. Zou het fijn vinden als je je vv afgeeft. Dan kan ik hem doorgeven aan iemand die ik vertrouw en je troepen en dorpen gebruiken tegen mijn vijanden.

birpyboy 07.05.14 13:10
Ik zal mijn VV geven. Het zou fijn zijn als je [player]Triplexxx[/player] verder afstraft. Ik heb net de meeste van zijn dorpen gescout. Is zeker te doen verder beheerd hij ook de account van terrorbunney en grunch waar ook bijna geen troepen meer staan. Mijn stam weet van niks dus het hangt van jou af hoe je hier op inspeeld. Ik heb ook de oorlog verklaard aan [ally]Left.[/ally].

birpyboy 10.05.14 00:04
ziehier birpy zijn aanvraag. verder heb ik met hem dan afgesproken dat er dorpen naar tables gaan om spelers nieuw front te laten creeren.

Johanna
~Team Comatoes

Deze mededelingen werden door birpyboy doorgestuurd.

vooral dat stuk MIJN STAM WEET VAN NIKS

ik heb dat bericht doorgest naar sir bedivere. verder zit birpy er zelf soms nog op.
fyi: ik vecht voor mijn dorpen ;-) misschien moet je naar je lage od rank eens kijken voor je je mond opentrekt over zulke zaken. verder pak ik geen enkel dorp van birpyboy ;)

Zoals je ziet is dit de keuze van de speler van birpyboy zelf. meer heb ik hier niet over te vertellen.
 

DeletedUser

Guest
Een speler verklaard de oorlog aan een stam, wil dan stoppen en geeft zijn vv vervolgens af aan een speler die zijn dorpen weggeeft aan zijn eigen stam. Het spijt me, maar ik zie hier geen enkele backstab in. Wat had Coma dan moeten doen ? De dorpen aan Left. gunnen ofzo ?
 

DeletedUser

Guest
dutchduke heeft misleid de post op dit forum geopend meer niet maar lees dit maar

maar bier is dood ze hebben dadelijk nog 1 account en zeker geen vrienden meer in onze hoek

Wat betreft de fietsenmaker Wie koopt er nu een fiets bij zon onbetrouwbaar figuur en tomaat wanneer ga je vechten voor je punten ??



ik heb dat bericht doorgest naar sir bedivere. verder zit birpy er zelf soms nog op.
fyi: ik vecht voor mijn dorpen ;-) misschien moet je naar je lage od rank eens kijken voor je je mond opentrekt over zulke zaken. verder pak ik geen enkel dorp van birpyboy ;)

Zoals je ziet is dit de keuze van de speler van birpyboy zelf. meer heb ik hier niet over te vertellen.

zo kom je blijkbaar steeds aan al je dorpen. en dan op forum van Bier lekker posten etc onder valse naam

en playorfail is een goeie adviseur van me ja en komt met goede ideeen maar je vind hem alleen goed omdat die te makkelijk met jullie omgaat. Jullie kunnen gewoon niet tegen iemand die tactisch sterker is en doordenkt daarom mag je me niet.
 

DeletedUser72441

Guest
nogmaals. ik pak geen dorpen van birpy.
ten 2de. ringo jij bent de king van de interns in deze wereld dus shhh.
ten 3de playorfail is een speler waar je inderdaad mee kan praten. beter dan wat we van jou horen hier op het AF. zorg eens voor een mooie argumentatie met feiten in plaats van ergens iets te horen en er meteen je eigen verhaaltje rond te verzinnen.

Dit is de allerlaatste keer dat ik op jou antwoord want er komt toch nooit geen zinnige discussie van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan