Left versus Bier

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19172

Guest
Een speler verklaard de oorlog aan een stam, wil dan stoppen en geeft zijn vv vervolgens af aan een speler die zijn dorpen weggeeft aan zijn eigen stam. Het spijt me, maar ik zie hier geen enkele backstab in. Wat had Coma dan moeten doen ? De dorpen aan Left. gunnen ofzo ?

het gaat erom dat noobs elkaar aantrekken zo ook met deze vv actie, aangezien wij hierdoor altijd nadelig worden behandeld lijkt me dit inderdaad de beste compensatie.
 

DeletedUser

Guest
nogmaals. ik pak geen dorpen van birpy.
ten 2de. ringo jij bent de king van de interns in deze wereld dus shhh.
ten 3de playorfail is een speler waar je inderdaad mee kan praten. beter dan wat we van jou horen hier op het AF. zorg eens voor een mooie argumentatie met feiten in plaats van ergens iets te horen en er meteen je eigen verhaaltje rond te verzinnen.

Dit is de allerlaatste keer dat ik op jou antwoord want er komt toch nooit geen zinnige discussie van.

alleen al het feit dat jouw pm die je hier pste van de 7e mei is en je dus zijn stam al die dagen in ongewisse liet en via zijn account ruzie maakte met left etc

terwijl je de 9e in een andere pm naar een stamlid van hem nog net deed of je van niks wist en slechts af en toe v.v. deed terwijl je de dorpen al leegzette voor stables

en dan moet ik maar geloven dat alles met toestemming is, al zou dat zijn dan nog speel je het niet netjes zoals gewoonlijk


ComaToes op 09.05. om 22:18 uur
wij draaien soms de nacht voor birpy als hij dat nodig acht, aangezien we pbnd zijn.

Johanna
~Team Comatoes
 

DeletedUser

Guest
Het is toch echt zijn eigen keuze. Weet zeker dat je in zijn positie precies hetzelfde zou hebben gedaan. En nadelig behandeld, edel Bier gewoon snel weg als het noobs zijn ;). Heel dit topic slaat überhaupt nergens op .
 

DeletedUser34036

Guest
verder pak ik geen enkel dorp van birpyboy

Nee dat gaat niet met zijn VV maar dat weet je vast wel.

Verder discuteren laat ik voortaan aan andere over. en als je birby spreekt doe hem vooral niet de groeten !

Weet je waardoor ik in de gaten kreeg dat het zaakje stonk ?? Je post op ons forum onder de naam van birby dat je ons zou joinen Hoe verzin je het !!!

Tja jongen Het ga je goed

En voor de rest Nee verder had niemand rechten dus als ze slimmer waren hadden ze weken lang de boel kunnen flessen en waren wij tegen left aan het vechten Ter glorie van onze leider birby ( tomatoes)

Salutant vos, qui morituris
 

DeletedUser

Guest
En praten met iemand is leuk maar daden zijn belangrijker dus ik kan ook een leuk gesprek houden met simpele oplossingen maar zonder doelstelling heeft het geen nut

Het is toch echt zijn eigen keuze. Weet zeker dat je in zijn positie precies hetzelfde zou hebben gedaan. En nadelig behandeld, edel Bier gewoon snel weg als het noobs zijn ;). Heel dit topic slaat überhaupt nergens op .

ik heb al vaker gezegd dat als ik een account zou krijgen van een andere stam zou ik in contact treden met leiding van die stam en erover praten en dan wellicht de dorpen verdeling gelang naar ligging maar nooit dagenlang stiekum vv. houden, spioneren in die stam, stoken binnen de stam en dan alles leeg zetten voor eigen stamleden

en dit is niet de eerste keer dat dit bij stables gebeurd
 

DeletedUser

Guest
En praten met iemand is leuk maar daden zijn belangrijker dus ik kan ook een leuk gesprek houden met simpele oplossingen maar zonder doelstelling heeft het geen nut

Hoe kun jij nou praten met iemand :confused: Als iemand het niet met je eens is, reageer je als een klein kind en blokkeer je :eek::eek:


ik heb al vaker gezegd dat als ik een account zou krijgen van een andere stam zou ik in contact treden met leiding van die stam en erover praten en dan wellicht de dorpen verdeling gelang naar ligging maar nooit dagenlang stiekum vv. houden, spioneren in die stam, stoken binnen de stam en dan alles leeg zetten voor eigen stamleden

en dit is niet de eerste keer dat dit bij stables gebeurd

haha neeeee, zou jij nooit doen... Kerel als er één iemand achterbaks is dan ben jij het wel dus ssst ;)
 

DeletedUser20001

Guest
Waar maken sommige mensen zich toch druk om whaha. Om een grote troll.
 

DeletedUser72441

Guest
terwijl er totaal niks in deze oorlog is gebeurt (ik heb de vv):

Oorlogsarchief
Triple xxx » Statistieken tonen
Bondgenoot
Orde van de Vlaamse Bierleeuw
Vijand
The Left Overs (opgeheven)
Resultaat
Overwinning
Begin van de oorlog
op 07.05. om 00:07:58 uur
Duur van de oorlog
6 dagen 17:22:49


M.a.w. dit topic mag gesloten worden
 

DeletedUser19172

Guest
left was niet meer te hendelen & leidde op 2 spelers na aan hevige inactiviteit, communicatieproblemen en onervaren spelers zowel ingame als op het stamforum.
 
Reactiescore
31
Goed gestreden door bier. Daar mag op gedronken worden!

Slotje!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan